Mariënweide - Aerdenhout

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Sall

Berichten: 6651
Geregistreerd: 20-05-03

Mariënweide - Aerdenhout

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-07-04 15:43

Zijn daar nog Bokkers geweest?
Een stalgenootje moest daar starten in het ZZ-licht. Dus ben met hond in de auto gestapt en naar Aerdenhout gereden, het was een eeuwigheid geleden dat ik daar was geweest (heb twee keer op het punt gestaan om om tekeren, maar ik heb het gevonden)
Ik heb een paar erge leuke combinaties gezien en ook wat minder leuke...
Ik vond het het iig weer leuk om eens op een wedstrijd 'sfeer-te-snuiven' en Padaula moest het daarna ook ' ontgelden' omdat ik weer helemaal 'begeisterd' was... arm peerd.. Haha!

op zoek naar bijzondere kunst? www.paulinezeij.nl


Antoinette

Berichten: 9566
Geregistreerd: 31-08-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-04 15:45

Ben er niet geweest, maar volgende keer mag je best even contact opnemen, want ik ben meestal wel in voor dat soort uitjes *LOL*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-04 15:51

Yep, ben er wel geweest, maar pas later in de middag en toen was het ZZlicht allang afgelopen.
Ik hoop dat jouw stalgenootje wel fijn gereden heeft en een goede proef heeft laten zien, want als ik de uitslagen zag, phoe.

Sall

Berichten: 6651
Geregistreerd: 20-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-07-04 16:05

Ja, die uitslagen waren niet echt om te juigen...
Maar ze waren (ik heb natuurlijk niet alle combi's gezien) wel realistisch.
Ik vind het opzich niet meer kunnen (eigenlijk nooit niet, maar in het ZZ licht en hoger helemaaaaaaal niet) dat ruiters echt met kloppende en pompende benen op hun paard zitten.
Ik heb het begin van de ZZ zwaar of ZZGP (daar wil ik vanaf zijn) een aantal combinaties gezien, waar ik spontaan helemaal blij van werd. Mooi in tact, regelmaat en met veer en de ruiter zat erop als hij/zij niets deed, echt petje af...

op zoek naar bijzondere kunst? www.paulinezeij.nl

Fitzroy

Berichten: 25044
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-04 16:12

Ik ben er ook gauw even geweest om het paspoort van mijn paard te halen dat nog op de vrachtwagen lag van de vorige dag. Knipoog

Mijn instructeur was een keer 2e en een keer 1e en dat met startnr. 1, waarmee meteen bewezen is dat dat niet uitmaakt als je een goede proef neerzet.

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-04 16:13

Dat zal ZZZ of lichte tour geweest zijn. Daar heb ik wel een deel van gezien, vooral het losrijden, ik hing rond op het losrijterrein.

Sall

Berichten: 6651
Geregistreerd: 20-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-07-04 16:34

Fitzroy schreef:
Ik ben er ook gauw even geweest om het paspoort van mijn paard te halen dat nog op de vrachtwagen lag van de vorige dag. Knipoog

Mijn instructeur was een keer 2e en een keer 1e en dat met startnr. 1, waarmee meteen bewezen is dat dat niet uitmaakt als je een goede proef neerzet.


Volgens mij, werd ik daar helemaal blij van.
Reed hij op een donkerbruine merrie, ze hadden ook een heel erg grappig (loslopend) jack russeltje bij ze..
Ik heb nog zitten twijffelen of ik heb spontaan aan zou schieten na zijn proeven, om te vertellen dat ik erg onder de indruk was.

op zoek naar bijzondere kunst? www.paulinezeij.nl

Fitzroy

Berichten: 25044
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-04 17:02

Klopt Sall, je hebt de goede voor je Knipoog

Zal ik de complimenten overbrengen?

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.

Sall

Berichten: 6651
Geregistreerd: 20-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-07-04 17:33

Zeker! Op zich heb ik er nog spijt van dat ik het gisteren niet deed, hij reed na zijn tweede proef vlak langs ons, ik stond met een zwarte labrador aan mijn tas vastgebonden was de riem vergeten... (ik vind het ook leuk, als iemand spontaan zijn/haar complimenten geeft!) Maar ik ben vaak niet zo brutaal.

op zoek naar bijzondere kunst? www.paulinezeij.nl


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Arlette1991 en 20 bezoekers