Mijn L1-debuut in Vrouwbuurt

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Pinacolada

Berichten: 4082
Geregistreerd: 04-05-03
Woonplaats: Friesland

Mijn L1-debuut in Vrouwbuurt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-07-04 18:58

Allemaal topics over Vrouwbuurt hier, hier nog een Haha!.

Ik had vandaag mn L1 debuut, verwachtte er niet teveel van. Had in de B meestal eind 150..dus nooit echt hoog.
Met 10 wp overgegaan, moest in paar weken nog wijken enzo erin krijgen, maar goed.

Met inrijden liep ie voor geen meter, alleen maar snel willen enzo..zag het alweer niet meer zitten. Toen naar de eerste proef, die jury kende ik wel goed..jureert meestal nogal hoog. Ging wel redelijk, een bok in de linkergalop en toen landde ie in de rechtergalop, maar goed. Wijken ging best goed, dus ik vond t wel best. Toen de 2de proef, die mij moeilijker leek. Ging goed, daar was ik echt super tevreden.

Ik had de eerste proef 161 en de tweede 160 met de 5de prijs. Dit had ik nooit mogen hopen, dus ben echt heel erg blij .

Morgen krijg ik de video..heb het ff laten filmen..ben erg benieuwd Haha!


HedwigG

Berichten: 1403
Geregistreerd: 05-07-02
Woonplaats: Aalzum, Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-04 20:19

super gefeliciteerd!
mooi debuut gelijk 2 wp`s en een prijs Lachen

*

Faline

Berichten: 7798
Geregistreerd: 22-10-01
Woonplaats: Berltsum

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-04 20:54

Ja, goeie punten! En dat meteen de eerste keer al! OK dan!
Ik had zelf in de B 151 en 161 punten. (Die 151 doordat ik dus 2 keer de verkeerde kant op ging en 6 minpunten had, k was gewoon mn hele coordinatie kwijt door die scheve banen Tong uitsteken)

amen

Berichten: 5039
Geregistreerd: 19-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-04 23:56

gefeliciteerd!!!! gelijk 2 wp dat begint goed!!!

zat je ook in ring 1 en 2, want dan zat ik bij jouw in de ring???

Hadden we elkaar met de prijsuitreiking wel even kunnen voorstellen, want ik was in ring 1 5e (167) en in ring 2 was ik 4e met 161.

Ik was ook super tervreden, want ik had deze week maar 3 keer kunnen rijden en die week daarvoor had gamora een stil gestaan ivm een dikke pees. Ze was niet kreupel ofzo, maar ik durfde niet te rijden , ze heeft lekker van sóchtends vroeg tot sávonds laat in het land gestaan. en veel afspoelen.

.....maar het viel mij 100% mee, ze was redelijk te rijden, en Wibbens gaf hoge punten in ring 1 en die vrouwelijke jury in ring 2 kende ik nog niet.....

Nou ik zie je wel in Cornwerd!!!! Daar hebben ze mij per ongeluk al in de L2 geplaatst, dus m'n secretariaat zal even bellen...

Groet,

Sigrid

Pinacolada

Berichten: 4082
Geregistreerd: 04-05-03
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-08-04 08:51

Ja, ik hoorde 2x je naam, maar weet nog steeds niet wie je bent. Wij zijn ook meteen weggegaan toen. Wibbens jureert eigenlijk altijd (te) hoog, had daar ook geen wp verdient, maar goed Lachen. Die tweede jury kende k ook niet, hoorde wel leuk wat ze zeiden..haha.

Ik ga je niet zien in Cornwerd, want daar ga ik niet heen..haha. Mijn volgende wedstrijd is de KW in Hatzum.

Ik ben echt super tevreden OK dan!

Pinacolada

Berichten: 4082
Geregistreerd: 04-05-03
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-08-04 08:53

Ja, die banen waren beetje erg briek. In de eerste proef ik afwenden om te groeten ik dacht echt ff van hellup...maar daarna ging het wel.

joyce B

Berichten: 16372
Geregistreerd: 06-08-01
Woonplaats: Net buiten een gehuchtje bij het bos ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-04 09:47

Gefeliciteerd! Dat is een leuk begin toch? En hoe langer je dooroefent, hoe beter het zal gaan!

Pinacolada

Berichten: 4082
Geregistreerd: 04-05-03
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-08-04 14:24

sigrid1182 schreef:
Nou ik zie je wel in Cornwerd!!!! Daar hebben ze mij per ongeluk al in de L2 geplaatst, dus m'n secretariaat zal even bellen...


Niet te hard willen he?? Tong uitsteken

amen

Berichten: 5039
Geregistreerd: 19-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-04 16:12

Het gaat mij nu al hard genoeg ,


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Schrompeltje en 6 bezoekers