alweer wp.. kben super trots op mijn paardjuh

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Snipsnap

Berichten: 3798
Geregistreerd: 27-08-03
Woonplaats: Rijssen

alweer wp.. kben super trots op mijn paardjuh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-07-04 21:53

vandaag had ik wedstrijd in markelo.. ik dacht vande week dat het niks zou worden omdat ze de hele week al zo achterlijk liep.. heel irritand.Boos!
maar toch met veel moed naar naar markelo heen gegaan.. het inrijden was echt knudde lady liep wel goed.. maar ik kon daar haast geen poot trekken in de inrijbak.. er werd ook viertal gereden.. paarden en pony's.
Boos! toen eindelijk mocht in gaan inrijden bij de ring zo'n 5 min van te voren.. lady was al best wel moe.. door het benoude weer:( maar toch met veel moed de ring in gegaan.. het ging best wel goed.. behalve de keerwending en de travers op de linkerhand ging slecht.. maar de rest was super goed.. wij daarna gelijk de andere ring in.. deze proef ging nog beter en de keertwending op bijde kanten waren heel goed.. alleen de travers op de linkerhand wat minder maar komt nog wel.. toen naar de jury gelopen en die zei van dat ik een hele mooie proef had gereden. mijn paardje had haar achterhand goed gebruikt.. ( jury de heer marsman ) deze meneer geeft normaal nooit hoge pnt dus ik dacht ik zal misschien net een wp hebben.. wij lady afzadelen.. daar na naar de kantine heen.. kwamen de pnten eerste proef 150 wel jammer was een mooie proef.. 2de proef 167 pnt daar was ik hele maal blij mee.. ik moest wel ff heel hard lachen van blijschap Haha! Haha! ik had jammer genoeg geen prijs maar dat maakt me ook helemaal niks uit.. het gaat weer vooruit..
en toch vond ik het heel oneerlijk bij de eerste proef er was een meisje voor mij en de vader die zei van gohh die jury wat er zit daar krijgt mijn dochter prive les van!! nou en zij rijdt normaal nooit geen wp of prijs had zij dus toch even de eerste prijs met 153 pnt. zij zei zelf ook wel van dat het oneerlijk was.. maa rjah doe je niks aan ik gun het haar van harte Haha!
maarik was toch nog 2 keer 2de ik had helaas geen prijs maar jah het gaat er om hoe je paard loopt en dat deed ze super! OK dan! dus op naar de volgende wedstrijd Haha!

Evita sue v. Uphill M1 + 12
Ferox v. Uphill M1 + 16
Gediplomeerde instructrice en jurylid M2 dressuur


Alikesflame

Berichten: 5222
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: Vledderveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-04 22:24

gelukkig dat je 2e proef wel winst had.

Snipsnap

Berichten: 3798
Geregistreerd: 27-08-03
Woonplaats: Rijssen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-07-04 22:25

jah gelukkig wel jah.. ik had nog niet zulke hoge punten gehaald in de m2 wel in andere klasses maar nog niet in de m2 hopen dat ik zo naar het z heen mag maar eerst nog even de m2 uitrijden Haha!

Evita sue v. Uphill M1 + 12
Ferox v. Uphill M1 + 16
Gediplomeerde instructrice en jurylid M2 dressuur

RTM
Berichten: 6130
Geregistreerd: 16-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-04 07:53

Gefeliciteerd Lachen
Ik ga vandaag op weg naar Markelo

Liza_vL

Berichten: 17549
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-04 10:33

Toch nog mooie punten voor je tweede proef, wel jammer van de eerste. In de M2 is het zeker knap zulke punten te rijden

Snipsnap

Berichten: 3798
Geregistreerd: 27-08-03
Woonplaats: Rijssen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-07-04 20:54

jah dat is het zeker om in de m2 punten te halen.. maar soms word er ook wel de m1 en de m2 in handicap gereden nou en dan kun je gewoon niet van de m1 winnen want de m1 kun je niet vergelijken met de m2. maar jah ik ga gewoon door..

Evita sue v. Uphill M1 + 12
Ferox v. Uphill M1 + 16
Gediplomeerde instructrice en jurylid M2 dressuur


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ingrid_ms en 10 bezoekers