nationale menwedstrijd ommen

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
iloveperry

Berichten: 1604
Geregistreerd: 16-06-03
Woonplaats: Ommen!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-08-04 14:02

sorry de startlijst ligt op stal....... en ik ben nu thuis, maar ik wil wel even kijken als ik er vanaaf weer heen ga

Sjonniej
Berichten: 17536
Geregistreerd: 21-05-03
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-04 17:18

Ik hoop dat je het al weet

Sjonniej
Berichten: 17536
Geregistreerd: 21-05-03
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-04 13:03

Wij gaan vrijdag ook ff heen en weer vanaf ons vakantiehuis naar het terrein. Bij die mensen waar we dit weekend zitten kunnen we niet echt lekker dressuuren, dus dan maar heen en weer naar Laarbrug, heeft David meteen het terrein gezien, misschien zie ik je daar nog!
Als je me ziet rijden moet je maar naar me toe komen..

DendroFleur

Berichten: 5362
Geregistreerd: 26-06-02
Woonplaats: Lutjewinkel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-04 22:42

Wij moeten in Zweeloo rijden en konden dus niet in Ommen starten. Maar iedereen veel succes en alles weer heel op stal.

Sjonniej
Berichten: 17536
Geregistreerd: 21-05-03
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-04 08:17

Wij gaan over een half uurtje weg!
Zien jullie daar wel.

iloveperry

Berichten: 1604
Geregistreerd: 16-06-03
Woonplaats: Ommen!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-08-04 20:40

sorry ik was er vandaag niet, ik was veel te druk met de paarden wassen en tuig en alles gewoon

zie je morgen vast wel!

iloveperry

Berichten: 1604
Geregistreerd: 16-06-03
Woonplaats: Ommen!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-08-04 22:39

DendroFleur schreef:
Wij moeten in Zweeloo rijden en konden dus niet in Ommen starten. Maar iedereen veel succes en alles weer heel op stal.


zweeloo is afgelast! jammer voor jullie, konden jullie anders mooi mee doen maar ja is 1 dag van tw voren ook zo vroeg he Tong uitsteken

in ommen was het prachtig!! wij zijn 4de in de 1ste klasse 2span paarden geworden

sanne van roon is 7de in klasse 2 1span pony's
jammer dat je er niet meer wasje loopt een rozet mis Tong uitsteken

maar het was een mooie wedstrijd
goed verlopen en geen ongelukken

Ik heb ook heeel veel lol gehad savonds nog, ik zat in de bouwploeg en daarna daar nog gezeten,
morgen nog even abreken en dan ff bijkomen

echt een supermooie geslaagde wedstrijd
volgend jaar waarscheinlijk weer!!!!!!!!!!!!!!!

jullie zijn welkom!

DendroFleur

Berichten: 5362
Geregistreerd: 26-06-02
Woonplaats: Lutjewinkel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-04 05:59

Fijn dat je zo'n lekkere wedstrijd hebt gehad en heel belangrijk ook een gezellige dag.
Ik kwam na drie uur rijden net in Zweeloo aan toen bekend werd dat de wedstrijd afgeblazen werd ivm het ovelijden van de parcoursbouwer. Hij kreeg terwijl iedereen het parcours aan het verkennen was, een fatale hartaanval. Vreselijk natuurlijk, vooral voor de familie.
Wij stonden op camping Het Witte Zand en hebben er maar gewoon een lekker weekendje van gemaakt. Was heel gezellig met de mensen van de camping die zelf vierspan rijden en de andere menner die ook nog bleven. Vrijdagavond geBBQd en daarna met de hele meut naar een cafetje. Zaterdag met tien aanspanningen een bosrit gemaakt. Ons tandem hadden we uit vorzorg maar naast elkaargezet en dit bleek geen overbodige luxe. Ze liepen lekker te dansen. Daarna met de jonge pony nog een klein ritje door het dorp om hem verkeersmak te maken. En zondag hebben we met het vierspan een rit door een heuveltjesbos en een vennetje gemaakt. Daarna weer drie uur terug naar huis.

iloveperry

Berichten: 1604
Geregistreerd: 16-06-03
Woonplaats: Ommen!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-08-04 08:41

ja idd, ik weet de reden.

dat was een oom van mijn instructeur mennen,
de hele familie zit in dat wereldje

maar idd jammer dat die wedstrijd werd afgeblazen er waren ook een paar juryleden daar niet en ze hadden niemand voor de vaardigheid

Chronos

Berichten: 3071
Geregistreerd: 13-05-03
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-04 08:47

Ommen was toppie! Zaterdag was erg leuk! Knipoog is de uitslagenlijst al op internet te vinden?

Sjonniej
Berichten: 17536
Geregistreerd: 21-05-03
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-04 13:08

Ik zal eens kijken of de uitslag al op hoefnet staat.
Maar ik heb voor mezelf een lekkere wedstrijd gereden, ik baal ervan dat ik nu geen lintje heb Knipoog Ik was niet echt lekker en ik had toch geen prijs dus ik had geen zin meer om nog terug naar het terrein te gaan voor de prijsuitreiking.

Het was een leuke wedstrijd! Jammer van die dazen die me pony zaten te pesten... Die hebben we hier gelukkig niet, maar nu was me hele proef verziekt door die beesten, maarja, ik heb 3 winstpunten dus ben super tevreden!

iloveperry

Berichten: 1604
Geregistreerd: 16-06-03
Woonplaats: Ommen!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-08-04 15:03

Net wezen afbreken. in de hitte

maar jah moet ook gebeuren

dus iedereen is tevreden? das heel mooi om te horen!
volgned jaar weer????
ik hoop dat jullie dan ook komen

zijn er nog dingen die volgend jaar beter kunnen of klachten of dingen die jullie helemaal goed vonden?

Chronos

Berichten: 3071
Geregistreerd: 13-05-03
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-04 09:34

Volgend jaar zijn we weer van de partij...

Wat beter kon... mmm meer stroom op de camping Knipoog Verder de stallen waren toppie enzo echt helemaal goed!

Sjonniej
Berichten: 17536
Geregistreerd: 21-05-03
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-04 13:49

Chronos reed jij ook mee?

De uitslagen staan op www.hoefnet.nl en wie had trouwens de prijs voor het schoonste geheel?

Chronos

Berichten: 3071
Geregistreerd: 13-05-03
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-04 16:37

Sjonniej schreef:
Chronos reed jij ook mee?

De uitslagen staan op www.hoefnet.nl en wie had trouwens de prijs voor het schoonste geheel?


Nee ik reed niet mee maar ik was groom bij de dressuur en vaardigheid. Normaal is mijn vriend groom bij de marathon maar deze keer moest hij helaas verstek gaan. Ik hoor bij nr 1071

Freggel

Berichten: 3232
Geregistreerd: 21-04-03
Woonplaats: Freggelgrot

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-04 16:57

Ik ben zaterdag even geweest van ong 14.30 tot ong 16.30. Ik heb in de "tent" gezeten en naar de vaardigheid gekeken.

Fijn dat jullie een geslaagde wedstrijd hebben gehad .

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-04 17:59

DendroFleur schreef:
Ik kwam na drie uur rijden net in Zweeloo aan toen bekend werd dat de wedstrijd afgeblazen werd ivm het ovelijden van de parcoursbouwer. Hij kreeg terwijl iedereen het parcours aan het verkennen was, een fatale hartaanval. Vreselijk natuurlijk, vooral voor de familie.

Verdrietig Van deze man heb ik les gehad tijdens de instructieweken in Ermelo, echt erg Verdrietig