Levenslang ook echt levenslang?

Moderators: A_nouk, chocobroodje

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Insider

Levenslang ook echt levenslang?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-07-04 11:04

Onderstaande maakt maar weer eens duidelijk dat er in de paardensport wel heel snel vergeven en vergeten wordt. Waarom? slechte boekhouders? Voor die het niet mee hebben gekregen indertijd Ward had de peesbeschermers van zijn paard Bennetton met scherpe voorwerpen behandeld indertijd

Paar jaar levenslang
De Verenigde Staten werden tweede in de Samsung Super League in Aken. Opvallen was dat McLain Ward met het BWP-paard Sapphire deel uitmaakte van het Amerikaanse team. In 1999 werd de Amerikaan dor de orangisatie buiten gezet toen hij op heterdaad werd betrapt op dierenmishandeling, waarvan zijn paard Bennetton het slachtoffer was. De Amerikaan zou NOOIT MEER een voet in het Reitstadion mogen zetten.
Alles is betrekkelijk kennelijk, want als je in Aken levenslang krijgt, ben je na een paar jaar weer welkom.

Bron: De Hoefslag

Alikesflame

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-04 22:30

ik word hier niet echt wijs van. wat is er aan de hand??

liberty

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-04 22:54

ja dat weet ik nog wel, die gozer had pijpkousen met een scherp voorwerp erin, en is ook gestraft door de FEI geloof ik. Van Aken mocht ie nooit meer komen, en dan rijdt ie er weer

FNRS jury dressuur, mennen, carrousel, springen en parcoursbouwer
http://www.sintels.nl
[MHK] 12 of 16, wie rijdt er mee in het carrouseltopic?

Horsedances

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-04 00:05

Citaat:
Alles is betrekkelijk kennelijk, want als je in Aken levenslang krijgt, ben je na een paar jaar weer welkom.

Daarom geven ze in Amerika voor ernstige vergrijpen ook altijd 30x of 40x levenslang. Vroeger dacht ik altijd dat dit te maken had met reincarnatie, maar nu weet ik het.

Theo

Meer dan 3000 dressuur videos on-line

http://www.topdressage.tv

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie