startcoupons het volgend jaar ook gebruiken?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Coberlina

Berichten: 6637
Geregistreerd: 01-06-02
Woonplaats: Zeeuws Vlaanderen

startcoupons het volgend jaar ook gebruiken?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-07-04 22:20

hey
ik ga wellicht volgende week ofzo mijn paard laten chippen, en dan paspoort, startkaart aanvragen en startcoupons. Maar ik zou graag willen weten of ik die coupons die niet op geraken ook volgend jaar nog mag gebruiken? Anders moet ik nog aan 16 wedstrijden zien te geraken, en op die 4 of 5 maand Scheve mond dan moet ik elke week gaan, wat niet haalbaar is voor mij (en dat wil ik ook niet)
Ik wil wel graag deze winter een aantal wedstrijden meerijden, maar dat gaan er geen tien meer zijn voor nieuwjaar denk ik. Afhankelijk waar en wanneer er zijn, en of ik vervoer heb én vrijaf op mijn werk.
Dus als iemand dit weet?
xxx

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-04 22:26

Ik weet niet hoe het in Belgie zit, maar in Nederland kun je je startcoupons van het vorige jaar nog gewoon gebruiken. Je moet dan wel je startkaart voor het nieuwe jaar betaald hebben.

Coberlina

Berichten: 6637
Geregistreerd: 01-06-02
Woonplaats: Zeeuws Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-07-04 23:06

CCCCorine schreef:
Ik weet niet hoe het in Belgie zit, maar in Nederland kun je je startcoupons van het vorige jaar nog gewoon gebruiken. Je moet dan wel je startkaart voor het nieuwe jaar betaald hebben.


ik start gewoon in Nederland hoor Clown ben bij een club in zeeuws-vlaanderen, en mijn paard staat ook in Nederland (net over de grens) Knipoog
Bedankt voor het antwoord! Dan kan ik dus gerust coupons aanvragen!
xxx

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-04 23:18

Idd, coupons zijn gewoon geldig, sommige van mij waren wel eens 3 jaar oud Haha!

Coberlina

Berichten: 6637
Geregistreerd: 01-06-02
Woonplaats: Zeeuws Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-07-04 23:31

ok dan hoef ik me geen zorgen te maken Lachen

ow, nog een bijkomende vraag: weet iemand waar ik aan een paspoort kan geraken voor mijn paard eens hij gechipt is? Hij heeft nl geen stamboekpapieren... is dat dan bij de knhs?
xxx

gomir

Berichten: 25533
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-04 00:49

Ja, paarden die niet in een stamboek zijn ingeschreven kunnen via de KNHS een paspoort krijgen.

Je andere vraag is al beantwoord

Coberlina

Berichten: 6637
Geregistreerd: 01-06-02
Woonplaats: Zeeuws Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-04 08:20

dankjewel! Lachen
xxx

Alikesflame

Berichten: 5222
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: Vledderveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-04 23:46

succes met aanvragen. was nl zelf ook nieuwsgierig naar het antwoord. kan ik gerust een nieuw setje coupons aan vragen Tong uitsteken