Pa Zoer witheet ...

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
KarinvdM

Berichten: 16565
Geregistreerd: 12-05-03
Woonplaats: Holsloot

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-04 14:10

Waarom verbaasd deze reactie van de heer Zoer mij niet... Lips are sealed

Sall

Berichten: 6720
Geregistreerd: 20-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-04 17:52

Lovely schreef:
Er was een tijd dat paarden de sponsor naam niet voerden op de OS, omdat de OS voor amateurs is..... eigenlijk.
Meedoen is het belangrijkst volgens de olympische gedachte Haha!.




Vind ik ook...
Vind ik ook...
Vind ik ook...

Schijnheilig
Haha!

Frantic

Berichten: 9648
Geregistreerd: 14-09-03
Woonplaats: maan

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-04 18:03

Hij krijgt nog wel spijt van zijn reactie en anders Albert wel!

Kitty

Berichten: 7699
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-04 18:59

risje schreef:
misschien idd 19 fouten in de eerste omloop, maar wel een goed en constant jaar!!


Geloof dat Albert ook goed gereden heeft het afgelopen jaar. Hij heeft momenteel echter veel pech(?)balken.
Arent laat zich teveel door emotie meeslepen en zegt daardoor dingen die hij beter niet kan zeggen omdat dat voor Albert meer fout dan goed doet.

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 132061
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-04 19:48

Lovely schreef:
Kan iemand die poedersuikerserver een trap geven?


Dat kan ik helaas niet, maar ik heb wel de dubbele posts even uit het topic verwijderd Knipoog

AnoeskaB

Berichten: 544
Geregistreerd: 25-01-04
Woonplaats: Annen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-04 23:49

KarinvdM schreef:
Waarom verbaasd deze reactie van de heer Zoer mij niet... Lips are sealed

Ik zou me meer verbaasd hebben als Arend Zoer niet zo gereageerd had }>

risthia
Berichten: 249
Geregistreerd: 21-07-04
Woonplaats: brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-04 10:38

Die Arend Zoer is gewoon een eikel eerste klas, hij heeft al eerder van die rare uitspraken gedaan. Jammer voor albert, lowina is echt een goed paard maar ja er kunner er maar vier gaan en naar mijn idee zijn de beste vier geselecteerd!

Kendra

Berichten: 8733
Geregistreerd: 08-12-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-04 11:58

Ik had het ook gelezen, werkelijk!! Stonden trouwens ook nog een paar bijzonder genuanceerde en vleiende uitspraken in over het WPN.

Zou Zoer sr. trouwens ook meegaan naar Athene?
Als ze verstandig zijn houden ze hem tegen bij de grens Haha! .

CGJ12

Berichten: 11673
Geregistreerd: 18-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-04 12:01

Kendra schreef:
Als ze verstandig zijn houden ze hem tegen bij de grens Haha! .

.......geen paspoort nodig om in Griekenland te komen........

Roxx
Berichten: 4481
Geregistreerd: 27-01-03
Woonplaats: Norg

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-04 00:23

Tsssssssssssss, 't zit papa-Zoer niet mee de laatste tijd......... Knipoog

autodropje

Berichten: 83
Geregistreerd: 05-04-04
Woonplaats: Schoten-Belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-04 00:32

Misschien moet hij even Papa Falandt bellen, maar daar spelen nog veel banketstaaf dingen mee. Een dierenarts met een verrekijker die er denkt meer verstand van te hebben dan de dierenarts die er heel dichtbij staat.

Het gaat weer lekker allemaal.

Autodropje

Chronos

Berichten: 3071
Geregistreerd: 13-05-03
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-04 09:03

Ik moet zeggen dat ik het idd wel een beetje een vaag verhaal vind van Romp om met deze keuze aan te komen... en volgens mij gaat het bij twee ruiters van de equipe gewoon om het geld wat er achter zit...

Insider
Berichten: 592
Geregistreerd: 28-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-04 09:36

Heel goed Chronos dat er nu eindelijk iemand snapt hoe het er in de "grote sport" echt aan toe gaat. Er gebeuren nu eenmaal dingen waar de honden geen brood van lusten dat is in de dressuur zo en in het springen niet anders. En dat Jikke door audi gesponsort wordt maakt niet uit want die gaan vast niet extra geld neerleggen om naar de OS te gaan. Er blijven eigenaren/sponsord die dat wel doen en dan is de keuze eenvoudig gemaakt met een KNHS die nog steeds in de schulden zit sinds het WK 1994.
En als iedereen de uitspraken van Zoer sr. nou eens los ziet van Albert want die heeft daar niks mee te maken. Albert doet zijn zegje op zijn manier en dat is een heel andere manier dan die van zijn ouwe heer.
Die jongen is ook maar de zoon van en kan aan het gedrag van zijn pa toch niets veranderen.

CGJ12

Berichten: 11673
Geregistreerd: 18-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-07-04 10:02

Insider schreef:
[....] Er gebeuren nu eenmaal dingen waar de honden geen brood van lusten dat is in de dressuur zo en in het springen niet anders. En dat Jikke door audi gesponsort wordt maakt niet uit want die gaan vast niet extra geld neerleggen om naar de OS te gaan. Er blijven eigenaren/sponsord die dat wel doen en dan is de keuze eenvoudig gemaakt met een KNHS die nog steeds in de schulden zit sinds het WK 1994.


Nu insinueer je toch wel heel erg onsmakelijke dingen.
De volgende opties zijn volgens jou open:

A. smeergeld richting de bonds-caoches (is goed mogelijk doordat beide partijen dit buiten de boeken houden)
B. Smeergeld richting het KNHS. Dat zal alleen via de boeken kunnen lopen. Wellicht via verlenging van sponsorcontracten.

Zelf maak je via je laatste zin duidelijk dat je mikt op optie B.
Ik ben benieuwd of je dit keihard terug kunt vinden in de rapportages over 2000-2010.........
Laatst bijgewerkt door CGJ12 op 23-07-04 10:37, in het totaal 1 keer bewerkt

Insider
Berichten: 592
Geregistreerd: 28-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-04 10:15

Beter lezen!!! Er staat nergens KWPN!! En je hoeft niets in de boeken terug te vinden om compensaties te maken hoor daar zijn ook andere methodes voor heeft de analyse van andere kwesties geleerd.

CGJ12

Berichten: 11673
Geregistreerd: 18-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-07-04 10:39

Sorry, is al ge-edit tot KNHS. Begint ook met een K, maar feiten blijven hetzelfde.

En creatief boekhouden kan ik ook wel, maar de KNHS kan zich dat echt niet veroorloven aangezien dat geen gesloten organistie is en steeds verantwoording moet afleggen over het gevoerde financiële beleid.

Insider
Berichten: 592
Geregistreerd: 28-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-04 11:45

Is geen creatief boekhouden voor nodig als je gewoon zorgt dat rekeningen die anders bij jou zouden komen bij iemand anders terecht komen dan is het ook opgelost!!! Niet moeilijker denken dan nodig is!

CGJ12

Berichten: 11673
Geregistreerd: 18-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-07-04 11:46

Dat IS creatief boekhouden

Insider
Berichten: 592
Geregistreerd: 28-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-04 11:47

Trouwens verantwoording afleggen over te voeren financiële beleid? Is er nog iemand die er naar kraait hoe hoog het salaris van de nieuwe directeur ging worden? Is toch ook al in de doofpot! En bedrag is er echt niet lager op geworden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-04 12:18

Insider schreef:
Trouwens verantwoording afleggen over te voeren financiële beleid? Is er nog iemand die er naar kraait hoe hoog het salaris van de nieuwe directeur ging worden? Is toch ook al in de doofpot! En bedrag is er echt niet lager op geworden.


Het zal wat meer zijn geworden dan die ton die in het functieprofiel stond.

Het was natuurlijk geen hoog salaris voor zo'n functie. Begin jij maar eens aan die klerezooi bij de KNHS. Ik vond het geen schrikbarend salaris in ieder geval, eerder aan de lage kant voor het soort functie.

Chronos

Berichten: 3071
Geregistreerd: 13-05-03
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-04 12:40

Het gaat in de top alleen maar om geld en iedereen zit bij iedereen in de reet echt als ze nu eens kijken naar de echte prestaties dan zitten ze er kwa keuze van zowel de dressuur als spring afvaardiging toch behoorlijk naast. En Alice Naber-Lozeman mag niet omdat ze ineens op 1 wedstrijd niet gepresteerd heeft een beetje vaag tja daar zit nu net wat minder geld achter.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-04 12:46

Chronos schreef:
Het gaat in de top alleen maar om geld en iedereen zit bij iedereen in de reet echt als ze nu eens kijken naar de echte prestaties dan zitten ze er kwa keuze van zowel de dressuur als spring afvaardiging toch behoorlijk naast. En Alice Naber-Lozeman mag niet omdat ze ineens op 1 wedstrijd niet gepresteerd heeft een beetje vaag tja daar zit nu net wat minder geld achter.


Dat heeft niets met geld te maken, ze voldeed gewoon niet aan de eisen.

Kendra

Berichten: 8733
Geregistreerd: 08-12-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-04 14:26

Pipo schreef:
Dat heeft niets met geld te maken, ze voldeed gewoon niet aan de eisen.

Volgens internationale regels had ze gewoon mee mogen doen, het was het nederlandse selectiebeleid waar ze op is gestrand.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-04 14:27

Het komt er dus gewoon weer op neer dat Alice niet mee mag rijden maar dat we wel weer moeten kijken naar een stel Koreanen die nog net boven kunnen blijven??

CGJ12

Berichten: 11673
Geregistreerd: 18-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-07-04 14:27

Dat is vigerend.
De Nederlandse regels zijn strenger dan de internationale.......
Het motto meedoen is belangrijker dan winnen geldt nog steeds voor een aantal onbekende eilanden, maar niet meer voor Nederland.