Mike kur op muziek

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
remi

Berichten: 1714
Geregistreerd: 03-04-04
Woonplaats: Heenvliet

Mike kur op muziek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-07-04 21:36

hallo, vandaag voor het eerst met Mike dus een kur op muziek gereden, ik was zesde van de 12 met mijn zelf inelkaar gezette muziek van de Lion-King( werdt gewaardeerd met een 7 voor de muziek) Het ging niet helemaal vlekkeloos Haha! maar dat maakt niet uit, het was hardstikke leuk om mee te doen en dit gaan we zeker vaker doen! Het scheeld 0.3 % met de nummer 3 en dat kwam mede doordat er 2 wissels de mist ingingen en mijn eenvoudige wissel niet helemaal ging zoals het hoorde( Ik kwam niet uit met de muziek en ipv rustig mijn onderdeel af te werken draafde ik gelijk aan ipv netjes weer aan te springen in de linkergalop( dom dom dom) Afgelopen vrijdag hebben we ook het ZZ- licht debuut gehad, en ik was zo zenuwachtig dat ik niet eens meer weet dat ik de eerste proef gereden heb Bloos! De tweede was ik wat meer ontspannen maar het ging regenen en toen kwamen de paraplu's( heel eng) waardoor er weer een aantal foutjes in slopen maar goed ik had 58 en 59.12%. We moeten hard aan de ontspanning gaan werken maar dat komt wel goed(ooit!)
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding


ps we mochten met beenbescherming rijden omdat de bodem een beetje verregend was OK dan!

Zidane Prix st Georges + 6 Inter1 +1
Snowpuppe's W-double-you Z2+14 verkocht naar Amerika
Da Vinci ZZ-LICHT +36 ZZ-zwaar+12 Prix st Georges+5 Inter 1 +5 inter2 +1 Grand-Prix startgerechtigd!


ArianneF

Berichten: 334
Geregistreerd: 27-06-04
Woonplaats: Grijpskerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-04 22:14

wat goed! maar jammer genoeg doen je foto's het niet.... misschien kun je daar nog iets aan doen

Yvonne: B dressuur / Jupiter: M1 dressuur - B springen - L SGW / Silvano: Z2 dressuur - B springen / Winston: Z2 dressuur

remi

Berichten: 1714
Geregistreerd: 03-04-04
Woonplaats: Heenvliet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-07-04 22:16

Het is altijd hetzelfde als ik er foto's opzet ligt de picserver er weer uit Boos!
maar ze zullen het straks wel weer doen hoop ik. Volgens mij hebben ze last van de zondagavonddip Haha!

Zidane Prix st Georges + 6 Inter1 +1
Snowpuppe's W-double-you Z2+14 verkocht naar Amerika
Da Vinci ZZ-LICHT +36 ZZ-zwaar+12 Prix st Georges+5 Inter 1 +5 inter2 +1 Grand-Prix startgerechtigd!

ArianneF

Berichten: 334
Geregistreerd: 27-06-04
Woonplaats: Grijpskerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-04 22:19

oh zit dat zo.. het is wel vaak bij die..

ik upload mijn foto's altijd bij lycos.nl 50 mb gratis. bij webbuilder.. moet je misschien ook eens proberen ?! werkt erg makkelijk

Yvonne: B dressuur / Jupiter: M1 dressuur - B springen - L SGW / Silvano: Z2 dressuur - B springen / Winston: Z2 dressuur

remi

Berichten: 1714
Geregistreerd: 03-04-04
Woonplaats: Heenvliet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-07-04 22:20

Dank je, ik zal het onthouden voor de volgende keer OK dan!

Zidane Prix st Georges + 6 Inter1 +1
Snowpuppe's W-double-you Z2+14 verkocht naar Amerika
Da Vinci ZZ-LICHT +36 ZZ-zwaar+12 Prix st Georges+5 Inter 1 +5 inter2 +1 Grand-Prix startgerechtigd!

Yvette90

Berichten: 3764
Geregistreerd: 21-10-02
Woonplaats: Zwartewaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-04 22:49

Goed hoor Heb je nog gezien vrijdag ikke ging protecollen ophalen Tong uitsteken Mike is stoer!!!!!!

VValar

Berichten: 6579
Geregistreerd: 05-07-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-04 22:49

Jammer dat je foto's het niet doen! Ik hoop dat je server snel weer werkt....Ben benieuwd Lachen

Sanniee
Berichten: 1
Geregistreerd: 26-04-04
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-04 10:37

Op de foto´s ziet het er mooi uit maar in t echt was het nog veel leuker :d

Sylhouet

Berichten: 4532
Geregistreerd: 17-06-03
Woonplaats: Vierhouten

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-04 10:45

Mooie foto's, wat een leuk paard heb je !!
Jammer dat de 3e en 4e foto van zo ver af zijn, want daar vind ik hem juist erg gaaf !

En je ZZ-L debuut was toch ook zo gek nog niet dan, al aardig in de buurt van de 60% en je geeft zelf al aan dat er spanning in zat (van beide kanten).... dus komt vast helemaal goed Lachen !

Check http://www.vivalaveluwe.nl : onze Bed & Breakfast en Vakantiewoning op unieke locatie midden in het bos op de Veluwe! Veel wild rondom ons terrein, en volop wandel- en fietsmogelijkheden. Ook ideaal voor natuurfotografen! Open vanaf maart 2015 :).

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-04 12:02

Mooie foto's! Ik was daar zaterdagavond trouwens.

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl

Michelle77

Berichten: 7632
Geregistreerd: 10-02-04
Woonplaats: Brielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-04 13:52

netjes! vraagje weet je toevallig wat Mariska Herlaar heeft gedaan? T was voor jullie beiden toch debuut?

Michelle77 @ [RIJ-ITP] Knappe Darco (Sandreo) 5e van Zuid Holland
Remember to celebrate her life, to honor her personality and cherish her love. This world has lost a wonderful person! 06-12-1945 Mama 10-05-2010, ik mis je ;(

remi

Berichten: 1714
Geregistreerd: 03-04-04
Woonplaats: Heenvliet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-07-04 15:12

Mariska had in de 1e proef 57 nog wat en in de tweede winst 61 nog wat echt goed van d'r! De eerste heb ik niet gezien en de tweede uit mijn ooghoek want ik was aan het losrijden maar wat ik zag, zag er goed uit!

Zidane Prix st Georges + 6 Inter1 +1
Snowpuppe's W-double-you Z2+14 verkocht naar Amerika
Da Vinci ZZ-LICHT +36 ZZ-zwaar+12 Prix st Georges+5 Inter 1 +5 inter2 +1 Grand-Prix startgerechtigd!

Coby10

Berichten: 1008
Geregistreerd: 29-07-03
Woonplaats: Voorburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-04 22:26

Leuk! ik heb je kur ook gezien. Wat een geweldige draf heeft je paard! Echt geweldig! Ik zou alleen eerlijk gezegd iets swingender muziek daar bij kiezen, om de draf nog beter uit te laten komen, for what it's worth van een complete leek op kur-op-muziek-gebied... Haha!

remi

Berichten: 1714
Geregistreerd: 03-04-04
Woonplaats: Heenvliet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-07-04 22:38

Dank je! Ik wilde geen kur laten maken( want dat vond ik een beetje zonde van mijn geld Schijnheilig ) maar ik vond dit wel een vrolijk deuntje!
Als ik er 1 had laten maken was het waarschijnlijk allemaal wat passender geweest, maar ik ben ook een kur-leek hoor! Ik hou deze nog even, wie weet wordt ik geselecteerd voor de kur op de Zuidhollandse dan rij ik hem nog 1 keer en daarna kijken we wel weer verder!

Zidane Prix st Georges + 6 Inter1 +1
Snowpuppe's W-double-you Z2+14 verkocht naar Amerika
Da Vinci ZZ-LICHT +36 ZZ-zwaar+12 Prix st Georges+5 Inter 1 +5 inter2 +1 Grand-Prix startgerechtigd!

Ziolette

Berichten: 17741
Geregistreerd: 06-03-02
Woonplaats: Onder de zon!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-04 15:03

Je debuut in het ZZ-licht was netjes hoor OK dan! . En volgende keer gaat het vast nog beter want dan hoef je de bus niet meer te halen Schijnheilig Haha! .

Jammer dat ik je kür niet kon zien . Zorg maar dat je videocamera het van het weekend doet, mijn wederhelft heeft nachtdienst en dan hoef ik me in ieder geval niet te vervelen Knipoog .


Save the Earth, it's the only planet with chocolate!
"Very funny, Scotty! Now beam down my clothes!!!"


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Trendiction en 27 bezoekers