Verslag Van Mijn Wedstrijd Van Gister

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Anoniem

Verslag Van Mijn Wedstrijd Van Gister

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-04 11:21

Ik had gister wedstrijd met mijn drollie Rachel.
Ze is 5 weken kreupel geweest, en ik had 3 dagen geoefend, en ze liep al een week niet kreupel meer, daarbij liep ze die 3 dagen super, dus ik besloot mee te doen.
Met conditie was niets aan de hand, en de oefeningen deed ze ook goed.
Dus ja, het gaat mij om de lol niet om winnen ofzo...
Ik had haar helemaal gewassen en Josine had haar ingevlochten, ze zag er echt heel mooi uit.....
Dus wij daar aangekomen, ik mijn wedstrijdkleding aan, Rachel opgezadeld, ik los gestapt, lekker lang, ga ik draven, ja hoor madame Rachel kreupel Verdrietig
Ik in tranen, bla bla bla, mijn moeder de man erbijgehaald die Rachel behandeld heeft, moest ik in de gewone bak gaan draven (het was dus een buitenwedstrijd) en daar liep ze goed, niet kreupel ofzo, dus daarna weer op het gras, ook helemaal goed! OK dan!
Ik verbaast, mama verbaast, iedereen verbaast Tong uitsteken
Maar ze bleef goedlopen dus ik mocht het 1ste proefje rijden.
Ik had bijna niet los kunnen rijden door al dat gedoe enzo dus ik verwachte er niks van.
Rachel was super sterk en met aangalloperen begon ze lekker te bokken en ze kwam een paar keer licht omhoog, maar ik bleef gelukkig zitten en reed doodleuk verder Tong uitsteken .
De proef verliep redelijk, en ik was zeer tevreden over mijn meisje.
De 2de proef ook maar gereden want Rachel liep echt helemaal niet kreupel meer, en ze had pret oogjes dus.
De proef ging niet zo goed als de eerste maar weer was ik tevreden, aan het eind was ik in dromenland.. mijn moeder las goed voor en zei BIJ A AFWENDEN EN IN STAP OVERGAAN... en ik krijg alleen door Bij A In Stap Overgaan Tong uitsteken dus dat ging fout, en ik kreeg de slappe lach, de jury moest gelukkig ook lachen hihi....
Nou toen was de prijsuitreiking, en echt helemaal onverwachts was ik 1ste en 3de Scheve mond Haha! Haha! Haha! Haha!
Met 156 en 159 Haha!
Nu mag ik naar het L1 en ik ben nogsteeds super blij!
Mijn mooie meisje Rachel doet altijd zo haar best op wedstrijd Lovers


daantjuh

Berichten: 1195
Geregistreerd: 31-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-04 12:41

Gefeliciteerd!
Hartstikke netjes, en zeker na een periode van weinig trainen Lachen

Manon

Berichten: 5495
Geregistreerd: 25-06-01
Woonplaats: IJsselstein

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-04 16:18

Hee netjes hoor! Heel veel succes in de L1, gaat vast wel lukken!

moowsy

Berichten: 7476
Geregistreerd: 23-12-03
Woonplaats: Vleuten

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-04 22:48

Super hoor! Ik heb de eerste proef bij jou geschreven, het was wel wat zeg, je werd eerst afgemeld, toen weer niet. Tong uitsteken
Je had eigenlijk 155 punten maar omdat we toch nog wat winstpuntjes uit wilde delen, en je toch wel erg netjes reed, kreeg je een puntje erbij. Knipoog Dat was ook zo met een ander meisje, en degene die eerste was had best veel punten. Er waren dus maar 3 mensen van de 18, die een winstpunt hadden..

how sweet can it be to be loved by you

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-04 17:26

Ja, ik had je herkent, dank jury voor die extra puntje! Haha! Nu mag ik het L1 in, ik las net jou verslag, echt super gedaan voor de eerste keer!! Gewoon blijven oefenen!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: GoogleAdsense en 15 bezoekers