Inschrijfgeld, belachelijk veel...

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-04 20:25

lieke2 schreef:
ze hebben niets gezegd over administratiekosten, het kan volgens mij niet anders dan overmaken.


Ik betaal altijd op de wedstrijddag zelf, voordat ik start.

figora

Berichten: 5405
Geregistreerd: 12-07-03
Woonplaats: bergen op zoom

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-04 15:54

Citaat:
Kun je wel zeggen dat je dan een andere hobby moet nemen, maar dat is wel erg kort door de bocht, ik vind wedstrijdrijden leuk, maar het is niet mijn taak om verenigingen te sponsoren!



Ik ben van mening dat je zo'n vereniging wel moet sponsoren!! hoe moeten hun anders volgende keer een concours organiseren? Zelf rijdt je toch ook in een vereniging? zonder verenigingen geen wedstrijden!
[/quote]

Tazz

Berichten: 986
Geregistreerd: 17-07-04
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-04 16:04

Startgelden zijn per 1 april opnieuw vast gesteld. Zonder geldprijzen mag het niet duurder zijn dan 7.50 per proef.

Sonja_vR

Berichten: 27462
Geregistreerd: 12-07-02
Woonplaats: Dusschen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-04 07:46

figora schreef:
Ik ben van mening dat je zo'n vereniging wel moet sponsoren!! hoe moeten hun anders volgende keer een concours organiseren? Zelf rijdt je toch ook in een vereniging? zonder verenigingen geen wedstrijden!
[/quote]
sponsoren daar hebben ze, je raad het al , sponsors voor
tuurlijk het moet voor de verenigingen die wedstrijden organiseren ook haalbaar blijven en kostendekkend
maar het moet voor degene die komen rijden ook enigzins te betalen blijven
en niet iedere ruiter/amazone heeft een geldboom

Mirkim

Berichten: 6142
Geregistreerd: 01-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-04 08:32

Er zit maar 1 ding op dus... prijzengeld winnen

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-04 08:39

lieke2 schreef:
ze hebben niets gezegd over administratiekosten, het kan volgens mij niet anders dan overmaken.
en prijzengeld hoef ik niet echt op te rekenen, zou pas de 2e wedstrijd worden....
Iemand die deze prijzen uit vorstenbosch kent?


De prijzen in Vorstenbosch zijn gewoon net als overal in de regio: Laag...

Maar er zit volgens mij wel 5 euro borg bij gerekend, dat gebeurt tegenwoordig haast automatisch.

xxsummyxx

Berichten: 3202
Geregistreerd: 22-11-03
Woonplaats: hoogvliet

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-04 10:20

ik betaal voor een b proef 9 euro dus 11 euro is tog wel veel

Lieke

Berichten: 11351
Geregistreerd: 18-02-01
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-04 12:34

Zo, 11 euro is idd wel veel, dan zit er maar niks anders op dan te winnen en een mooie geldprijs binnen te slepen.

Jes

Berichten: 12155
Geregistreerd: 12-11-02
Woonplaats: Frankrijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-04 22:39

LET OP!!!!! bij een vereniging mogen ze GEEN toeslag rekenen voor een latere inschrijving, ik ben bij een knhs kring vergadering geweest en daar is ons dit DUIDELIJK verteld, dus meld zoiets dan aan de knhs want dit is min of meer illegaal!!!! wou ik ff kwijt xxxx

texje
Berichten: 11
Geregistreerd: 22-05-04
Woonplaats: brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-04 11:34

op de eerste plaats: hoger inschrijfgeld, dus ook hogere prijzen. en misschien dat je deze keer niet bij de prijswinnaars zit, maar dan gun je het een ander toch wel?

en bovendien: een concours organiseren kost veel tijd, maar vooral veel geld. met onze vereniging draaien we op dressuurwedstrijden meestal verlies. dus ... sponsor de club en betaal het inschrijfgeld!

trouwens .... bij indoorwedstrijden gaat dit natuurlijk helemaal op. kijk maar hoeveel geld je kwijt bent om een binnenbak (rond 14 euro) af te huren!

PS ik heb altijd veel plezier van mijn prijzengeld, stop ik in een aparte spaarpot en aan het eind van het jaar kan ik bijvoorbeeld een hoofdstel kopen, dat is toch super?