Vereisten om B samengesteld te starten?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Beber

Berichten: 2437
Geregistreerd: 09-09-03
Woonplaats: Zuid-Holland

Vereisten om B samengesteld te starten?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-04 14:13

Wie weet wat je minimaal aan winstpunten moet hebben om mee te mogen doen aan B samengesteld?
Een vriendin van mij wil gaan starten en is met haar paard B springen met winstpunten en met een ander paard B dressuur met winstpunten, mag zij dan officieel meedoen? Verward

Bashuk

Berichten: 771
Geregistreerd: 13-03-04
Woonplaats: omg.breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-04 14:43

Beber schreef:
Wie weet wat je minimaal aan winstpunten moet hebben om mee te mogen doen aan B samengesteld?
Een vriendin van mij wil gaan starten en is met haar paard B springen met winstpunten en met een ander paard B dressuur met winstpunten, mag zij dan officieel meedoen? Verward

je moet
1 winstpunt in de B-dress. hebben om te kunnen springen , en daarna moet je 1 winstpunt halen in het B-spring. en dan kun je B-SGW gaan doen Lachen

Beber

Berichten: 2437
Geregistreerd: 09-09-03
Woonplaats: Zuid-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-04 14:45

Maakt het dan niet uit dat het paard waar zij mee start met haar geen wp in de B heeft gehaald?

Bashuk

Berichten: 771
Geregistreerd: 13-03-04
Woonplaats: omg.breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-04 14:46

Beber schreef:
Maakt het dan niet uit dat het paard waar zij mee start met haar geen wp in de B heeft gehaald?

jawel, ze moet eerst dan een winsptunt in het B-dressuur halen, als ze die heeft moet ze een winsptunt in het B-springen halen en dan pas mag ze B-SGW gaan doen Lachen

Scum

Berichten: 33099
Geregistreerd: 11-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-04 15:23

Ik sluit me bij Bashuk aan. Je moet als combinatie 1 wp in het springen hebben behaald. Dan mag je B gaan crossen. Maar als je ooit met een ander paard L + wp hebt gecrosst dan mag je meteen met elk paard in het B of L beginnen met crossen zonder die spring wp's.

Beber

Berichten: 2437
Geregistreerd: 09-09-03
Woonplaats: Zuid-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-04 15:30

Ik weet het antwoord inmiddels, in ieder geval bedankt.

gomir

Berichten: 25534
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-04 16:46

Ze hoeft trouwens niet met ieder paard opnieuw een winstpunt in de dressuur te gaan halen zoals Bashuk zegt. Ze mag een nieuw paard direct in het B-springen starten Knipoog

Bitwise

Berichten: 754
Geregistreerd: 26-02-04
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-04 23:33

Nu snel inschrijven, want samengestelde wedstrijden zijn best populair en vaak al ruim voor het sluiten van de inschijftermijn al vol.

Beber

Berichten: 2437
Geregistreerd: 09-09-03
Woonplaats: Zuid-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-04 23:35

Bedankt voor de melding.Zal het doorgeven.