wedstrijden gaan rijden

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
miekelover
Berichten: 6159
Geregistreerd: 14-11-03

wedstrijden gaan rijden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-04 22:24

ik en linda (LindaV) van bokt willen binnenkort wedsrijden gaan rijden. We moeten nog wel veel trainen enz. Les krijgen van iemand schieten we niks mee op want die komt nooit opdagen en we willen gewoon iemand die dresuurles geeft en niet te duur is. Linda rijd op een paard en ik op een pony. Is er op concours nooit dat de paarden en pony's tegelijk moeten in een andere ring.
Kan je met je paard bij de pony's starten.
Wat zijn de kosten ervan als je aangesloten ben bij een ponyclub.
Moet je pony aan de teugel in een b proefje

dit zijn gewoon wat vraagje vooraf

bedankt alvast

maaykuhhh
Berichten: 1699
Geregistreerd: 04-06-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-04 22:36

meestal zijn het speciale dagen voor de paarden en voor de pony's, of het zijn verschillende tijdstippen. dus volgens mij hoeven jullie nooit op dezelfde tijd te rijden.
je kunt met je paard niet bij de pony's starten, anders had je geen groepen van lengtes van paarden he! Lachen
de kosten weet ik niet. Je moet paspoort hebben, je pony moet gechipt zijn, je moet voor een startkaart betalen, en natuurlijk voor elke wedstrijd die je rijd!
Bij de pony's horen ze er nog niet echt op te letten of een paard aan de teugel loopt, al doen sommige juryleden dat wel! Bij paarden letten ze daar wel meer op, vooral als de rest van de paarden waar je tegen moet rijden netjes naar beneden loopt, en jij komt er bijv. tussen als enige met het hoofd omhoog, dan valt dat natuurlijk wel op!
Het is per jurylid verschillend, het is dus wel mooi meegenomen!

Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-04 22:43

Ik zal dit topic even naar het WD forum verplaatsen.