2e selectie vaassen gereden :)

Moderators: A_nouk, chocobroodje

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Marloes0508

2e selectie vaassen gereden :)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-07-04 14:54

Afgelopen zaterdag had ik wedstrijd in vaassen. Op de heenweg moesten we langzamer gaan rijden op de snelweg omdat je anders niks meer zag door de regen (en ja de ruitenwissers waren wel aan Tong uitsteken). Aangekomen meteen de plu's uit de kofferbak, en parcours verkennen. Na een eind door de modder gebanjerd te hebben, waren we bij het parcours, waar we eerst moesten wachten voor het verkennen. Het parcours zelf was nog niet zo nat, een paar plassen en soms een slidingspoor van een weigerende-doorgegleden-pony De zon begon te schijnen, de jassen konden uit en de pony opgezadeld. Ik moest eerst springen, daarna dressuur. Het losrijterrein was 1 grote modderpoel, ik was blij dat ik in de B rijd en geen scherpe wendingen hoef te rijden, anders waren we geheid onderuit gegaan Schijnheilig We reden foutloos rond, en ook de barrage ging goed. resultaat: 49 stijlpunten. Meteen daarna naar de trailer, peesbeschermers en martingaal eraf, en op naar het dressuurterrein. Na een kwartier (het stortregende inmiddels) moest ik alweer starten, maar ze liep lekker dus ik vond t wel best. Ik reed de ring in, en vervolgens bleek dat de jury een pauze van 10 min. had, en dus mocht ik alleen maar stappen in de ring Verward Anders was ik bevooroordeeld. Na een tijdje stappen en een geirriteerde pony ben ik de ring uitgereden weer naar het losrijterrein, om vervolgens na 5 minuten wel aan mn proef te mogen beginnen. Iedereen stond tijdens het losrijden met achterhand richting regen, want het viel met bakken uit de lucht. Ik mocht beginnen, en reed een nette proef (ofnouja, ik was er zelf wel tevreden over). Ik kon bijna meteen door naar de 2e proef, waar de hoefslag nog erger dan in de eerste een modderpoel vormde, maar we zijn niet echt weggegleden :d.
Resultaat:
springen: 49 stijpunten: een 4e plek (1e selectie was ik 8e)
dressuur: 163 punten: een 5e plek (1e selectie was ik ook 5e)
2e proef: 156 punten: viel me een beetje tegen, viel net buiten de prijzen (vorige keer ook al-> 6 prijzen, ik 7e en nu weer Tong uitsteken)

Met springen staan we nu 3e voor de gelderse, met dressuur reserve.

en we zijn L-springen startgerechtigd Haha!
Niet voor niets door de modder geglibberd dus Schijnheilig

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie