Stand van zaken mbt POËTIN...

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
Talitha15

Berichten: 749
Geregistreerd: 13-01-03
Woonplaats: Middelharnis

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-04 15:28

Heel veel mensen vallen hier nu ineens over het feit dat de fam. van der Zwan Embryo-transplantatie wil toepassen. Zij worden er hier op aangevallen, maar de fam. Bartels heeft dit met bijv. Barbria ook toegepast (zonder veel succes geloof ik). Die werd daar ook niet op aangevallen. Als het echt slecht is voor een merrie, dan zou ze ook niet meer mee kunnen draaien in de sport en Barbria kon dat wel. Ik snap dan ook niet dat Patty en Peter hier ineens op worden aangevallen. Geloof mij nou, zulke paarden hebben echt wel een goed leven. Wel een zwaar leven, maar dat heeft elk toppaard en elke topsporter. We gaan hier toch ook niet roepen dat de paarden van Anky het slecht hebben of die van Edward? Volgens mij is het puur afgunst! Deze mensen zijn niet slecht voor hun paarden. Dat weet ik uit eigen ervaring!

Mijn motto: Eerlijkheid duurt het langst zowel bij mensen als bij dieren
Op zoek naar een fotograaf in Zuid Holland? Ik doe dieren-, bruids-, portretfotografie enz...!
Vraag naar de mogelijkheden!


alabastro
Berichten: 844
Geregistreerd: 09-04-04
Woonplaats: Hasselt-Kuringen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-04 17:01

Ik weet niet helemaal hoe dat zit, maar eigenlijk is dat toch een soort van aborteren of niet?
Waarom zou dat slecht zijn voor de merrie? De atleten uit het vroegere oostblok deden dit ook om hun hormonenspiegel te veranderen en daardoor beter te presteren. Waarschijnlijk zal het bij een merrie wel iets vroeger uitgespoeld worden maar toch.

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-04 17:24

Mag de embryo-discussie op FA plaatsvinden? Lachen


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot en 9 bezoekers