Mijn geweldige jury >> KUCH <<

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
loonie
Berichten: 660
Geregistreerd: 29-05-03
Woonplaats: zo.Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-04 15:16

ja daar hebje gelijk in maar er zijn zoveel jury's die allemaal 6 geven of het onterrecht is of terecht dan vind ik het ook waard ik krijg ook wel eens een 6 hoor !
allen ik heb ook wel eens gescheven nou die gaf ierdeen gewoon een 6 of 5 of als het nou heel goed was een 7 nou dann heb ik zoiest van ja hallo dan kan iedreen wel gaan jureren hoor!
ja zo ervaar im het dan ik ben er niet mee eens!
sorry

Mirkim

Berichten: 6142
Geregistreerd: 01-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-04 15:57

je hebt waarschijnlijk een hele brave proef zonder spetterende dingen laten zien en ja, dan krijg je zesjes...

lovelynutia

Berichten: 4843
Geregistreerd: 26-05-04
Woonplaats: Almere-Haven

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-04 21:19

Key ik snap het Lachen

Mews

Berichten: 5500
Geregistreerd: 22-06-04
Woonplaats: Kopenhagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-04 21:38

Loonie, ik heb liever allemaal 6en dan veel 4en en 8en hoor... Dan weet je helemáál niet waar je aan toe bent. Ze beoordelen toch gewoon naar wat zij in de proef zien? Kunnen ze toch moeilijk ineens een 4 of 8 geven terwijl het eigenlijk een 5 of 6 is?? Verward Dán zou je juist mogen klagen. Tong uitsteken

marije1987

Berichten: 4489
Geregistreerd: 04-05-04
Woonplaats: Zeist

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-04 21:42

Ik ben al lang blij als ik alles n 6je heb!:P Haha! Nee ik vind het soms ook erg irritant als je een 4 ofzo hebt en dr staat nix bij, daar leer je tohc helemaal nix van. :S Maargoed, meestal staan er bij mij wel terechte cijfers + bijbehorende opmerkingen op, dus ik vind het wel best zo! Haha!

loonie
Berichten: 660
Geregistreerd: 29-05-03
Woonplaats: zo.Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-04 12:04

ja dat klopt zeker wel daar heb je ook gelijk in als je een 6 verdient dan verdien je dat allen er worden zovaak allen maar 5.6.7 gegeven dat maak ik dan mee he! niet bij me zelf maar ik zie het heel erg vaak en ik schrijf ook wel eens en dan zie ik dat hel wat juri's niet hoger of lager durfen te geven! en dan zeg ik niet dat het altijd zo is hoor!
en het kan best zo zijn dat dat toevallig zo ois omdat er maar gewoon zo is gereden zo saai en alles is goed maar niets spanends dat kan maar dan zit er een wat betere bij dan doen ze het nog zo ervaar ik het hoor!

mylo

Berichten: 748
Geregistreerd: 15-06-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-04 14:47

Hey Loonie, Misschien een beetje mosterd na de maaltijd maar toch wild ik je nog wat meegeven. Bij een dressuur wedstrijd is de jury verplicht aanwezig te zijn tot dat de protocollen zijn uitgerijkt en daarna geloof ik nog een kwartier. Je kunt dus altijd aan de jury vragen waarom deze je een 6 heeft gegeven en geen ander cijfer en waarom er geen commentaar bij staat. Jury leden zijn ook mensen en vaak zullen ze je vriendelijk te woord staan. En ik lees dat je ook wel een schrijft nou dan zit je helemaal dicht bij het vuur!! Vraag aan het einde van een proef eens waarom er een 6 of een ander cijfer wordt gegeven!! Succes

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-04 15:06

helaas is meerdendeel van de jurys echt wel pleite

hier in de regio ben je in de zomer 12 uur klaar en blij dat je om 5 uur de prijsuitreiking hebt, dus ook je coupon, denk maar niet dat er dan nog een jury is Verdrietig

parnassia
Berichten: 826
Geregistreerd: 30-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-04 15:20

Juist bij 5-en en 6-en zou commentaar gegeven moeten worden, al dan niet als algemene opmerking onderaan bij een zesjesproef, die 4 en die 7 zijn vaak wel duidelijk.
En wat ik in t andere topic ook al schreef:
Er worden ook veel zesjesproeven gereden....

loonie
Berichten: 660
Geregistreerd: 29-05-03
Woonplaats: zo.Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-04 16:01

ja idd jullie hebben wel gelijk er worden ook heel veel sesjes proefjes gereden dat klopt .
en idd ik heb al zovaak gehad van mensen waar is de jury gaan we nog even dit en even dat vragen maar dan is de jury al lang pijten idd!