Voorselectie pavo Vrouwenpolder, wie gaat?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Charly

Berichten: 4787
Geregistreerd: 09-09-03
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-04 22:00

Ja jij mag de eerste zijn!

Purtje
Berichten: 277
Geregistreerd: 29-05-04
Woonplaats: Ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-04 22:00

marit en pris jullie zijn kanjers. Pris ga jij nog foto's maken van show

frunnik
Berichten: 1810
Geregistreerd: 05-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-04 22:01

Nou ik ben die persoon die met zo'n paard rondloopt Knipoog

Die van mij moet een paar groepen voor die van jullie. Maar ik rijd hem niet zelf.

Charly

Berichten: 4787
Geregistreerd: 09-09-03
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-04 22:02

Purtje schreef:
marit en pris jullie zijn kanjers. Pris ga jij nog foto's maken vna show

het is op zaterdag he? hoeveelste? want volgens mij moet ik dan werken.. Scheve mond ik wil wel een x foto's maken op HS als je gaat rijden.. ( wel in de buitenbak anders word t te donker.. en zie je zijn show gangen niet Knipoog )

MsMarit

Berichten: 2452
Geregistreerd: 17-11-03
Woonplaats: Barendrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-04 22:05

o0oww.. dan val je vast wel op.. je bent tog wel dat paard met die 4 benen en die staart hej.. Knipoog ooww.. in welke groep rijd je dan.. een paar groepen voor ons rijd nog een paard van ons mee.. Tommy's Talent word gereden door Jesper..

Let_be
Berichten: 7796
Geregistreerd: 25-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-04 22:07

Pipo schreef:
heb beesten gezien die ik voor het manegewerk nog niet wilde hebben.


Ik zag er ook 2 lopen die niet nageeflijk waren, geen kontbespiering enzovoorts. Leken meer op recreatieruiters en dat deze wedstrijd toevallig in de buurt was.

Niet dat ik zelf ook goed was !! Haha!

MsMarit

Berichten: 2452
Geregistreerd: 17-11-03
Woonplaats: Barendrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-04 22:13

Ja dat kan natuurlijk ook.. maar ja ze hebben ook niet allemaal evenveel bespiering.. en nou krijg je weer die heel discussie.. de ene ontwikkelt zichzelf nou eenmaal sneller dan de ander.. En ik denk dat die mensen ook recht hebben mee te doen.. Al is het alleen maar om ervaring op te doen..! *ik blijf erbij dat er mensen zijn die dat doen*

frunnik
Berichten: 1810
Geregistreerd: 05-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-04 22:15

MsMarit schreef:
o0oww.. dan val je vast wel op.. je bent tog wel dat paard met die 4 benen en die staart hej.. Knipoog ooww.. in welke groep rijd je dan.. een paar groepen voor ons rijd nog een paard van ons mee.. Tommy's Talent word gereden door Jesper..


Safier (lancet * Balzflug) is van mij, wordt gereden door Margreth Noorhoek.

MsMarit

Berichten: 2452
Geregistreerd: 17-11-03
Woonplaats: Barendrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-04 22:17

ooow ja dat zij je daarnet ergens in het topic ook al... Nou we zullen wel ff kijken of we je zien...

frunnik
Berichten: 1810
Geregistreerd: 05-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-04 22:17

MsMarit schreef:
Ja dat kan natuurlijk ook.. maar ja ze hebben ook niet allemaal evenveel bespiering.. en nou krijg je weer die heel discussie.. de ene ontwikkelt zichzelf nou eenmaal sneller dan de ander.. En ik denk dat die mensen ook recht hebben mee te doen.. Al is het alleen maar om ervaring op te doen..! *ik blijf erbij dat er mensen zijn die dat doen*

Ik ga ook voor de ervaring. Ik heb echt geen enorm slecht paard ofzo, maar hij mist gewoon nog een hoop kracht en bespiering omdat hij pas laat in het werk is gezet en te kampen heeft gehad met wat blessures. Eigenlijk is hij pas vanaf januarie echt aan het werk. Maar goed daar houd ik rekening mee

rockey

Berichten: 7487
Geregistreerd: 16-12-03
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-04 22:22

die van mij is ook zo kaal als iets, weinig bespiering te zien Knipoog

frunnik
Berichten: 1810
Geregistreerd: 05-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-04 22:24

rockey schreef:
die van mij is ook zo kaal als iets, weinig bespiering te zien Knipoog

Die van mij begint langzaam te komen Bloos Het is voor mij gewoon een wereldpaard en ik zou hem voor geen goud willen ruilen.

MsMarit

Berichten: 2452
Geregistreerd: 17-11-03
Woonplaats: Barendrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-04 22:35

Dat is denk ik zo het belangrijkste.. als je dat niet vind zou ik indd niet mee doen... maar als je zelf achter je paard staat en denkt van Dit is een goede ervaring voor beide dan is het prima en doet het er niet toe wat andere mensen ervan vinden.. en eht is leuk als een deskundige naar je paard heeft gekeken en er iets van kan zeggen waar je ook nog wat aan hebt en hem niet helemaal afkraakt.. Misschien dat dat ook wel een beter idee is voor iedereen.. Zeg niet wat je slecht vind maar zeg dingen waar andere wat aan hebben.. Je kan iemand wel afkraken maar daar schiet je nix mee op en die persoon ook niet..

frunnik
Berichten: 1810
Geregistreerd: 05-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-04 22:40

MsMarit schreef:
Dat is denk ik zo het belangrijkste.. als je dat niet vind zou ik indd niet mee doen... maar als je zelf achter je paard staat en denkt van Dit is een goede ervaring voor beide dan is het prima en doet het er niet toe wat andere mensen ervan vinden.. en eht is leuk als een deskundige naar je paard heeft gekeken en er iets van kan zeggen waar je ook nog wat aan hebt en hem niet helemaal afkraakt.. Misschien dat dat ook wel een beter idee is voor iedereen.. Zeg niet wat je slecht vind maar zeg dingen waar andere wat aan hebben.. Je kan iemand wel afkraken maar daar schiet je nix mee op en die persoon ook niet..


Amen *LOL*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-04 22:45

In het algemeen zeggen dat de kwaliteit slecht was is in mijn ogen niet iemand persoonlijk volledig afkraken. Als je meedoet aan dit soort evenementen, moet je er ook tegenkunnen dat dit openlijk word besproken.

Je hebt er al helemaal niets aan als iedereen in je gezicht zegt dat het halleluja is, en achter je rug om je persoonlijk aanvalt.

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-04 07:39

Ik vind wel dat er over het algemeen heel veel geklaagd wordt over de kwaliteit,
op de HK was het niets, de merrie en veulenkeuringen zijn ook niets, afstammelingenkeuringen waren bal, de Pavo deelnemers stellen ook niets voor en op de landelijke wedstrijden loopt alleen brandhout... Wat zeg ik? In de ZZGP ook.

Ik wordt daar ook wel een beetje flauw van hoor, het is zo makkelijk om fouten te kijken...

essie79

Berichten: 3539
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-04 09:40

Ik bezoek ook wel eens wat en zijn er altijd een paar paarden/ruiters bij waarvan je je afvraagt wat ze er doen.
Aan de andere kant kun je je dieren ook altijd lekker thuis houden, omdat je bang bent om eens wat kritiek te krijgen. Daar schiet je ook weinig mee op.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-04 09:55

Sjuimpje schreef:
Ik vind wel dat er over het algemeen heel veel geklaagd wordt over de kwaliteit,
op de HK was het niets, de merrie en veulenkeuringen zijn ook niets, afstammelingenkeuringen waren bal, de Pavo deelnemers stellen ook niets voor en op de landelijke wedstrijden loopt alleen brandhout... Wat zeg ik? In de ZZGP ook.

Ik wordt daar ook wel een beetje flauw van hoor, het is zo makkelijk om fouten te kijken...



Er word ook altijd alleen maar gelezen wat er minder is, maar nooit gelezen wat iemand heel goed vond. Daar krijg je geen commentaar op.

essie79

Berichten: 3539
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-04 10:51

Meestal ben je het over de paar uitschieters in positieve zin wel eens, maar dus niet over de rest van het veld. Dan krijg je dus weer het gedoe over wat iemand een topper vind of niet.

Meestal zijn de mensen die ook daadwerkelijk deelnemen wat milder in hun oordeel dan de mensen die thuisblijven met hun paard, omdat ze weten hoe het is.

MsMarit

Berichten: 2452
Geregistreerd: 17-11-03
Woonplaats: Barendrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-04 18:10

Ja maar goed ik denk dat er ook 2 verschillen zijn over toppers.. wat is nou een topper voor de 1 is dat een paard dat heel goed papier heeft en voor de andere een paard met super beweging en minder papier.. en volgens mij vind iedereen zijn eigenpaard het meest topper.. Dus volgens mij blijf je altijd discussie houden over zoiets... Maar goed ik blijf derbij dat als je wat over een paard ofzo te zeggen heb het beter is wat te zeggen over wat er verbeterd zou kunnen worden en zeggen hoe je het zou doen dan te zeggen dat het nix was of een paard dat zelfs nog niet geschikt zou zijn voor manege werk.. dat viid ik persoonlijk een beetje tever gaan.. Maar ja ieder zijn mening en respecteer het maar want we denken GELUKKIG niet allemaal hetzelfde Lachen

Let_be
Berichten: 7796
Geregistreerd: 25-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-04 20:26

MsMarit schreef:
Ja dat kan natuurlijk ook.. maar ja ze hebben ook niet allemaal evenveel bespiering.. en nou krijg je weer die heel discussie.. de ene ontwikkelt zichzelf nou eenmaal sneller dan de ander.. En ik denk dat die mensen ook recht hebben mee te doen.. Al is het alleen maar om ervaring op te doen..! *ik blijf erbij dat er mensen zijn die dat doen*


Tuurlijk hebben ze er recht op!! Het verschil tussen de al verder doorgereden paarden en hun was zo groot, dus het viel enorm op.

memiro

Berichten: 459
Geregistreerd: 24-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-04 22:15

Vond de kwaliteit in vrouwenpolder ook niet super. MUV de grib en de 2 vijf jarige. In Utrecht zaten bij de 4 jarige een paar fijne paarden en bij de 5 jarige wat minder, Bij de 5 jarige vond ik de kwaliteit van de ruiters beneden pijl.

Missouri

Berichten: 4964
Geregistreerd: 10-09-02
Woonplaats: Under Construction

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-04 22:18

Haha! Er werd vorig jaar al geroepen dat de 4-jarigen niet al te best waren Haha!

Pino24
Berichten: 1778
Geregistreerd: 06-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-04 12:24

Ben benieuwd wat de 4 jarigen van deze jaargang gaan doen! Maar ben ook benieuwd hoe de 4 jarigen van vorig jaar zijn ontwikkeld. Ik ga naar de voorselectie in Ermelo. En ben bij de halve + finale aanwezig!

Dominque

Berichten: 436
Geregistreerd: 01-07-04
Woonplaats: noord-brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-04 14:47

Ik heb afgelopen weekend met mijn paard Tiara meegereden. 62.5 punten, hij liep daar ook niet echt geweldig. Mijn moeder kwam met Thesaurie een puntje te kort voor ermelo. En met tatanka had ze 65 punten geloof ik. Ik reed in de groep van de winnaar dat was wel leuk Pling
Maar Tiara komt er wel *LOL* gisteren 171 punten in t L1 bij eddy de wolf-van westerrode op de talentendag in ermelo *hulde aan tiara*