Voorselectie pavo Vrouwenpolder, wie gaat?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
frunnik
Berichten: 1810
Geregistreerd: 05-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-04 21:36

Purtje schreef:
ik ben al blij als de hengst waar ik mee meedoen zijn rondjes loopt daar en hoop dattie rond de 60 punten gaat halen dat zou ik een mooie prestatie vinden. Eerst maar hopen dattie braaf is en me niet alle hoeken laat zien die ik niet wil zien.

Haha doet ie dat wel, dan kom je nog eens ergens. Heb je wel waar voor je startgeld Haha!
Waar rijd jij eigenlijk mee en met welk paard??
Laatst bijgewerkt door frunnik op 04-07-04 21:36, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-04 21:36

Jazzie...........in het hele topic heb ik nog geen een keer een opmerking gemaakt over iemand persoonlijk. Het zijn algemene opmerkingen voor iedereen.

Beber

Berichten: 2437
Geregistreerd: 09-09-03
Woonplaats: Zuid-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-04 21:36

Nogmaals KIJKEN en VERGELIJKEN.

Jazzie
Berichten: 124
Geregistreerd: 04-07-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-04 21:37

mensen ik wens jullie nog heel veel kijk pleizier op de keuringen die nog gaan volgen. Pipo ik hoop dat je beter commentaar kan geven over de paarden in Heerjansdam. heel veel succes allemaal

frunnik
Berichten: 1810
Geregistreerd: 05-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-04 21:38

bedankt!!

rockey

Berichten: 7487
Geregistreerd: 16-12-03
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-04 21:38

Dit gaat nog een heeel lang topic worden Haha! [/b]

Purtje
Berichten: 277
Geregistreerd: 29-05-04
Woonplaats: Ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-04 21:38

nou thuis istie meestal heel erg braaf maar ja het is en blijft een hengst. Ik doe met hem mee in Heerjansdam. het is een Welt hitt II x Sultan. en thuis laatie zich heel erg goed zien op het moment dus ik ben benieuwd.
Laatst bijgewerkt door Purtje op 04-07-04 21:39, in het totaal 1 keer bewerkt

MsMarit

Berichten: 2452
Geregistreerd: 17-11-03
Woonplaats: Barendrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-04 21:38

Volgens mij vind bijna iedereen zijn eigenpaard een topper en waarom zou je dan die mensen naar een curcus sturen der zijn ook mensen die aan zo'n groot evenement meedoen om hun paard ervaring op te laten doen en omdat ze het zelf leuk vinden.. en of hun paard nou goed is of niet dat maakt hun dan niet uit.. dus die uitspraak gaat nergnes over..

Beber

Berichten: 2437
Geregistreerd: 09-09-03
Woonplaats: Zuid-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-04 21:41

Uiteindelijk was mijn vraag van dit Topic, wie er naar Vrouwenpolder ging, maar inmiddels is het een heel ander verhaal geworden, misschien is het tijd voor een slotje?

frunnik
Berichten: 1810
Geregistreerd: 05-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-04 21:43

Purtje schreef:
nou thuis istie meestal heel erg braaf maar ja het is en blijft een hengst. Ik doe met hem mee in Heerjansdam. het is een Welt hitt II x Sultan. en thuis laatie zich heel erg goed zien op het moment dus ik ben benieuwd.

Heb even op de startlijsten gekeken, Showdancer hè! Nou ik denk dat ik je dan nog wel zie rijden, of ik moet mijn paardje nog aan het afzadelen zijn. Maar in ieder geval succes OK dan!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-04 21:43

MsMarit schreef:
Volgens mij vind bijna iedereen zijn eigenpaard een topper en waarom zou je dan die mensen naar een curcus sturen der zijn ook mensen die aan zo'n groot evenement meedoen om hun paard ervaring op te laten doen en omdat ze het zelf leuk vinden.. en of hun paard nou goed is of niet dat maakt hun dan niet uit.. dus die uitspraak gaat nergnes over..


Als je ervaring wil op doen dan ga je wekelijks naar een wedstrijd of iets dergelijks. Je gaat dan niet naar een Pavo.

Zo groot evenement is de voorselectie niet namelijk.

Purtje
Berichten: 277
Geregistreerd: 29-05-04
Woonplaats: Ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-04 21:43

wie gaan er eigenlijk nog meer naar heerjansdam. Ik ga met mijn knapperd showdancer en mijn super groom MSMARIT!

frunnik
Berichten: 1810
Geregistreerd: 05-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-04 21:44

Beber schreef:
Uiteindelijk was mijn vraag van dit Topic, wie er naar Vrouwenpolder ging, maar inmiddels is het een heel ander verhaal geworden, misschien is het tijd voor een slotje?

Mischien moet je gewoon even de titel van je topic aanpassen Tong uitsteken Knipoog

MsMarit

Berichten: 2452
Geregistreerd: 17-11-03
Woonplaats: Barendrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-04 21:46

NOu der zijn dus mensen die juist wel naar zoiets willen omdat er veel meer indrukken zijn dan iederwe week op wedstijd..!!! *purtje niet zo0 opscheppen over mijn groomkunsten Tong uitsteken*

fokfanaat

Berichten: 20219
Geregistreerd: 21-10-02
Woonplaats: Uut Uune

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-04 21:49

Oke, maar hoe leuk is het om met bv 52 punten thuis te komen! Misschien had je jezelf daarvoor beter kunnen beschermen.

Charly

Berichten: 4787
Geregistreerd: 09-09-03
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-04 21:49

Purtje schreef:
nou thuis istie meestal heel erg braaf maar ja het is en blijft een hengst. Ik doe met hem mee in Heerjansdam. het is een Welt hitt II x Sultan. en thuis laatie zich heel erg goed zien op het moment dus ik ben benieuwd.

Tuurlijk pur!! you can do it Knipoog showie doet het prima en zolang jij ook probeerd rustig te blijven word het denk ik de combinatie van de dag hahaha.. Show heeft het in zich, en ik denk dat hij het wel spannend zal vinden, maar hij zich wel erg zal gaan laten zien, denk je ook niet?

frunnik
Berichten: 1810
Geregistreerd: 05-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-04 21:50

MsMarit schreef:
NOu der zijn dus mensen die juist wel naar zoiets willen omdat er veel meer indrukken zijn dan iederwe week op wedstijd..!!! *purtje niet zo0 opscheppen over mijn groomkunsten Tong uitsteken*

Is bij mij ook een reden om te gaan. Bovendien vind ik het erg leuk om mijn paardje eens te laten beoordelen door een deskundige. *LOL*

Charly

Berichten: 4787
Geregistreerd: 09-09-03
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-04 21:51

Samsam schreef:
Oke, maar hoe leuk is het om met bv 52 punten thuis te komen! Misschien had je jezelf daarvoor beter kunnen beschermen.

Tja dat weet je ook niet van te voren he, tis maar net hoe je paard zich gedraagt, wieweet gedraagt die zich thuis uit de kunst, maar vind hij het op ander terrein zo spannend dat hij niks meer doet en niet meer op de ruiter let..en ik zeg altijd maar "wie nie waagt wie nie wint"

MsMarit

Berichten: 2452
Geregistreerd: 17-11-03
Woonplaats: Barendrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-04 21:52

Ja maar ik denk perso0nlijk dat niet iedereen uit is op punten.. maar goed je weet het natuurlijk niet.. Ik ga meestal al naar een wedstrijd toe met de instelling "ik zie wel hoe het gaat.. Gaat het niet jammer dan volgende keer beter.. gaat het wel Mooi meegenomen" Misschien dat iedereen dat maar moet doen Tong uitsteken... En Tuurlijk gaat Showie Showen hij heet niet voor nix SHOW DANCER Knipoog

frunnik
Berichten: 1810
Geregistreerd: 05-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-04 21:53

Samsam schreef:
Oke, maar hoe leuk is het om met bv 52 punten thuis te komen! Misschien had je jezelf daarvoor beter kunnen beschermen.

Niet als je daar van te voren op instelt, maar als je dat niet doet kom je inderdaad van een koude kermis thuis. Maar dat hoort ook wel een beetje bij de paardensport denk ik

frunnik
Berichten: 1810
Geregistreerd: 05-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-04 21:55

MsMarit schreef:
Ja maar ik denk perso0nlijk dat niet iedereen uit is op punten.. maar goed je weet het natuurlijk niet.. Ik ga meestal al naar een wedstrijd toe met de instelling "ik zie wel hoe het gaat.. Gaat het niet jammer dan volgende keer beter.. gaat het wel Mooi meegenomen" Misschien dat iedereen dat maar moet doen Tong uitsteken... En Tuurlijk gaat Showie Showen hij heet niet voor nix SHOW DANCER Knipoog


Hé laten jullie ook nog een plekje voor mijn baby vrij Tong uitsteken Knipoog

Purtje
Berichten: 277
Geregistreerd: 29-05-04
Woonplaats: Ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-04 21:55

THANX GIRLS

Charly

Berichten: 4787
Geregistreerd: 09-09-03
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-04 21:57

MsMarit schreef:
En Tuurlijk gaat Showie Showen hij heet niet voor nix SHOW DANCER Knipoog

Wij zijn de eerste 2 leden van de "Show Dancer" fanclub!!!

MsMarit

Berichten: 2452
Geregistreerd: 17-11-03
Woonplaats: Barendrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-04 21:57

Tuurlijk.. Frunnik jij mag ook nog mee :p.. We kunne der wel een bokt meetinkje van maken Knipoog...

Als je maar weet dat IK de eerste ben Tong uitsteken

Purtje
Berichten: 277
Geregistreerd: 29-05-04
Woonplaats: Ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-04 22:00

marit en pris jullie zijn kanjers. Pris ga jij nog foto's maken vna show