winstpunten meenemen?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Bonny4life

Berichten: 7081
Geregistreerd: 28-06-04
Woonplaats: Bunschoten-Spakenburg

winstpunten meenemen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-07-04 19:26

hi hi!!!

ik heb een vraagie over je winstpunten..
ik ben onlangs van mijn club en vereniging afgegaan maar wil in 2005 met mijn pony bij de paarden gaan starten bij een andere club/vereniging.
maar ik had met mijn pony bij de pony's 7 winstpunten gehaald, mag ik die meenemen naar de paarden of niet? staan die punten ergens geregistreerd?? ik zou t namelijk niet weten Verward ik ontvang ook nog steeds de paard en sport?? hoe kan dit terwijl ik niet meer lid ben? loopt mijn startkaart dan nog of zo bij de pony's? dit kan tog niet? ik heb de knhs al gemaild maar krijg geen antwoord...
alvast bedankt!!!!!!!!!!! kussies roelinda en bonny!! Lovers

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-04 19:50

Volgens mij loopt je lidmaatschap nog tot het eind van het jaar, maar helemaal zeker weet ik dat niet. Je kunt beter even bellen naar de KNHS, dan heb je sneller een antwoord dan wanneer je mailt.

Wat je winstpunten betreft: die neem je mee naar de paarden. Ben je bijv. L2-dressuur + 8 bij de pony's, dan start je bij de paarden ook L2 en die 8 winstpunten staan er dan alvast.

Bij het springen kun je een klasse lager instromen: ben je M-springen met je E-pony (en spring je op wedstrijden dus 1.10) dan kun je bij de paarden verder in het L-springen (want dat is ook 1.10). Ook dan blijven je winstpunten staan: ben je M + 6, dan ga je bij de paarden dus verder als L + 6.

Mirkim

Berichten: 6142
Geregistreerd: 01-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-04 19:54

het jaar dat je 18 wordt, mag je nog door blijven rijden bij de ponys. Vanaf het volgende jaar januari moet je bij de paarden met je pony.

Bonny4life

Berichten: 7081
Geregistreerd: 28-06-04
Woonplaats: Bunschoten-Spakenburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-07-04 19:56

dus het maakt nie uit dat mijn startkaart ofzo niet meer actief is? mijn winstpunten staan ergens geregistreerd?? thanx!!! dikke kus

AnoeskaB

Berichten: 544
Geregistreerd: 25-01-04
Woonplaats: Annen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-04 23:31

Je winstpunten staan geregistreerd bij de KNHS, niet bij de vereniging. Je mag tot het einde van dit jaar nog starten met je pony, want je startkaart (en KNHS-lidmaatschap) blijft het hele jaar geldig. Je hebt immers voor een heel jaar KNHS-lidmaatschap betaald.

Voor de KNHS ben je dus nog steeds lid van je vorige vereniging, tenzij je je intussen aangemeld hebt bij een andere vereniging. En aangezien je nog een geldige startkaart hebt, ontvang je ook nog steeds de paard en sport. Stopzetten heeft geen zin, je krijgt geen retributie.

Bonny4life

Berichten: 7081
Geregistreerd: 28-06-04
Woonplaats: Bunschoten-Spakenburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-07-04 19:17

Dus als ik bij een andere vereniging lid wordt, is mijn oude startkaart niet meer actief? of moet ik daar eerst voor bellen? xxx

AnoeskaB

Berichten: 544
Geregistreerd: 25-01-04
Woonplaats: Annen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-04 20:10

Die is nog steeds actief hoor Knipoog

Als je wilt dat je bij de KNHS geregistreerd staat met je nieuwe vereniging, moet je even aan het secretariaat van je nieuwe vereniging vragen om dat voor elkaar te maken. Maar je kunt het ook gewoon zo laten en het pas per 1 januari laten wijzigen.

Let er wel op dat die wijziging dan voor 1 december bij de KNHS binnen moet zijn. Neem desnoods rond november nog even contact op met je oude vereniging om er zeker van te zijn dat ze je bij de KNHS afmelden als lid. Dat soort dingen wil nog wel eens fout gaan bij de KNHS namelijk...

Maar in het kort: je kunt dit jaar nog gewoon met je pony bij de pony's blijven rijden.

Tolino
Berichten: 17
Geregistreerd: 16-05-04
Woonplaats: DR

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-04 20:19

Als je nu al wedstrijden wilt rijden via je "nieuwe" vereniging moet je oude vereniging toestemming geven. Aangezien je nog tot 31 december
lid bent van je oude vereniging. Als je aan de nieuwe vereniging je combinatie nummer door geeft en de gegevens van de nieuwe combinatie (= jij en je paard) dan komt dat helemaal in orde.