Brabantse kampioenschappen.

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Marliesje

Berichten: 5885
Geregistreerd: 25-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-04 06:01

Vast wel! Ik heb gisteren al heel wat lekkers zien lopen, jam!

Olrike

Berichten: 1227
Geregistreerd: 27-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-04 08:24

Ik ga ook, mijn instructrice moet in het Z dressuur rijden.

Heb een blauwe replay broek aan met de pijpen omhoog, zwarte all-stars eronder en een zwart shirt van dkny of een heel druk shirt.

Waarschijlijk ben ik te verlegen om iets te zeggen, dus jullie moeten dat wel doen he Bloos

Tot straks misschien

Veel succes iedereen die nog moet rijden.

Groetjes Sanne

Let_be
Berichten: 7796
Geregistreerd: 25-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-04 14:37

Nou ik heb gereden en ik ben zwaar afgedaald van Reserve kampioen naar nummer 16 op de deze kampioenschappen, haha Haha!

Mijn paard had echt zwaar dr dag NIET!
Commentaar was dan ook vooral: "tegen de hand, verzet, dribbelt" ect.

horseyfries
Berichten: 8931
Geregistreerd: 22-08-03
Woonplaats: Lichtaart België

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-04 17:50

Ach dan is het nog wel te verkroppen. Maar als je een superproef rijdt en de jury bij H ziet je als derde met 190 punten, de jury bij M ziet je als vierde met 181 punten en de jury bij C zet je ALLERLAATSTE met 170 punten waardoor je zevende wordt en dus net niet mee mag overkampen, dan denk je weer "was ik maar gaan springen" (dat kan mijn Fries namelijk ook!!;) )

Marliesje

Berichten: 5885
Geregistreerd: 25-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-04 18:09

Heb vandaag weer gereden, was jammergenoeg zesde en de eerst vijf mochten overkampen, net niet genoeg dus. Maar toch erg tevreden. Haha!

Franske

Berichten: 2909
Geregistreerd: 03-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-04 18:24

Citaat:
ben als het even mee zit ook wel bij het springen te vinden, even kijken of er nog knappe springeruiters rond lopen


Heb er anders genoeg aangewezen, maar het was allemaal weer niet goed genoeg Knipoog

Springen ZZ : Rob Heijligers, kampioen
Springen Z : Was nog bezig Haha!
Springen M : Guust Bankers
Springen L : Bert-jan vd. Pol
Springen B : ? Lachen

obelixje

Berichten: 701
Geregistreerd: 16-02-04
Woonplaats: Dongen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-04 19:01

Vonneke, ik heb je zien losrijden zaterdag! Vond het er toen goed uit zien. heb je niet meer aangesproken omdat je zo druk aan 't rijden was en ik moest ook weer door. zonde dat het in de ring wat minder ging, maar ik vind je paardje echt leuk!

Let_be
Berichten: 7796
Geregistreerd: 25-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-04 19:09

Mijn vriendin mocht ook net niet door, ze was 13de in totaal bij het M2 en er mochten er 12 door!

Angeliek
Berichten: 4948
Geregistreerd: 20-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-04 22:15

Jeuhj! De ruiter die ik groomde, mag door naar Ermelo!!!!


Ik heb alleen geen bokkers gezien!
Jullie mij wel?

DeSa
Berichten: 12885
Geregistreerd: 24-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-04 22:16

QuijoSavan schreef:
Mijn vriendin mocht ook net niet door, ze was 13de in totaal bij het M2 en er mochten er 12 door!

mijn vriendin was 2e in de B, zij is nu reserve brabants kampioen

rockey

Berichten: 7487
Geregistreerd: 16-12-03
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-04 22:24

Franske schreef:
Heb er anders genoeg aangewezen, maar het was allemaal weer niet goed genoeg Knipoog

Springen ZZ : Rob Heijligers, kampioen
Springen Z : Was nog bezig Haha!
Springen M : Guust Bankers
Springen L : Bert-jan vd. Pol
Springen B : ? Lachen


hehehe nou maar jij komt soms met van die achtelijke jongens aan Tong uitsteken wijs ik een meisje voor jou aan, is het ook niet goed Haha! hahahaha, had je meteen kennis kunnen maken met je schoonmoeder

maar was vandaag gezellig dagje, was wel vroeg op staan, had me wel verslapen, want werd midden in de nacht wakker gebeld door een of andere gek Schijnheilig Cool ben volgens mij iedereen mis gelopen, heb alleen franske gezien en gesproken, en verder niemand Scheve mond
Meisje waar ik mee mee was, was in totaal 3e geworden in de klasse M2, vanmorgen in de proef, was ze 2e, en de proef was redelijk, ze was alleen super zenuwachtig, en net 1 proef van te voren deed hij gek en lag zijn ijzer er onder uit, dus vlug naar de hoefsmid, toen de overkamping, paard was echt op, en maakte een best grote fout, dus daar was ze 5e, verder wel erg tevreden. Was wel erg lang dagje, maar we hadden het weertje mee Lachen Maar ben nu wel super moe, dus ga zo maar eens richting mijn bedje, bepaalde bikkel ging nu nog uit, maar had ook hele tijd op het hek of op een stoeltje gezeten Tong uitsteken Tong uitsteken Tong uitsteken Tong uitsteken

obelixje

Berichten: 701
Geregistreerd: 16-02-04
Woonplaats: Dongen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-04 22:33

dominique, volgens mij heb ik jou ook zien rijden, ik zag een dekje met wolfshoeve en als ik zo naar je profiel kijk, denk ik dat jij het was.
toch een mini-bokt meeting terwijl we het niet eens wisten Haha!

Franske

Berichten: 2909
Geregistreerd: 03-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-04 01:12

Citaat:
maar was vandaag gezellig dagje, was wel vroeg op staan, had me wel verslapen, want werd midden in de nacht wakker gebeld door een of andere gek


Mannen Lachen Heb je nix an

Olrike

Berichten: 1227
Geregistreerd: 27-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-04 07:48

Hoi

Vond het gisteren ook een zeer geslaagd dagje.
De persoon met wie ik meeging, is kampioen geworden in het Z1

En ik kende de B kampioen heel goed. Die 2 paarden komen trouwens uit dezelfde merrie, de fokker was op en top blij.

Een heel lang dagje, maar wel zeer geslaagd!

Helaas geen bokkers gezien.

Unity
Berichten: 2116
Geregistreerd: 14-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-04 09:37

Gisteren dus niet geweest, was de planning, werd om 1 uur wakker Cool (7 uur stond op de planning)

En wat die knappe springruiters betreft, vond het zaterdag ook al een beetje tegen vallen Haha!

Angeliek
Berichten: 4948
Geregistreerd: 20-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-04 13:21

En ik heb nog wel zo veel mogelijk mn jas aangedaan, met Zurich erachterop. (Het was op een gegeven moment best warm...)

Heeft iemand trouwens nog de Kur gezien?

rockey

Berichten: 7487
Geregistreerd: 16-12-03
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-04 14:35

Angeliek schreef:
En ik heb nog wel zo veel mogelijk mn jas aangedaan, met Zurich erachterop. (Het was op een gegeven moment best warm...)

Heeft iemand trouwens nog de Kur gezien?


ja weetje ik heb hele tijd gelet op iemand met een jas, maar was even vergeten wat er achter op stond Bloos Blond heb 3 mensen denk ik van de kür gezien, maar zat toen niet op de tribune, maar keek vanuit het secretariaat Lachen

soow hadden jullie die vrouw ook zien vallen tijdens de prijsuitrijking, was L2 kampioen geloof ik, tussen de hindernissen, met haar benen in de teugels Scheve mond Bloos! Ja die dressuurpaarden wisten niet wat hun overkwamen zo in het springparcours Knipoog

Marliesje

Berichten: 5885
Geregistreerd: 25-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-04 15:20

Dat is het voordeel van dressuur rijden met een springpaard, die kijkt nergens van op. Haha!

laida

Berichten: 1022
Geregistreerd: 04-04-03
Woonplaats: aarle-rixtel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-04 19:48

ik heb er zondag met het L-achttal gereden
we hadden een goede proef gereden en zijn toen ook kampioen geworden.
ons andere achttal (Z) is ook kampioen geworden.

lieke2
Berichten: 2135
Geregistreerd: 12-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-04 19:51

Grappig, heb de Z1 kampioen en de B kampioen nog samen op de foto gezet, speciaal voor de fokker.
Ja, de l2 kampioen zag ze op een gegeven moment echt vliegen, echte hengst, wel een mooi dier zeg!

rockey

Berichten: 7487
Geregistreerd: 16-12-03
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-04 20:10

lieke2 schreef:
Grappig, heb de Z1 kampioen en de B kampioen nog samen op de foto gezet, speciaal voor de fokker.
Ja, de l2 kampioen zag ze op een gegeven moment echt vliegen, echte hengst, wel een mooi dier zeg!


ja klopt, ik zag je nog staan Lachen je stond toevallig voor mij foto's te maken tijdens de prijsuitrijking, en ook stond je even te kletsen met iemand op de tribune tijdens de overkamping, maar had geen tijd om even iets te zeggen, en jij was ook zo druk aan het praten Lachen

Marliesje

Berichten: 5885
Geregistreerd: 25-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-04 20:26

laida schreef:
ik heb er zondag met het L-achttal gereden
we hadden een goede proef gereden en zijn toen ook kampioen geworden.
ons andere achttal (Z) is ook kampioen geworden.


Had ik gezien! Proficiat.

Dominque

Berichten: 436
Geregistreerd: 01-07-04
Woonplaats: noord-brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-04 20:31

(oliebol ik ben gezien Tong uitsteken )
Ik heb dus werkelijk voor schandaal gereden Scheve mond Tiara ging de laatste weken na de selectie niet goed. Komt deels ook door mij hoor. Ze is op concours niet goed voor het been, daarbij staakte ze nu. Dat had ze nog nooit gedaan, ik kon het niet oplossen, ik heb nog nooit een paard gehad wat ging staken.
Thuis is het weer wel wat beter, dus ik denk dat het weer snel over is. Iig het gaat goed komen. Hoop ik. Knipoog
Ik heb in de ring een heel aparte proef laten zien, weer eens wat anders voor de jury. Ze konden het niet waarderen en was voor het eerst van mijn leven laatste. (ervaring rijker) 131 punten, en terecht!

Afbeelding
zo moet t

Afbeelding
zo moet t niet

rockey

Berichten: 7487
Geregistreerd: 16-12-03
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-04 20:35

ow balen dominique! maarja ze is nog jong, en je bent weer een ervaring rijker, niet zo'n leuke ervaring maar toch, je moet alles een keer mee gemaakt hebben! op de eerste foto is het wel een erg leuk dier!

Dominque

Berichten: 436
Geregistreerd: 01-07-04
Woonplaats: noord-brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-04 20:48

Hmhm... Ze is 4 dus we hebben nog even voor Peking Tong uitsteken (grapje) Ik ben echt helemaal weg van haar, dus t moet gewoon goedkomen! Nu is het of 170 punten of 130. Ik moet gewoon leren hoe ik dit soort dingen kan oplossen.