pass de deux

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
ArianneF

Berichten: 334
Geregistreerd: 27-06-04
Woonplaats: Grijpskerke

pass de deux

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-06-04 20:40

ik ga met mijn vader een pass de deux rijde... maar het grote probleem..

we weten geen onderwerp.

nu zijn we al een keer als ridder en prinses gegaan, maargoed dat willen we niet nog een keer..
grease hebben mijn zus en ik al eens gedaan dus vind ik ook niet zo leuk..


heeft iemand van jullie nog een leuk orgineel idee????

ik zat eigenlijk te denken aan shrek.. maargoed.. misschien is er nog iets leukers

(als dit op een ander deel van het forum hoort verplaats het dan maar)

Yvonne: B dressuur / Jupiter: M1 dressuur - B springen - L SGW / Silvano: Z2 dressuur - B springen / Winston: Z2 dressuur


spokie79

Berichten: 3010
Geregistreerd: 06-08-03
Woonplaats: Berkel en Rodenrijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-04 09:17

Je kan iets van Disney verzinnen. Ik zou zelf een keer Aladin en Jasmina gaan doen met een vriendin, maar paard werd kreupel dus dat ging niet door. Kan je ook helel leuke kostuums voor huren, of zelf maken natuurlijk.

Belle en het beest heb ik ook een keer gezien en was erg gaaf.

Ik hoop dat je een idee hebt gekregen.

Ashleey_

Berichten: 5752
Geregistreerd: 15-05-04
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-04 09:22

ik was afgelopen keer met een vriendin balerina.. met zo'n tutu..! egt leuk! ooja en de mensen met de orginaliteits prijs.. (waren echt heeel mooi!) die waren als Engeltjes gegaan.. Schijnheilig met een witte broek.. + truitje.. witte vleugels achterop en dan zo'n geel ding bovenop hun cap gemaakt.. en bij de pony hadden ze ook zo'n geel ding bovenaan de frontriem vastgemaakt! het zag er echt vet uit!

Schijnheilig

Life is like a box of chocolates.. You never know what you're gonna get

ArianneF

Berichten: 334
Geregistreerd: 27-06-04
Woonplaats: Grijpskerke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-06-04 19:01

ja disney is wel leuk, maar ik zie me pa nog niet in z'n pak rijden haha Lachen

nog meer ideeen

Yvonne: B dressuur / Jupiter: M1 dressuur - B springen - L SGW / Silvano: Z2 dressuur - B springen / Winston: Z2 dressuur

Oliefjuh

Berichten: 1209
Geregistreerd: 25-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-04 21:09

jah.. Als bruid en bruidegom. Lachen

samoth
Berichten: 4686
Geregistreerd: 18-06-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-04 21:15

je kan ook een piraat zijn met een zwaard en ooglapje en oude echte piraten kleding en maak die paard ook maar wel lelijk. ik heb het gedaan en werd 2evan die kostuum en alles.

mylo

Berichten: 748
Geregistreerd: 15-06-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-04 21:34

Een vriendin van mij heeft zuster en dokter gedaan en dan bijvoorbeeld ziekhuis muziek gebruikt zoals de tune van medisch centrum west ( die kent iedereen nog en is gegarandeerd een aandachtstrekker ) en muziek van de serie ER en de tune van dokter Quine medicine women. En zo zijn er nog meer van die medische serie's. Bekende tunes doen het altijd goed. Of als spaanse dame en stieren vechter op de spaanse muziek.

Vlinders moet je niet vangen, dan maak je de vleugels kapot!
Het M1 was goed te doen! M2 is een zwaaaaare dobber!!!

judithh

Berichten: 3348
Geregistreerd: 27-03-03
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-04 22:21

ik heb zelf eens een keer een pas de deux gereden in een spaanse rok en mijn mede pas de deux rijden was als spaanse toreador gekleed en dan op spaanse muziek was echt héél erg geslaagd, die rok heb ik nog is een zwarte rok met aan de onderkant 3 rouches van plus minus 15cm breed in de kleuren roestbruin, groen en maisgeel hij is heel gaaf, daarbovenop had ik een blouse met zo'n rouche van voren..( weet niet of je weet wat ik bedoel)..en daaroverheen een zwart chilet, als je het een leuk idee vind mag je die rok wel lenen, weet niet waar je precies woont.

en je vader hoeft dan alleen een gekleurde breede band om zijn middel te doen en daar overheen dan ook een chilet.

ArianneF

Berichten: 334
Geregistreerd: 27-06-04
Woonplaats: Grijpskerke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-06-04 10:23

ik vind dat spaanse wel heel leuk, maar wij hebben 2 winkels die kleding verhuren dus ik zal daar eens kijken Lachen

in ieder geval bedankt voor het aanbod Haha!

Yvonne: B dressuur / Jupiter: M1 dressuur - B springen - L SGW / Silvano: Z2 dressuur - B springen / Winston: Z2 dressuur

Mar__
Berichten: 6656
Geregistreerd: 03-08-03
Woonplaats: There's no place like home

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-04 10:35

Owh das wel beter, ik kon nergens in de buurt een verkleedwinkel vinden, iig niet eentje die kleding verhuurde (of het was erg duur).

Ik ben met een vriendin gegaan als boerin. Was erg leuk!!!
Kregen we leuke punten voor en leuk commentaar Lachen

Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten, maar de echo ervan duurt eindeloos!!

Offem
Berichten: 54
Geregistreerd: 25-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-04 10:48

ik ben een keer met Starlightje als aliens gegaan met scooter helmen in het zilverfolie gewikkeld en de hoofdstellen in het zilverfolie. Als muziek hadden we spacemuziek. Als intro het liedje ET is a alien
succes Samara

happyjoyce

Berichten: 4492
Geregistreerd: 01-06-03
Woonplaats: Stuifzand

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-04 11:16

Wij zijn als engel en duivel gegaan vorig jaar. Iedereen vond het heel leuk!

ArianneF

Berichten: 334
Geregistreerd: 27-06-04
Woonplaats: Grijpskerke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-06-04 11:31

ja engel en duivel is ook leuk, maar dat wordt bijna elk jaar gedaan dusja...

en ik heb ook al een aantal keer gezien dat ze als formule 1 gingen, met zo'n pak aan en helmen op enzo.. was echt supergaaf, paarden met een vlag op hun kont...

maarja sommige dingen worden zo vaak gedaan

Yvonne: B dressuur / Jupiter: M1 dressuur - B springen - L SGW / Silvano: Z2 dressuur - B springen / Winston: Z2 dressuur

Careano

Berichten: 5414
Geregistreerd: 09-05-04
Woonplaats: Wales

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-04 17:12

mijn zus ging als bert en ernie! Pakken gehuurd Haha! was heel leuk en iedereen lag in een deuk Haha!

    Emily Nevita L2 + 2 <3
      Lief, jij blijft jouw leven lang bij mij!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: SemrushBot en 4 bezoekers