Wat nu??? (puntenaantal)

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Passionato

Berichten: 1471
Geregistreerd: 23-05-03
Woonplaats: Ede

Wat nu??? (puntenaantal)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-06-04 20:19

Vandaag derde selectie gereden voor kring 6.
Heel erg lang in de file gestaan, dus we kwamen erg laat aan, waardoor heel mijn losrijden in de soep liep.. Eigenlijk niet los kunnen rijden dus..
Echt, ik dank mijn paardje op mijn knieen dat ie gewoon voor me is blijven lopen. HIj was zo braaf ondanks alles. Die rotweek in Almelo, waar hij dus niks heeft kunnen doen, en dan dit weer.. Natuurlijk ging mijn proefje dus niet super. Er zaten aardig wat foutjes in, hij was erg mat.. maar dat is logisch met deze omstandigheden.
Ondanks alles ben ik toch 2e geworden met 166! Ik helemaal blij.. Ben ook reserve-kampioen...
Alleen kom ik net thuis, zit ik mijn protocol door te lezen.. zijn ze gewoon een onderdeel vergeten te punten!
Voor het vrije stap rijbaan verlaten heb ik geen punt gehad, er zijn dus 25 van de 26 onderdelen gepunt.
NU kom ik ook als ik alle punten die er wel staan op 161 punten ipv 166, heb er dus 5 teveel gehad... Alleen het vrije stap rijbaan verlaten heb ik altijd 7-ens.. en dit keer ging het gewoon ook als anders...
Wat moet ik nu doen? Mijn ouders zeggen dat ik het gewoon zo moet laten, maar het zit me toch niet lekker!

A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on


Scum

Berichten: 33098
Geregistreerd: 11-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-04 20:20

Je kunt er nu niks meer aan doen. Tot een half uur na de uitslag kun je protest aantekenen, en verder niet. Kan me voorstellen dat je blijdschap zo wel een bijsmaakje krijgt.

Passionato

Berichten: 1471
Geregistreerd: 23-05-03
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-06-04 20:23

Jah... zeker omdat de eerste 168 had.. en als ik ook al een keer 1e was geweest Boos!

A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on

marije1987

Berichten: 4489
Geregistreerd: 04-05-04
Woonplaats: Zeist

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-04 20:25

Tjsah dat is goed vervelend! Wat onnozel dat ze de punten niet goed narekenen, vooral voor een selectiewedstrijd. :S Ik denk ook dat je er al niks meer aan kunt doen. Die 5 punten teveel hebben ze misschien ook wel doorgerekend op dat punt wat ze vergeten waren(beetje rare theorie Tong uitsteken ), dan is het ook nog niet zo erg, maar wel slordig dat t voorkomt. Volgende x dus meteen punten controleren!! Tong uitsteken

Passionato

Berichten: 1471
Geregistreerd: 23-05-03
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-06-04 20:29

Zal ik bij deze dus zeker doen voortaan!

A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on

Pinacolada

Berichten: 4082
Geregistreerd: 04-05-03
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-04 20:33

Ik had het laatst, laatste punt hadden ze vergeten. Ze hadden het wel voor een 6 meegeteld, beetje dom. Maar ik was toen ook 2de, en het scheelde net teveel met de nummer 1. Op verzorging heb ik altijd een 8 en nu dus een 6, beetje jammer..maar volgens mij doe je er niks aan.

xjessx

Berichten: 3022
Geregistreerd: 17-02-04
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-04 20:35

hoiiiii marijke, ik ben het de dochter van wim van zelst haha maar nog gefeliciteerd met je punten!!!
Groetjes

Je hebt mensen met paarden en je hebt paardenmensen

Passionato

Berichten: 1471
Geregistreerd: 23-05-03
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-06-04 21:17

Hej Jessica!! super gefeliciteerd he!
OP naar de regio!

A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on

Passionato

Berichten: 1471
Geregistreerd: 23-05-03
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-06-04 21:18

Ach joh. op zich ben ik nog dik tevreden met hoe alles gegaan is.. Ik mag zeker niet klagen!

A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on

INkie

Berichten: 4651
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-04 22:40

Ze hebben dus bij het secetariaat ook doorgehad dat ze een punt vergeten waren te punten!
Dan geven ze maar een 5! Wel jammer maar je kunt er niets aan doen.

www.IngridGerritsen.nl
Gediplomeerd instructrice B t/m Lichte tour


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 30 bezoekers