Wie mogen er naar het Gelders Kampioenschap????

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
xxLisaxx
Berichten: 1840
Geregistreerd: 27-06-03
Woonplaats: Zeewolde/Nijkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-04 15:56

gefeliciteerd iedereen!!
ik mag nu dus ook door naar de gelderse maar weet iemand waar je je coupon naar op moet sturen omdat je dat nog niet in kon leveren bij onze laatste selectie zijden ze dat je het op moest sturen maarjah... waarnaar? Verward

............


Ctal
Berichten: 5668
Geregistreerd: 08-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-04 16:48

Ik ga t morgen ff vragen aan de vrouw van ons secretariaat, dan zalk t wel ff doorgeven.

xxLisaxx
Berichten: 1840
Geregistreerd: 27-06-03
Woonplaats: Zeewolde/Nijkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-04 17:10

oke bedankt

............

Guess001
Berichten: 5160
Geregistreerd: 09-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-04 17:14

Pasha schreef:
ik ben boos Boos!

Eerst werd mij verteld dat ik door ging omdat ik 3e was,
en nou mogen er maar 2 door Boos!:(
ben ik reserve..
nee daar heb je wat aan Verdrietig



Naaa stom zeg, echt balen!! Boos!
Maar wat ga je nu doen? Afwachten of je nog kunt starten of al L2 starten? Balen dat de Gelderse pas in augustus is en je dus niet kunt promoveren...

Anne

Berichten: 1367
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-04 18:12

New-Forest schreef:
Heej Anne (daphne) ik had jou weer zien rijden Tong uitsteken Alleen je was zo geconcentreerd bezig met het rijden dat ik maar niks zei Schijnheilig Tong uitsteken Jij moest je selectieproef ook in de stromende regen rijden he.. Echt een ramp Scheve mond Maar gelukkig hadden we een aardige jury! Die was er trouwens ook in Lelystad.
Dan zie ik je vast en zeker ook wel weer in Nunspeet
Toen met de prijstuireiking was ik aan het springen dus kon me prijs niet ophalen, werd voor me gedaan Clown Tong uitsteken


Ja, ik had je nog wel gezien Haha!
Ik was echt heeeel blij met die jury! vond het aardig dat hij er rekening mee hield dat het zo regende. Vorige keer had jij ook al zo hoog bij deze jury he?! ik niet.. had 148 Bloos Nu met de selectie wel 20 punten hoger Lachen
Nog gefeliciteerd met je prijzen. In Nunspeet doe ik ook weer mee alleen moet jij volgens mij heel vroeg, maar ik zie je vast wel bij de prijsuitreiking
Veel succes alvast ( en de rest natuurlijk ook Lachen )

(L)

Sedaru

Berichten: 539
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Winterswijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-04 21:06

Ik heb besloten en dag later op vakantie te gaan Lachen
Dus ik ben er bij - Ik rij de persoonlijke en verenigingskampioenschappen z spr.

Ctal
Berichten: 5668
Geregistreerd: 08-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-04 09:21

Mag je individueel én voor de vereniging starten met dezelfde pony dan?

Guess001
Berichten: 5160
Geregistreerd: 09-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-04 10:19

Ja, dat mag, heb ik ook wel eens gedaan.
Individueel dressuur+viertal,
en ook wel eens individueel springen+ springen voor de vereniging.
Mag allemaal

xxLisaxx
Berichten: 1840
Geregistreerd: 27-06-03
Woonplaats: Zeewolde/Nijkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-04 12:17

misschien beetje domme vraag maar wat is voor de vereniging rijden dan Verward

............

Guess001
Berichten: 5160
Geregistreerd: 09-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-04 12:50

Nou, je hebt altijd het verenigingskampioenschap en dan moeten er een paar een dressurproef rijden en een paar springen (vroeger ook nog 4-tal, maar nu niet meer geloof ik?) en de beste vereniging wint dan Lachen
En als je in het 4 of 8 tal van je vereniging rijdt, rijd je dus ook voor de vereniging.

Annash
Blogger

Berichten: 26470
Geregistreerd: 09-06-03
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-04 13:42

bealy23 schreef:
Nou, je hebt altijd het verenigingskampioenschap en dan moeten er een paar een dressurproef rijden en een paar springen (vroeger ook nog 4-tal, maar nu niet meer geloof ik?) en de beste wint.


Klopt. Voor de dressuur moeten 4 combinaties starten. Alle resultaten van de proeven worden opgeteld. Dus bv 160 + 164 + 170 + 148 = 642

Dan moeten er nog 4 combinaties springen. De strafpunten worden van de dressuurpunten afgehaald. Et voila.. de vereninging met de hoogste punten is Kampioen Lachen

Ik doe dit jaar misschien ook weer mee. De vereniging wil 2 teams starten, dan moet ik waarschijnlijk starten in de M1 dressuur en in in het B springen. Als er 1 team wordt ingezet, hoef ik iig niet te dressuuren Tong uitsteken Misschien springen, daar heb ik nog niks over gehoord. Zal m'n instructrice eens vragen Knipoog

Kelan

Berichten: 1625
Geregistreerd: 23-03-01
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-04 14:08

xxLisaxx schreef:
gefeliciteerd iedereen!!
ik mag nu dus ook door naar de gelderse maar weet iemand waar je je coupon naar op moet sturen omdat je dat nog niet in kon leveren bij onze laatste selectie zijden ze dat je het op moest sturen maarjah... waarnaar? Verward


Regiosecretariaat
mevr C. Mul
Mr.van Hasseltlaan 32
6891 AN Rozendaal

Guess001
Berichten: 5160
Geregistreerd: 09-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-04 14:11

Verenigingskampioenschap is echt supergezellig, heeeeel goed voor de teambuilding van de club!!!!! *LOL*

New-Forest

Berichten: 5463
Geregistreerd: 27-07-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-04 15:01

Jaah is leuk he vereningskampioenschap Haha!
Wij gaan ook met 2 teams! OK dan!
Vlede jaar hadden we 1 team en toen moest ik springen.. Ons team had het toen heel slecht gedaan. Hopelijk gaat het dit jaar beter Haha! Tong uitsteken
Ik zag net dat er op de site www.kringnov.tk de tussenstand staat voor de selectie en ik sta er echt super goed voor! Met dressuur (L2) sta ik nu 1e en met springen (L) gewoon 2e. Had ik echt niet verwacht Party!! OK dan!

Annash
Blogger

Berichten: 26470
Geregistreerd: 09-06-03
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-04 15:26

New-Forest schreef:
Jaah is leuk he vereningskampioenschap Haha!
Wij gaan ook met 2 teams! OK dan!
Vlede jaar hadden we 1 team en toen moest ik springen.. Ons team had het toen heel slecht gedaan. Hopelijk gaat het dit jaar beter Haha! Tong uitsteken
Ik zag net dat er op de site www.kringnov.tk de tussenstand staat voor de selectie en ik sta er echt super goed voor! Met dressuur (L2) sta ik nu 1e en met springen (L) gewoon 2e. Had ik echt niet verwacht Party!! OK dan!


He, you go girl OK dan! Dat wordt meeten Haha! Tong uitsteken

Hoeveel selecties moet je nog?

New-Forest

Berichten: 5463
Geregistreerd: 27-07-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-04 15:43

Nog 1 selectie, en die is zaterdag in Nunspeet Haha! Party!!

xxLisaxx
Berichten: 1840
Geregistreerd: 27-06-03
Woonplaats: Zeewolde/Nijkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-04 17:04

veel succes!!

Het verenigingskampioenschap is dus met een team van de ponyclub waar je lid van bent? geloof dat ik het een beetje snap Haha!

............

Annash
Blogger

Berichten: 26470
Geregistreerd: 09-06-03
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-04 18:19

xxLisaxx schreef:
veel succes!!

Het verenigingskampioenschap is dus met een team van de ponyclub waar je lid van bent? geloof dat ik het een beetje snap Haha!


Goed gedaan! Tong uitsteken

New-Forest: succes, gaat lukken!

Sedaru

Berichten: 539
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Winterswijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-04 19:48

Ctal schreef:
Mag je individueel én voor de vereniging starten met dezelfde pony dan?


Zoals je waarschijnlijk al begrepen had, mag het Haha!
Heb ik ook al 2x vaker gedaan..

Ctal
Berichten: 5668
Geregistreerd: 08-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-04 23:00

Haha oke, dat had ik niet door.

Want anders zouden wij nooit mee kunnen doen dit jaar, degene die nog n beetje normale punten halen hebben zich ook individueel geselecteerd Tong uitsteken

Ik denk niet dat ze mij erin willen hebben Tong uitsteken Vorig jaar was ik wel goed genoeg en toen had ik 177 dus dat was wel positief. Waren we nog 4e...dit jaar zal t wel minder gaan haha.

Pasha

Berichten: 7111
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Winterswijk/ harreveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-04 19:01

bealy23 schreef:
Naaa stom zeg, echt balen!! Boos!
Maar wat ga je nu doen? Afwachten of je nog kunt starten of al L2 starten? Balen dat de Gelderse pas in augustus is en je dus niet kunt promoveren...


Jah kweetniet...
Kga er niet vanuit dat die 2 uitvallen..

en weet je wat nog het banketstaaf was ook nog Boos!
Die jongen die dus 2e was had ook 4 plaatsingspunten alleen was hij 2x 2e en ik 1e en 3e en dan kijken ze naar de laatste wedstrijd en was hij dus hoger Boos!

ik vind dat ze dan naar de 3e selectie horen te kijken wie daar hoger had Schijnheilig want daar was ik 4e Tong uitsteken

mjaa... ik start sobiezo pas weer een x in augustus i.v.m. Vakantie en ponykamp enzo dus.. we zien wel

:+: Trotse eigenaresse van GUCCI BROWN(v. Bordeaux)16-05-2011
[KS-ITP] Droom ik? M'n 1e EIGEN paard: prachtige hengst GUCCI BROWN!
Besselink's Benti M1 + 8 :D, Springen B+ 15 :D [RIJ-ITP] Geweldige fotoshoot van knap paard en geweldige outfit LOOK!

Annash
Blogger

Berichten: 26470
Geregistreerd: 09-06-03
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-04 22:36

Pasha schreef:
Jah kweetniet...
Kga er niet vanuit dat die 2 uitvallen..

en weet je wat nog het banketstaaflige was ook nog Boos!
Die jongen die dus 2e was had ook 4 plaatsingspunten alleen was hij 2x 2e en ik 1e en 3e en dan kijken ze naar de laatste wedstrijd en was hij dus hoger Boos!

ik vind dat ze dan naar de 3e selectie horen te kijken wie daar hoger had Schijnheilig want daar was ik 4e Tong uitsteken

mjaa... ik start sobiezo pas weer een x in augustus i.v.m. Vakantie en ponykamp enzo dus.. we zien wel


Lieve schat, ik zou eens navraag doen. Ze kijken nu niet meer na de laatste wedstrijd. In het regelement staat vermeld dat bij gelijke stand men over moet rijden...

Knipoog

Pasha

Berichten: 7111
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Winterswijk/ harreveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-04 15:35

nee hoor ze kijken nog gewoon naar de laatste selectie..
zei Marietje zelf Knipoog

over rijden Haha! leuk idee Haha!

:+: Trotse eigenaresse van GUCCI BROWN(v. Bordeaux)16-05-2011
[KS-ITP] Droom ik? M'n 1e EIGEN paard: prachtige hengst GUCCI BROWN!
Besselink's Benti M1 + 8 :D, Springen B+ 15 :D [RIJ-ITP] Geweldige fotoshoot van knap paard en geweldige outfit LOOK!

Emeraldo
Berichten: 3024
Geregistreerd: 16-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-04 15:43

Ik denk ook dat de laatste selectie de doorslag geeft. Bij ons in Brabant ten minste wel. Ik was 2x 1e en 2x 2e. Een ander meisje ook. En zij was de laatste wedstrijd 1e. Nu is zij dus kringkampioen, maar gelukkig mag ik wel naar de Brabantse!

Z2+14 tussen de paarden met mijn superpony!
Mijn beste maatje is met welverdiend paarden pensioen.
Vita B+21 L1+2

Ctal
Berichten: 5668
Geregistreerd: 08-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-04 17:01

De laatste is idd doorslaggevend.

Als k jou was zou k lekker L2 starten Knipoog Daar ben je nu echt wel aan toe, je haalt goede punten in de L1 en je zit er al n hele tijd in! De L2 lukt je ook wel!


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Tess__ en 41 bezoekers