mijn pony werd door de jury benoemd als....

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Mews

Berichten: 5500
Geregistreerd: 22-06-04
Woonplaats: Kopenhagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-04 15:05

Haha, eigenlijk wel positief, nu doe je het twee keer zo goed de volgende keer natuurlijk, om het te bewijzen. Haha! Dat geeft motivatie, als mensen rare dingen zeggen over je pony. Mijn vader zeurt nog steeds dat Röskur "al" 16 is (= niet oud voor een ijslander) en hij eeeecht geen 70 cm kan springen op de apeldoornse. Terwijl er een nog kleinere én oudere ijslander in mijn les is die wel 120 cm kan springen. Krijg je toch extra motivatie om heel erg je best te doen, hehe. Haha! Helaas moeten we opboksen tegen alle D en E pony's, Röskur is 140 cm dus net een D-pony. Ik verwacht niks maar wil wel proberen of we het zo foutloos mogelijk kunnen doen Tong uitsteken En leuke foto's voor m'n vader, die is er dan namelijk niet bij. Cheese!

Mexxuna

Berichten: 5595
Geregistreerd: 13-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 17:22

laatste keer op een wedstijd vroeg de jury aan een meisje met een fries: moet daar geen ploeg achter hangen??
nou ja zeg.. en ik zat daar te zenuwen op mijn haflinger omdat ik bang was dat ik ook nog commentaar zou krijgen.
Jury's zijn mondiger geworden zeg!

Vonnie84

Berichten: 6589
Geregistreerd: 16-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 17:24

Ik zat ook al te denken: bedoelde hij het wel negatief. Misschien vond hij et wel een leuke pony.

YellyBelly
Berichten: 631
Geregistreerd: 23-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 18:42

Foto's? Hertje hoeft idd niet altijd negatief bedoelt te zijn... Lachen

Djaleesa

Berichten: 4432
Geregistreerd: 15-06-04
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 20:22

haaj haaj...
hmm..wat de jury zij is belachelijk het is leuke pony whoors..!!
ennuh jury`s jesus let er maar gewoon niej op whaha..
als we voor oisn zelf maar goed hebben gereden..!! OK dan! OK dan!

Mews

Berichten: 5500
Geregistreerd: 22-06-04
Woonplaats: Kopenhagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-04 20:59

Maar als de jury zegt dat het een hertje is ná de wedstrijd, als commentaar waarom lagere punten...? Dat was toch het geval, het is toch niet tijdens de wedstrijd gezegd ofzo?

Ik vind het echt sneu hoor, dat sommige jury's vooroordelen hebben met betrekking tot pony's en paarden rassen... Waarom wordt je dan in vredesnaam jury, als het je daar toch alleen om gaat en niet om hoe goed ze het tijdens de wedstrijd doen? Boos!

CM_

Berichten: 26904
Geregistreerd: 19-04-03
Woonplaats: Stal Niveau Herpen !!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-04 21:06

schrijf samen met je ouders een klaagbrief naar de knhs !!!

dit is asociaal gedrag !
wat een onzin om jouw pony zo af te kraken
als jij een klaagbrief stuurt, en hopelijk zijn er nog meer mensen die klachten hadden over deze jury, en er ook werk van hebben gemaakt.
want als de knhs meerdere klachten binnenkrijgt, kunnen ze het die jury goed lastig maken !

ik had zowiezo meteen mijn bek opengetrokken , als ze hadden gezegt, jezus het ziet er gewoon niet uit, had ik gevraagt hoe zij aan haar jury diploma kwam ... airmiles gespaart????
een jury beoordeeld het gaan van de pony, het effect van de hulpen, het rijden van de oefeningen , al zou je op een koe of schaap zitten , een jury mag niet afrekenen op het uiterlijk van een paard! als jij met een schaap ( bij wijze van Haha! ) een mooie perfect ronde volte rijd, mag ze dus geen 5 geven omdat het beest niet mooi is !!!