New Forest Dag in Beesd op zaterdag 21 augustus

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
starlet

Berichten: 908
Geregistreerd: 21-01-03

New Forest Dag in Beesd op zaterdag 21 augustus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-06-04 09:46

Het is nog en beetje ver weg maar op zaterdag 21 augustus 2004 wordt er weer de jaarlijks terugkerende New Forest Dag gehouden in Beesd. Er zijn keuringen aan de hand en verschillende rijrubrieken, zoals Leading rein (ruitertjes/amazones tot ongeveer 7 jaar, aan de hand begeleid), aangespannen, bestgaande rijpony, sportpony en de nieuwelingeklasse (is bestgaande rijpony maar dan zonder galop voor jeugdige, beginnende ruiters en/of pony's)
Bij de keuringen krijgen de pony's geen premies, maar punten, 3 juryleden geven de pony's punten voor type, exterieur en bewegingen. De pony met het hoogst aantal punten staat op kop. Het is een New Forest Dag georganiseerd door de regio West van het Nederlands New Forest Pony Stamboek.
Tevens is er een late premie keuring voor veulens, dit is een officieel onderdeel van het NNFPS, veulens geboren na medio mei en die niet eerder op een Regionale Keuring zijn aangeboden mogen meedoen.
Merries en ruinen die ingeschreven staan in het veulenboek kunnen hier worden aangeboden voor stamboekopname.
Pony's die ingeschreven staan in het stamboek, ruinenboek, F-register en Wedstrijdregister kunnen meedoen. Hengsten kunnen alleen aan rijrubrieken meedoen.
Als je meer info wilt of een vraagprogramma met inschrijfformulier dan hoor ik dat graag.
Groetjes,
Arlette
p.s. hopenlijk tot de 21ste.....


LadyLuna

Berichten: 3681
Geregistreerd: 09-02-04
Woonplaats: IJsselstein

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-04 18:15

Het inschrijfformulier heb ik gehad, als Lady goed zou zijn doe ik waarschijnlijk mee
met Bestgaande Rijpony, ik moet toch me titel verdedigen Knipoog grapje Tong uitsteken En ik heb je nog PB gestuurd.

Honeymoon
Berichten: 595
Geregistreerd: 11-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-04 20:43

Ja ik doe ook mee
haha weet nog niet of ik ga rijden

starlet

Berichten: 908
Geregistreerd: 21-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-06-04 09:24

leuk Sterre.... maar waarom zou je niet gaan rijden ?????
Nog andere belangstellende of deelnemers ?????
Arlette


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 bezoekers