14 augustus NRPS dressuurwedstrijd in Ermelo

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Kabouterdans
Berichten: 5085
Geregistreerd: 19-06-02

14 augustus NRPS dressuurwedstrijd in Ermelo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-06-04 15:49



Chronos

Berichten: 3071
Geregistreerd: 13-05-03
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-04 15:57

Mij niet gezien daar! Na het gedoe met de kampioenschappen zal ik nooit mijn neus meer laten zien op een NRPS wedstrijd.

Dus waarschuwing voor iedereen die er dressuur start kijk gelijk goed je protocollen na want ze rommelen erg graag.

...Dreaming with my eye's wide open...

dynamiek

Berichten: 3282
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Harskamp

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-04 16:17

En ik kan het ervaren, ik het heb het verleden maand meegemaakt!
Dat ze achteraf hebben lopen rommelen met mijn coupons!! Stomme Nrps heeft er nooit meer aangedacht toen ze gingen wijzigen dat ik mijn kopie coupon al had, ze hebben van een 7 zo een 6 gemaakt, zodat ik geen kampioen werd!! nee mij daar niet meer gezien! Ik heb de khns ingeschakeld dat ze hebben lopen rommelen en dat ze ook 1 vakje niet hadden ingevuld, khns geeft trouwens toe dat ze dit hebben gedaan, want ze hebben mijn kopiecoupons bewonderd Haha! maar veders doet de khns er niks aan! Het enigste wat ik zou kunnen doen is een advocaat in schakelen! a 150 euries per uur!

Mochten mensen geinteresserd zijn in de brief van het khns, stuur hem graag per pb naar je toe!!

Meerdere bokkers hadden trouwens klachten over het nrps

Maar voor mij nee nooit meer nrps starten! Ik ga van de week zlefs mijn lidmaatschap opzeggen!!

27-11-2015 Welkom home Cruising
13-05-2011 Rust maar zacht lieve Dynamiek, eindelijk kan je nu gaan genieten van de groene weides.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 28 bezoekers