Wedstrijd 2 weken van te voren afgezegd, betalen?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Angelo

Berichten: 766
Geregistreerd: 19-03-04
Woonplaats: Prov. Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-04 21:11

Renske20 schreef:
klopt, als je niet start en je afmeld na sluitingsdatum moet je de proeven(+ eventuele borg) + administratiegeld betalen

met een briefje van de DA heb ik tot nu toe altijd netjes mn geld+coupons terug gekregen
net zoals met een ziekenhuisbriefje na een ongeluk, dat ik 2 dagen later echt niet kon starten, netjes alles teruggekregen zonder boete of iets te moeten betalen.


Heb jij even mazzel zeg. Mijn vorige paard is overleden en ook ik had mij voor een paar competities in 1 x opgegeven. Ik moest alles betalen.

Bayja

Berichten: 4268
Geregistreerd: 07-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-04 09:42

Nou, dat vind ik wel ontzettend hard!

gomir

Berichten: 25534
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-04 14:21

Die boete vind ik belachelijk!

Ik stuur over het algemeen niet eens rekeningen als mensen afmelden. (moet ik al eerst een adres hebben Clown ) Bij het springen bellen ze vaak een dag vantevoren en als ze afmelden is dat meestal ook de avond ervoor of op de dag van de wedstrijd zelf...Heb dus ook zelden coupons van mensen (bewijs dan ook maar dat ze zich ingeschreven hebben...Ik heb er een liggen die gewoon niet op is komen dagen en daar moet eigenlijk wel een rekening naartoe, maar ik heb alleen een naam van die mensen Verdrietig )

Maar wij laten mensen bij afmelden dus helemaal niet betalen
(schiet ook niet op denk ik, wsl komen die profs nooit meer als ik ze een rekening stuur en zonder hen kan ik de springwedstrijden hier in de buurt wel laten...)

Katja
Blogger

Berichten: 42177
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-04 15:07

Ze mogen het zo doen maar het is wel een beetje flauw.
Ze hebben nu twee keer inschrijfgeld omdat ze iemand op jouw plek kunnen zetten.

Op deze manier krijg je haast de neiging om je op het laatste moment af te melden.

Bayja

Berichten: 4268
Geregistreerd: 07-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-04 16:38

Nou inderdaad, daar stond ik met mijn goeie gedrag met de nota in de hand Boos!