Wie ook naar Breukelen 19-06????

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
PrimaDonna

Berichten: 501
Geregistreerd: 08-02-02
Woonplaats: Linschoten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-06-04 21:01

Tadano schreef:
Komt Cindy ook PrimaDonna ?


Ik weet niet of Cindy ook komt....misschien wel, had haar wel gevraagd om te komen!!!
Kom jij ook?
Kunnen we misschien wel een kleine bokmeeting houden

Hoe laat moet jij rijden Wouter??? Ik denk betreft de kwaliteit van de grond dat als ik zo de weersverwachtingen hoor van onze Pietje Paulusma, dat het met het kanonneharde terrein wel mee gaat vallen aangezien er toch regen moet gaan vallen....maar ja, you never know in dit landje Knipoog

Ik neem in ieder geval mijn digi mee, kan ik leuke stills maken van de filmpjes....als ik er tijd voor kan vinden Haha!

en sharonaollie....ik denk wel dat dat wel mee zou vallen Ach gut
Primadonna

Stal Centaurus


Samy

Berichten: 11074
Geregistreerd: 16-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-04 21:07

Ik weet het nog niet zeker, ligt ook aan het weer. Zal het wel vd week nog ff vragen aan Cindy miss. ken ik dan met haar mee rijden Haha!

/3 Happy B+13 ' L1+10 ' L2+1

http://www.creatieffoto.nl

moowsy

Berichten: 7476
Geregistreerd: 23-12-03
Woonplaats: Vleuten

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-04 16:37

Mijn verzorgpony gaat ook! Ik kan alleen niet mee, want ik heb zelf wedstrijd. Lachen Mischien zien jullie haar nog wel! Lachen

how sweet can it be to be loved by you

alexandra15

Berichten: 2591
Geregistreerd: 09-05-04
Woonplaats: Zeist (vlakbij Utrecht). Spullen daar op te halen, of in Delft, Leiden, Arnhem,Velp, Den Haag, R'dam

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-04 18:57

Ik heb geen kalkoenen en achter geen ijzers. Weten jullie of dit terrein wel te rijden is zonder of dat het een glijboel wordt op dit gras/terrein?

Ik heb heeel veel spullen te koop door verkoop van mijn paard, oa lamsvellen onderlegger, prestige borsttuig, dekens, dekjes, etc. bieden vanaf 1 euro tot morgen-of dinsdagavond! viewtopic.php?f=63&t=789738&start=25

sharonaollie

Berichten: 6442
Geregistreerd: 05-06-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-04 20:57

alexandra15 schreef:
Ik heb geen kalkoenen en achter geen ijzers. Weten jullie of dit terrein wel te rijden is zonder of dat het een glijboel wordt op dit gras/terrein?

ik heb geen idee.
het heeft geregent dus de kans is groot dat je zonder ijzers kan gaan glijen.
vindt het altijd maar een beetje ens zonder kalkoenen.
al heeft die van mij geen ijzers achter maar toch. Scheve mond

PrimaDonna ik hoop het

Waar de kennis van de ruiter ophoudt,begint zijn grofheid!

Mariska15
Berichten: 818
Geregistreerd: 30-12-02
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-04 17:15

Hey jammer dat ik het topic pas zie wanneer de wedstrijd afgelopen is. Maar ik was er dus ook... ik was zeeer vroeg haha.. Ik ben alleen wezen springen, de aanvang was om 9 uur.. toen parcourslopen enzo..
Ik ben uiteindelijk 4de geworden met een foutloze ronde! Dus 2 wp binnen! Woehoe!

Wouter?? Ben jij degene die zijn trailer naast die van mij had dan?

rosanrosan

Berichten: 1227
Geregistreerd: 16-08-03
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-04 17:35

Mariska15 schreef:
Hey jammer dat ik het topic pas zie wanneer de wedstrijd afgelopen is. Maar ik was er dus ook... ik was zeeer vroeg haha.. Ik ben alleen wezen springen, de aanvang was om 9 uur.. toen parcourslopen enzo..
Ik ben uiteindelijk 4de geworden met een foutloze ronde! Dus 2 wp binnen! Woehoe!

Wouter?? Ben jij degene die zijn trailer naast die van mij had dan?


Ik was ook al zo vroeg in breukelen, moest namelijk ook B springen. Ik heb je zeker geweten gezien want ik moest ook prijsuitreiking rijden: 2x 1e en we wonnen ook de extra prijs Haha!
Hoe ziet jouw paardje eruit?
Laatst bijgewerkt door rosanrosan op 19-06-04 17:48, in het totaal 1 keer bewerkt

Suzanne F.

Berichten: 49001
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-04 17:43

Staan er al ergens uitslagen???

"Through dangers untold and hardships unnumbered, I have fought my way here to the castle beyond the Goblin City to take back the child that you have stolen. For my will is as strong as yours, and my kingdom is as great - You have no power over me"

sharonaollie

Berichten: 6442
Geregistreerd: 05-06-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-04 19:21

Suzanne F. schreef:
Staan er al ergens uitslagen???

dat denk ik niet Haha!

Waar de kennis van de ruiter ophoudt,begint zijn grofheid!

Mariska15
Berichten: 818
Geregistreerd: 30-12-02
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-04 19:49

rosanrosan schreef:
Ik was ook al zo vroeg in breukelen, moest namelijk ook B springen. Ik heb je zeker geweten gezien want ik moest ook prijsuitreiking rijden: 2x 1e en we wonnen ook de extra prijs Haha!
Hoe ziet jouw paardje eruit?



Zozo! Beter hoor! ja dan heb ik jou ook zeker gezien Haha! . Ik was dat kind met die stomme bodyprotector om! haha

rosanrosan

Berichten: 1227
Geregistreerd: 16-08-03
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-04 08:29

Owh dan weet ik het... Knipoog in ieder geval gefeliciteerd met je 4e plaats en de winstpunten!!

sharonaollie

Berichten: 6442
Geregistreerd: 05-06-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-04 12:40

Mariska15 schreef:
Zozo! Beter hoor! ja dan heb ik jou ook zeker gezien Haha! . Ik was dat kind met die stomme bodyprotector om! haha

dan heb ik je waarschijnlijk ook zien rijden Lachen

Waar de kennis van de ruiter ophoudt,begint zijn grofheid!

gucci_girl
Berichten: 3925
Geregistreerd: 05-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-04 14:35

hoezo moet alles waar ik bij wil kijken op gunsterstein nou altijd op zaterdag zijn als ik moet werken Boos!


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: BeFunny, Bowo, WithinYuuri en 11 bezoekers