Selectiewedstrijd Fries ras Z-Holland

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Mithras
Berichten: 32
Geregistreerd: 06-05-04
Woonplaats: onder de rook van Rotterdam

Selectiewedstrijd Fries ras Z-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-06-04 07:49

Zondag 20 juni wordt op Manege De Hoge Devel in Zwijndrecht een selectiewedstrijd gehouden voor paarden van het Friese ras OK dan! .
Vorig jaar was dit voor het eerst op deze manege en het was een groot succes .
Ik mocht meehelpen met het reilen en zeilen die dag en het was fantasties. De onderlinge sfeer was goed( lees geen haat en nijd zoals wel eens voorkomt bij de KNHS-wedstrijden Verdrietig ).
Ik hoop dat het dit jaar nog gezelliger word en iedereen die tijd heeft moet absoluut even komen kijken Cheese!

Horsedances

Berichten: 857
Geregistreerd: 21-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-04 16:56

Zijn er op dit forum eigenlijk wel mensen die met een Fries dressuur rijden. Ik heb zojuist een kür afgeleverd voor een Friesche Hengst die in Amerika in de GrandPrix de sterren van de hemel rijdt.

Theo

Mithras
Berichten: 32
Geregistreerd: 06-05-04
Woonplaats: onder de rook van Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-04 20:17

Ik zou het niet weten. De merrie die de 20ste meedoet is van mijn vriendin.
Ze is L1 met 9 winstpunten en ze 6 jaar. Het is een dochter van Anton.
Ze doet ook mee met KNHS-wedstrijden.

Berith

Berichten: 364
Geregistreerd: 14-11-02
Woonplaats: Zijderveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-04 20:28

Horsedances schreef:
Zijn er op dit forum eigenlijk wel mensen die met een Fries dressuur rijden. Ik heb zojuist een kür afgeleverd voor een Friesche Hengst die in Amerika in de GrandPrix de sterren van de hemel rijdt.

Theo


Op dit forum zijn er geloof ik wel wat friezenrijders (ik o.a.), maar je zult er meer treffen op:
http://www.friezen.messageboard.nl/forum/index.php

rachel15

Berichten: 408
Geregistreerd: 06-03-03
Woonplaats: ugchelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-04 20:46

Horsedances schreef:
Zijn er op dit forum eigenlijk wel mensen die met een Fries dressuur rijden. Ik heb zojuist een kür afgeleverd voor een Friesche Hengst die in Amerika in de GrandPrix de sterren van de hemel rijdt.

Theo


jah ik rijd dressuur met een fries. ben zinds kort ook gestart met 1 van de 2 paarden. en met 2 wedstrijden ook 2 winstpunten...