CH Gorredijk, wie komen daar?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Buggie
Berichten: 387
Geregistreerd: 02-05-04
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-04 18:18

ja, ik doe vrijdagavond mee bij de pony's in de M2.

Martsje

Berichten: 435
Geregistreerd: 30-03-04
Woonplaats: Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-04 21:59

Heb effe gecheckt, en ben er wel bij!!! Nummer 6 in baan 1 en 2. Het is mijn eerste wedstrijd; Spannend!! Nagelbijten / Gniffelen

amen

Berichten: 5041
Geregistreerd: 19-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-04 22:13

Ik start als nr 25 in baan 3 en 4 dus dat is een echte bokt lijst!!!! haha

HedwigG

Berichten: 1403
Geregistreerd: 05-07-02
Woonplaats: Aalzum, Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-04 22:46

Zw_Mikkel schreef:
ja, ik doe vrijdagavond mee bij de pony's in de M2.


hee wat leuk! hoelaat moet je? en wie ben jij dan? ik heb ook een pony in de m2 misschien heb ik wel eens tegen je gereden Lachen

Adriana

Berichten: 11102
Geregistreerd: 26-10-01
Woonplaats: Haselau

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-04 00:45

Spannend Sigrid!
Alvast veel succes!

amen

Berichten: 5041
Geregistreerd: 19-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-04 16:43

Ik moet nog 2 wp in de B .en dan mag ik L1 ..dus hoop in gorredijk in ieder geval 1 wp te kunnen rijden....en het mooiste zou zijn 2 maar oke heb nu 12 proefjes gereden en 8 winstpunten dus ben erg tevreden.......

Maarja ik ben afhankelijk van Gamora en aangezien die haar eigen "proefje" loopt haha, moet ik maar even afwachten wat het word deze week......

Ik laat het nog wel even weten hoe het is gegaan......

joyce B

Berichten: 16377
Geregistreerd: 06-08-01
Woonplaats: Net buiten een gehuchtje bij het bos ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-04 17:58

Goh wat leuk Sigrid, dan kan ik je misschien nog net even zien rijden! Er zit dan 1 proefje na mijn tweede proef voor jij je eerste moet rijden...
Ben heel benieuwd naar jou en je paard (had al gekeken in je profiel maar helaas weinig info en geen foto's Schijnheilig Knipoog

joyce B

Berichten: 16377
Geregistreerd: 06-08-01
Woonplaats: Net buiten een gehuchtje bij het bos ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-04 18:00

Martsje schreef:
Heb effe gecheckt, en ben er wel bij!!! Nummer 6 in baan 1 en 2. Het is mijn eerste wedstrijd; Spannend!! Nagelbijten / Gniffelen


Echt spannend Erica!!! Jammer dat ik je waarschijnlijk niet kan zien rijden... Dan moet ik er al supervroeg zijn en dat red ik niet denk ik...
Zie je morgen wel op stal van te voren denk ik!!!

Frantic

Berichten: 9648
Geregistreerd: 14-09-03
Woonplaats: maan

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-04 07:27

De kringwedstrijd van maandag schijnt afgelast te zijn.( paarden)

joyce B

Berichten: 16377
Geregistreerd: 06-08-01
Woonplaats: Net buiten een gehuchtje bij het bos ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-04 10:00

Ik heb gister net op les gehoord dat 1 van de directe familieleden van manege Dekema (waarschijnlijk) net overleden is... Onze instructeur vroeg of het nog wel doorging, maar ik denk dat ze het concours op zo'n korte termijn niet meer wilden afzeggen want wij hadden nog niets gehoord.

Frantic

Berichten: 9648
Geregistreerd: 14-09-03
Woonplaats: maan

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-04 10:13

Op startlijsten stond inderdaad dat mevr. de jong is overleden en dat het concours wel doorgaat maar de kring niet.

Woestein

Berichten: 2844
Geregistreerd: 09-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-04 15:21

het is wat...
nouja dan maar geen wedstrijd...
Helaas zijn vaker de kringwedstrijden de dupe van de diverse omstandigheden hierzo...
Maarja dan maar even kijken welke er nog meer zijn..
In iedergeval iedereen succes dit weekend!

SelenaV

Berichten: 2066
Geregistreerd: 01-09-03
Woonplaats: Kollumerzwaag

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-04 15:32

He woestein ik zag dat Mistral van jou is geweest.. Volgens mij heeft de familie boorsma hem niet meer.. Ik weet niet zeker. Maar je kan altijd wel even bellen als je het nummer er van wilt weten moet je dat maar even zeggen!!;)....

Ik moet in baan: 9 en 10..als nr 6 dressure..maar ik geef even door dat ik wel als nr 1 wil gaan dressure.. En met springen in ring 2 als nr: 12..
gr.. selena

Frantic

Berichten: 9648
Geregistreerd: 14-09-03
Woonplaats: maan

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-04 07:28

Jonge, jonge, wat een wind!! een echte storm dwars over het veld. Gevolg is wel dat de vroege starters veel lagere punten hebben dan de mensen die na 9 uur opgingen want toen ging de wind een beetje liggen. Het lintje om de(wederom) veel te kleine inrijbak stond echt te zingen, maar het bleef droog en dat is ook wat waard. Wij hadden nog in allebei de proeven een winstpunt( gekregen deze keer, niet verdiend) maar de meesten konden door de wind de concentratie er niet bijhouden. IK hoop dat de rest van het concours wat rustiger weer krijgt want dit was erg jammer. IK heb nu ook hoofdpijn vanochtend, gewoon omdat ik uit mijn jas ben gewaaid.

joyce B

Berichten: 16377
Geregistreerd: 06-08-01
Woonplaats: Net buiten een gehuchtje bij het bos ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-04 12:01

Moenira had gelukkig niet veel last van de wind behalve dat ze iets kijkeriger was in de proef. Het losrijdterrein was inderdaad erg klein voor zoveel banen en het programma ging zo snel dat ik me verrekend had in de tijd en moest haasten om nog wat los te kunnen rijden.
De wind was zo hard dat ik mijn voorlezer regelmatig niet kon horen en heb 1 keer daardoor verkeerd gereden. Proef 7 kende ik niet zo goed Schijnheilig want die had ik nog niet vaker gereden)

De eerste proef had ik 157 punten met veel 6en zonder commentaar en de tweede proef die voor mijn gevoel minder ging had ik 165 punten en werd 2e in mijn baan. Ik vond dat we heel erg lang moesten wachten op de prijsuitreiking want volgens mij was iedereen rond 21.15/21.30 wel klaar en de prijsuitreiking was pas rond 22.45... (terwijl de voorlopige tussenstanden steeds werden bijgehouden en zichtbaar waren op computerscherm)
Moest pony nog terugbrengen naar Houtigehage waar nu de weg helemaal veranderd wordt en het moeilijk bereikbaar is dus was tegen 23.45 daar en pas om 00:30 thuis... 6.45 ging de wekker... Boos!

Verder vond ik het wel een goed geregeld concours en het prijzengeld (t/m 6e plaats en dan ook nog een leuk bedragje) was natuurlijk helemaal top! OK dan!

Volgend jaar weer, maar dan even vrij proberen te krijgen de volgende ochtend Schijnheilig

Frantic

Berichten: 9648
Geregistreerd: 14-09-03
Woonplaats: maan

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-04 12:12

in de 2e proef hadden we een heel raar punt: tussen A-K aanspringen en bij B op de volte. Santana springt verkeerd aan, Saskia hersteld en ze springt weer verkeerd, nog eens hersteld en gaat weer verkeerd, ondertussen staan ze dus al op de volte. Saskia zet hem stil, even wachten en springt vanuit stand goed aan en rijdt de volte rustig door. Wat denk je: een 6 voor aanspringen en een 6 voor de volte?????????
Dit was in baan 4, en dan wel een 3 voor halstrekken met commentaar: niet tot de knie. De jury moet wel ergens anders gekeken hebben, misschien was haar haar wel voor haar ogen gewaaid.

Martsje

Berichten: 435
Geregistreerd: 30-03-04
Woonplaats: Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-04 13:31

Martsje was erg druk met de wedstrijd. Het was voor ons allebei de eerste x en ze heeft een veulen die gewoon thuis in de box stond. Die moest ze dus missen en daardoor was ze erg druk. Ik moet zeggen dat de wind misschien ook wel meespeelde.
Tijdens de proeven hoorde ik soms mijn voorlezer niet zodat ik dan om moest kijken om te "liplezen". De eerste proef had ik 145 punten en de tweede proef 144. Wel dicht bij elkaar, en ook wel verdiend denk ik. Maar een ding snap ik nog steeds niet, want er stond bij de linkergalop als commentaar dat ze de linkergalop niet heeft getoond, terwijl ik nog heb gekeken of ze goed zat. Ach ja, het zal de spanning geweest zijn...
Ondanks alles vond ik het niet eens zo superslecht gaan; voor de eerste x... Lachen Lachen

Martsje

Berichten: 435
Geregistreerd: 30-03-04
Woonplaats: Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-04 13:34

joyce B schreef:
Moenira had gelukkig niet veel last van de wind behalve dat ze iets kijkeriger was in de proef. Het losrijdterrein was inderdaad erg klein voor zoveel banen en het programma ging zo snel dat ik me verrekend had in de tijd en moest haasten om nog wat los te kunnen rijden.
De wind was zo hard dat ik mijn voorlezer regelmatig niet kon horen en heb 1 keer daardoor verkeerd gereden. Proef 7 kende ik niet zo goed Schijnheilig want die had ik nog niet vaker gereden)

De eerste proef had ik 157 punten met veel 6en zonder commentaar en de tweede proef die voor mijn gevoel minder ging had ik 165 punten en werd 2e in mijn baan. Ik vond dat we heel erg lang moesten wachten op de prijsuitreiking want volgens mij was iedereen rond 21.15/21.30 wel klaar en de prijsuitreiking was pas rond 22.45... (terwijl de voorlopige tussenstanden steeds werden bijgehouden en zichtbaar waren op computerscherm)
Moest pony nog terugbrengen naar Houtigehage waar nu de weg helemaal veranderd wordt en het moeilijk bereikbaar is dus was tegen 23.45 daar en pas om 00:30 thuis... 6.45 ging de wekker... Boos!

Verder vond ik het wel een goed geregeld concours en het prijzengeld (t/m 6e plaats en dan ook nog een leuk bedragje) was natuurlijk helemaal top! OK dan!

Volgend jaar weer, maar dan even vrij proberen te krijgen de volgende ochtend Schijnheilig

Gefeliciteerd met je tweede plaats!! Super!! Ennuuuh... kon je de trailer nog laten staan?

Frantic

Berichten: 9648
Geregistreerd: 14-09-03
Woonplaats: maan

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-04 13:51

Zeg Martsje was dat ook in baan 4? misschien had jij dan het commentaar van Saskia.

amen

Berichten: 5041
Geregistreerd: 19-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-04 14:08

Hoi

Ik ben wel tevreden had in baan 3 1 winstpunt en was nog 6e EA. ( toch nog 9 euro) en in baan 4 , had ik 151,.....
die jury was wel wat streng in baan 4 , vond ik, maar o.k.,het blijft een jurysport...

Gamora was erg braaf, terwijl het vrij druk was met inrijden, ze had nu wel het geduld om lekker even in te stappen, meestal wil ze gelijk draven....en ouwehoeren....


Het waaide erg hard , ook nog om 8 uur vond, en wat een drukte op het inrij terrein, ik kon gelukkig tegen 9 en toen ik moets rijden, nog even lekker galoperen, aar het was niet echt ideaal op inrij terrein.

NOu ik lag half 1 op bed, wij zijn gelijk na dat ik m'n prijs had gekregen in de auto gestapt maar kwamen net over 12en weer in tzummarum aan



Ik heb geen bokkers meer gezien denk ik....Wat voor paard rij je op Joyce??misschien weet ik het nog....

Mijn merrie is donker en had een shabrakje met naam, dus misschien heb je me nog gezien..

Wie gaat er volgende week naar BOLSWARD?????

Frantic

Berichten: 9648
Geregistreerd: 14-09-03
Woonplaats: maan

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-04 14:26

Weet iemand of de uitslag nog ergens opkomt? wij hadden 158 in baan 3 en geen prijs terwijl we dachten dat nr 6 ook 158 had. we willen dat natuurlijk even nakijken en het werd inderdaad zolaat dat we toch maar naar huis zijn gegaan omdat Saskia nog een verslag moest afmaken voor school.

Pinacolada

Berichten: 4083
Geregistreerd: 04-05-03
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-04 15:07

Woon jij in Tzummarum of staat je paard daar? Daar woon ik vlakbij Haha!. Ik ga naar Bolsward, Bdr op de vr.aaf

joyce B

Berichten: 16377
Geregistreerd: 06-08-01
Woonplaats: Net buiten een gehuchtje bij het bos ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-04 18:09

Sigrid, heb je niet een foto? ik kan me geen dekje met naam herinneren...
Moenira is een bruine D-pony (reden niet zo veel pony's mee toch Knipoog ?) met bles.
Hier even een duidelijke foto van gisteren...
Afbeelding

LuvdaTossa

Berichten: 12894
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Midden vh land

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-04 20:07

Gefeliciteerd Joyce (en alle anderen met wpten). Weten jullie waar de uitslagen staan? Ik ben er ontzettend benieuwd naar! Vooral van de pony's van vanavond!

amen

Berichten: 5041
Geregistreerd: 19-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-04 20:08

Ik had 158 punten in aan 3 en een gedeelde 6e plaats. die ook afgehaald werd, dus als jij ook 158 had waren je met z'n 3en geweest....Je kan nog even bellen aar gorredijk, maarja als je neit bij de prijsuitreiking was, dan krijg je volgens mij je prijs niet meer...

Pinacolada, ik woon op westhoek maar mijn paarden staan in tzumamarum op een pensionstal....waar woon jij dan, en hoe heet je dan?? Mischien ken ik je wel...

Joyce, Ik kan me je wle vaag herrineren, Ik zal m'n profiel even opdaten, ik probeer nog wel even een foto te laden...


Sigrid