Hoofddorp

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-04 15:33

De letters stonden niet recht... of liever: de letters stonden wel recht, maar de ring schots en scheef maar nog net niet ondersteboven.

Horsedances

Berichten: 857
Geregistreerd: 21-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-04 15:52

Ach ik heb het bijna allemaal al gezien en meegemaakt:

Een hoogte verschil tussen A en C van bijna vier meter
Een ring van 56*20 (notabene in het altijd perfecte Duitsland).
Ruiters (Amsterdam CHIO) die met hun kont naar de jury groeten
Een geluidinstallatie (Bilzen-Belgiƫ) waar alleen maar onderwater-geluiden uit komen,
Een geluidsinstallatie (Woerden) die op een happerend diesel-agregaat loopt.
Huilen
Maar het is altijd nog veel en veel beter als in alle andere landen.

Zelfs in Amerika en Engeland moeten ze vaak hun eigen CD-speler meenemen, omdat er alleen voorzieningen zijn voor een audio-tape.

Theo

Visitor2
Berichten: 686
Geregistreerd: 08-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-04 16:10

letsgo schreef:
Bianca...ik heb de race gezien hoor!!
Nog even over de prijsuitreiking...bij ons werden de winnaars zonder microfoon omgeroepen...dus lekker verstaanbaar ahum! en de rest van de de deelnemers moest z'n startcoupon uit een kaartenbak zien te vissen die op de trap werd neer gezet! leuk hoor om met 20 man tegelijk om 1 bakje te staan dringen....nee niet echt handig zullen we maar zeggen.


*jeuh* dan heb jij mij gezien...

Ik zat in het team van p.c. poeleway en waren gesponsert door de gevelmeesters (grijze shirts Boos! )

maar okej we moesten als derde tegen de haarlemmermeerpony's

dat wonnen we OK dan!

daarna tegen de klok en waren we weer de snelste van de drie winnende teams *LOL*

Ik ging als tweede van ons team op een heel snel kastanjebruin ponytje...gezien misschien?

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-06-04 16:46

ik heb geen eens mijn dressuurcoupons opgehaald....wat een chaos was het daar, en aangezien het al half 11 was ofzo, wilden we graag naar huis

springen vond ik super geregeld, mooie ring, leuk parcours...haha ik had niet te klagen!

letsgo

Berichten: 680
Geregistreerd: 24-07-03
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-04 10:21

Ik heb het gezien Bianca! Viel er ook niet een meisjevan af tijdens jullie laatste race??de eerste race was tegen ons clubbie...we liepen eerst voor maar we kregen de vlag niet door gegeven hahaha en jullie waren snel hoor!

chera
Berichten: 121
Geregistreerd: 27-09-03
Woonplaats: N-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-04 11:22

Biancaaaaa schreef:
*jeuh* dan heb jij mij gezien...

Ik zat in het team van p.c. poeleway en waren gesponsert door de gevelmeesters (grijze shirts Boos! )

maar okej we moesten als derde tegen de haarlemmermeerpony's

dat wonnen we OK dan!

daarna tegen de klok en waren we weer de snelste van de drie winnende teams *LOL*

Ik ging als tweede van ons team op een heel snel kastanjebruin ponytje...gezien misschien?


Dat kwam omdat jullie wel bleven zitten *LOL*
Was een mooie race hoor.

Chera