13 Juni Beek.. Wie nog meer??

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
lynn
Berichten: 357
Geregistreerd: 18-10-01
Woonplaats: Doetinchem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-04 10:58

Ja ik was bij de prijsuitreiking, dat verlegen kind dat in ring 1 die veel te grote beker voor de 3e plaats kreeg.
Reed jij ook in ring 1 en 4?

Annash
Blogger

Berichten: 26525
Geregistreerd: 09-06-03
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-04 11:30

madie88 schreef:
ik heb je niet gezien Boos! maar netjes gereden.
was je bij de prijs uitreiking?
want dan heb ik je wel gezien.
ring 4 was die Kuster Boos!:( als ie je pony mag dan krijg je punten en anders krijg je helemaal nix..
hij houd van slome pony's nou dat was die van mij dus vorig jaar niet..
resultaat 137 en m'n andere proef 156 Verward beetje groot verschil.. proef van 137 ging nog beter ook Boos!


Kuster?? W.Kuster? Waaah Haha! Geweldige vent Haha! Daar had ik in Hummelo 167 in de L1 met Boas. Met Dancer in de L2 had ik toen 160... in Hengelo.

Met de vraag: heb je die pony zelf alles geleerd? *ik: jaaah! Haha!* Hij: mijn complimenten, de basis zit er super in.

Oeh Bloos! Dat vergeet ik echt nooit meer! Haha! Maar, Madelon... slome pony's? Ik vraag het me af, of je moet Boas *oke, dat kan dan nog een keer Haha!* en Dancer voor sloom uitmaken.. Tong uitsteken

lynn
Berichten: 357
Geregistreerd: 18-10-01
Woonplaats: Doetinchem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-04 11:34

Een geweldige vent (hij is best aardig hoor) maar niet als je bij hem in de ring rijdt en een kleindochter van mijn oma bent, dan moet je als B ruiter op Z niveau kunnen presteren.

lynn
Berichten: 357
Geregistreerd: 18-10-01
Woonplaats: Doetinchem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-04 11:38

En O jahhh hij is niet de enige. Elke keer als ik van die oud leerlingen van mijn oma heb als jury hebben ze iets te zeiken over wie ik ben en dat ze meer van me verwachten, dat ik oma maar moet vragen hoe je dit of dat moet doen. Walgelijk vind ik dat. De eerstvolgende keer mag mijn Mams niet meer mee naar de jury (die herkennen ze als eerste). Dan ga ik gewoon met onze buurvrouw wie weet helpt dat.

_Madelon

Berichten: 4760
Geregistreerd: 25-12-03
Woonplaats: Westervoort

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-06-04 11:47

lynn schreef:
Ja ik was bij de prijsuitreiking, dat verlegen kind dat in ring 1 die veel te grote beker voor de 3e plaats kreeg.
Reed jij ook in ring 1 en 4?


dit jaar niet gereden.. Dandy is kreupel.
Volgend jaar hoop ik voor de laatste x daar wel te rijden *LOL*