niet gedacht toch gebeurt....

Moderators: A_nouk, chocobroodje

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

marloezzke

niet gedacht toch gebeurt....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-06-04 10:10

gister had ik selectie wedstrijd in lierop, ik was goed voorbereid, de trainingen gingen lekker en ik was er helemaal klaar voor.

met het losrijden liep mijn paard super, ik ga de proef beginnen en het tempo neemt af mijn paard was de gehele proef echt niet fatsoenelijk voor mijn been ik kon doen wat ik wilde maar geen reactie of in ieder geval niet voldoende, na de proef zette ik mijn paard nog een keer aan in de draf en galop wat denk je hij reageert gewoon.

ik vond het echt een slechte proef en had 140 punten ofzo verwacht, mijn vader zei dat het er wel netjes uit zag op het tempo na.

ik had dus echt niets verwacht, belt mijn tante 's middags op (ik moest naar een verjaardag) was ik toch nog 5e met 158 punten jammer genoeg hadde ze maar 4 prijzen. ik was weer helemaal happy maar had het totaal nie verwacht.

was het toch nog een goede dag

RelarDevi

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-04 10:15

oeff geluk bij "ongelukje"
wees blij!! ik zou vaker met je paard in wedstrijdring gaan rijden ( als geen wedstrijd is ) zo went hij misschien eraan dat hij in andere omgeving ook prima kan rijden.. * ik weet de oorzaak niet *

marloezzke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-06-04 08:00

ik ga al heel vaak op wedstrijd

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie