eindelijk weer een wp na paar maanden

Moderators: A_nouk, chocobroodje

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Snipsnap

eindelijk weer een wp na paar maanden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-06-04 23:54

eindelijk heb ik weer eens een wp gereden...

gister waren we in Den Ham.. het begon als slecht.. we kwamen daar en toen zag mijn moeder dat ik mijn jasje was vergeten dus wij aan een vriendin vragen of ik haar jasje mocht lenen en dan mocht wel... krijgen we ook nog te horen dat mijn ring in liep dus wij snel lady opzadelen.... ik had gelukkig nog wel genoeg tijd om in te rijden...

ik de ring in en de proef ging wel reddelijk goed... ging ik naar de jury toe zei ze zo van jaaa. ik heb je 1 ding te zeggen.. en dat is dat je moet blijven adem halen.. nou ik had mijn hoofd ook echt heel rood.. maar op 1of andere manier vergeet ik adem te halen.... de jury moest daar ook wel om lachen...

de 2de proef heb ik geprobeerd op mijn ademhaling te leten... en dat ging wel redelijk goed:D en de proef ging wel goed maar niet zo als de eerste....

wij daarna kijken naar de punten duurde wel lang, na een tijdje ging ik kijken.. en zag dat ik 157 pnt had voor de 1ste proef... nou ik helemaal blij want ik had al wel denk ik wel 5maanden geen wp gereden... en de 2de proef had 155.. nou was ik ook heel erg tevreden mee.. dus ik sta nu eindlijk m2+2.. ik ben trots op mijn paardje:D OK dan!
en nu op naar het volgende concours..

Evita sue v. Uphill M1 + 12
Ferox v. Uphill M1 + 16
Gediplomeerde instructrice en jurylid M2 dressuur

boytjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-04 09:01

Hej gefeliciteerd man ik heb gister me 2e winstpunt gereden.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie