Relrite dressuurdebuut 2 wp+ foto's

Moderators: A_nouk, chocobroodje

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

remi

Relrite dressuurdebuut 2 wp+ foto's

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-06-04 20:52

Tjsa, vandaag was het eindelijk zo ver ze mocht mee!!!Eigenlijk ging alles vantevoren fout.......Tiffy was paspoort vergeten moest weer terug naar huis, Relly kreeg een beetje becalm omdat ze nog wel een gaat hyperventileren het spul was niet uit het tubetje te krijgen na veel geemmer zat het er dan toch in( volgens mij is het meer om mij gerust te stellen Haha! ) Ik was in Rozenburg gaan starten omdat je dan in de bak waar de proefjes gereden worden mag losrijden( mocht) Want dat mocht nu dus ook niet meer Verward Mijn man zou voorlezen was ziek........maar gelukkig was tiffy's schattebout bereidt om voor te lezen.
Vervolgens beschuldigde ik Tiffy ervan dat ze zenuwachtig was( wat ik was en zij niet)Afijn toen ik er eenmaal opzat was alles over, ze was superbraaf en ik mocht van de jury wat extra rondjes door de bak hobbelen om haar overal aan te laten wennen, ze had even haar bedenkingen over het juryhok maar dat was snel over. Het ging niet supergoed maar dat kan ik ook niet verwachten gezien haar verleden ze staat nu 2 maanden bij me op stal en in die 2 maanden is ze enorm verandert. De eerste keer dat ik er weer opging( ze had 6 weken ergens op een africhtingstal gestaan, volgens mij had ze voornamelijk boxtraining gehad) Lag ik er na 5 minuten naast!!!! en nu dus 2e en 1e met 2 wp.
Was een erg produktief weekend!!!!

[HAW] Relrite@wedstrijddebuut (L1)

Zidane Lichte tour + 2
Snowpuppe's W-double-you Z2+14 verkocht naar Amerika
Da Vinci ZZ-LICHT +17

Zwelgje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-04 12:25

Hartstikke netjes toch! Gefeliciteerd. Dit was in de B neem ik aan?

I recommend a psychoptherapist to clean up your brain

Ziolette

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-04 13:29

Zwelgje schreef:
Hartstikke netjes toch! Gefeliciteerd. Dit was in de B neem ik aan?

Nee, dat was in de L1, Remi mag geen B meer starten Knipoog .

Save the Earth, it's the only planet with chocolate!
Very funny, Scotty! Now beam down my clothes!!!
Unetra v. Metall, Torontra Ster Sport (sgw) D-OC v. Lancelot, Alissa Prok D-OC v. Olivi, Idylle du Bonheur v. I'm special de Muze, Maximus v. Namelus

Yvette90

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-04 16:42

Gefeliciteerd hoor Je crost vast door alle klasse heen met dit geweldige paard!!

remi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-06-04 21:28

Ze staat te koop dus ik denk niet dat ze heel lang blijft, maar ik hoop dat de toekomstige eigenaresse ( eigenaar) er nog heel veel plezier mee gaat beleven want het is echt een toppertje OK dan! Ik had haar er graag bij willen hebben maar ja je kan niet alles hebben Huilen

Zidane Lichte tour + 2
Snowpuppe's W-double-you Z2+14 verkocht naar Amerika
Da Vinci ZZ-LICHT +17

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie