Vraagje kampioenschappen:

Moderators: A_nouk, chocobroodje

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Danielle14

Vraagje kampioenschappen:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-06-04 20:27

Hoi allemaal

Ik heb me opgegeven voor de selecties.. Ik heb nu 15 winstpunten. Maar stel dat ik geselecteerd wordt voor de regio kampioenschappen en ik heb al 20 wp dan mag ik toch gewoon nog mee doen?!? En is t ook zo dat als je bent geselecteerd voor de regio kampioenschappen voor bijv de L-2, dat je gewoon M-1 mag gaan startten voor de kampioenschappen en dat je op de kampioenschappen dan weer L-2 moet startten?! Ik hoop dat jullie je mijn verhaal begrijpen, t is misschien een beetje ingewikkeld Knipoog

Geslaagd voor ORUN instructeur niveau 2!! ยป Soraya Reservekampioen NK Wanroij
BIJ DE LAATSTE 2 MET DE ZEGWAARD BOKAAL :D

Asmila

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-04 20:50

je mag voor dekampioenschappen NIET m1 starten, maar volgensmij als je 20 wps hebt mag je wel aan de kampioenschappen mee doen hoor!

Mijn nieuwe aanwinst: Bas! (Florencio x krack c)

Annash

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-04 20:55

Asmila schreef:
je mag voor dekampioenschappen NIET m1 starten, maar volgensmij als je 20 wps hebt mag je wel aan de kampioenschappen mee doen hoor!

Volgens mij klopt het zo. Voor de kampioenschappen mag je niet over als je je geselecteerd hebt.
Als je aan de 20 komt voor die tijd kun je dus ook niet meer starten, maar volgens mij nog wel op de Kampioenschappen.

Dit probleem kwam ik ook tegen, vandaar dat ik naar de M1 ben gegaan (inmiddels met 2 winstpunten Haha!) en mijn hoop heb gevestigd op het springen Schijnheilig

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie