langs de weg naar de wedstrijd

Moderators: A_nouk, chocobroodje

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

gomir

langs de weg naar de wedstrijd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-06-04 13:37

Ik moet zondag wsl langs de weg naar mijn wedstrijd toe en eigenlijk is dat met Otje niet zo'n goed idee, maar ik wil toch wel graag rijden.

Het is maar een kwartiertje stappen, maar Otje is een 'beetje' eng buiten. Zonder slof durf ik het echt niet aan, maar nou vroeg ik me af hoe de regels dan zijn.
In het reglement staat dat op het wedstrijdterrein hulpteugels alleen toegestaan zijn in de klasses Z en ZZ-springen, maar hoe zit dat als je langs de weg naar concours gaat?

Ik zou de slof er keurig afhalen op het trailerterrein als ik stiften ga draaien Knipoog
Ik heb de organisatie al gemaild, maar misschien zijn er wel bokkers die wat weten Verward

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*

Gast4532

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 13:40

ik verwacht dat het gewoon mag.
Je mag immer thuis ook trainen met slof en zolang jij niet op het wedstrijd terrein bent, mag je in principe zelf weten hoe je rijd Lachen
Tenminste, zo verwacht ik dat het is Lachen
Laatst bijgewerkt door Gast4532 op 04-06-04 13:43, in het totaal 1 keer bewerkt

Dennis

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 13:43

Volgens mij mag dat gewoon. Net als RK zegt. Thuis mag het ook, waarom niet langs de weg? Gewoon hem daar er weer heel onschudlig afhalen Schijnheilig.

Benno: dressuur M+11, vaardigheid Z+14 en Sport-AA ☆ Deedee: dressuur L+18, vaardigheid M-1 en prestatie sport-B
http://www.staldenci.nl

*Als je haar voor je ogen waait, als je jas om je lichaam draait, als de wind langs wangen aait, weet dat ik je mis* - Acda en de Munnik

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-06-04 14:16

Die mening had ik ook, maar ik hou niet van verrassingen Knipoog
Als ik hem thuis eerst met slof losrijd en dan op de trailer zet heeft ook niemand er zicht op

Het enige dat op het randje is is of het trailerterrein al onder wedstrijdterrein valt. Het parkeren is in dit geval op een parkeerterrein en niet op een grasveld waar ook losgereden wordt dus dat voorkomt al misverstanden

Ik heb inmiddels ook al een mail terug van de organisatie(lang leve de nieuwe optie op startlijsten Party!! ) en die dachten dit ook. Hij zou het alleen nog even aan de secretaresse vragen voor de zekerheid, die heeft het reglement thuis.
Dat heb ik als secretariaat van onze vereniging ook, maar wat er niet instaat staat er niet in Knipoog

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie