NRPS wedstrijden

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
anita

Berichten: 2155
Geregistreerd: 18-10-01

NRPS wedstrijden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-04 19:21

Mijn dochter wil daar graag aan meedoen. Moet je dan lid worden van de NRPS? En zijn die een beetje door heel Nederland?

Sjaan

Berichten: 8038
Geregistreerd: 19-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-04 19:24

Je moet idd lid zijn van het NRPS, als wedstrijd om te rijden heb je alleen de NRPS kampioenschappen, die zijn net geweest. En de endurance wedstrijd zit ook nog ergens dit jaar geloof ik..
Verder zijn er natuurlijk de keuringen ed daarvoor moet je ook lid zijn van het NRPS.

Voor de gewone wedstrijden moet je lid zijn van een vereniging, en een startkaart aanvragen bij de KNHS.

www.nrps.nl
www.knhs.nl

Kabouterdans
Berichten: 5086
Geregistreerd: 19-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-04 20:11

chantal_cs schreef:
Je moet idd lid zijn van het NRPS, als wedstrijd om te rijden heb je alleen de NRPS kampioenschappen, die zijn net geweest. En de endurance wedstrijd zit ook nog ergens dit jaar geloof ik..
Verder zijn er natuurlijk de keuringen ed daarvoor moet je ook lid zijn van het NRPS.

Voor de gewone wedstrijden moet je lid zijn van een vereniging, en een startkaart aanvragen bij de KNHS.

www.nrps.nl
www.knhs.nl



Weet jij of je ook lid moet zijn van het stamboek voor de Subli-cup?
http://www.v-wijk.net/nrps/

anita

Berichten: 2155
Geregistreerd: 18-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-04 20:16

Shirley is wel lid van de KNHS. Dan gaan we volgend jaar denk ik maar lid worden als de wedstrijden nu toch al geweest zijn. Bedankt voor je antwoord.
En Levi ja voor de Subli-cup moet je lid zijn van het stamboek.
Dat is de pony van Shirley wel dus daar doen we wel aan mee.

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-04 20:29

chantal_cs schreef:
En de endurance wedstrijd zit ook nog ergens dit jaar geloof ik..


Dat is geen aparte wedstrijd, dat is een competitie die gelijkloopt aan de reguliere wedstrijden op de endurancekalender. Net zoiets als de Subli-Cup/IAN-Trofee voor NRPS-pony's: je doet mee aan reguliere wedstrijden en geeft je resultaten door aan het NRPS voor de competitie. Lachen

Maar idd, om te kunnen meedoen aan NRPS-wedstrijden moet ofwel de ruiter ofwel de eigenaar van het paard lid zijn van het NRPS.

BJuwel

Berichten: 979
Geregistreerd: 18-05-04
Woonplaats: culemborg

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-04 08:13

ik heb een nrps-er en moet deze nog op naam zetten. moet je dan ook lid worden van de nrps.

Sjaan

Berichten: 8038
Geregistreerd: 19-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-04 08:15

Als je een NRPS'er over wilt laten zetten op jou naam moet je idd ook lid zijn van het NRPS. Je kunt tegelijkertijd met het overlaten zetten van naam lid worden van de NRPS

gomir

Berichten: 25534
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-04 10:22

Kijk eens op www.nrps.nl

De kampioenschappen zijn al geweest, maar ik weet niet of je je nog op kunt geven voor de Subli-cup. Daarvoor worden de beste ruiters geselecteerd vanuit hun normale wedstrijden en die rijden dan in Ermelo de finale