2e Obs. Olympische Spelen Kootwijk

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Hoipiepeloii

Berichten: 7295
Geregistreerd: 23-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-04 19:25

autodropje schreef:
Toen ik Nistria maanden geleden op een clinic van Marlies zag rijden,


Daar is mevrouw/meneer Autodropje dus ook geweest.... Misschien makkelijker dan om uit te vinden wie ze/hij is Knipoog

YvonneS
Berichten: 3303
Geregistreerd: 28-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-04 20:43

autodropje schreef:
Ik bedoelde het volgende : Toen ik Nistria maanden geleden op een clinic van Marlies zag rijden, wist ik al dat zij een vaste waarde zou worden voor het junioren-team. Daar had ik geen uitslagenlijst voor nodig. En zo zie ik ook dat men straks niet meer om Domique heen zal kunnen. En ook daar heb ik geen uitslagenlijst voor nodig.


En wat heeft dat te maken met het feit dat ik onder mijn naam heb staan dat mijn paard 5 jaar is???? Tja ben ik nu zo blont of jij!

Nistria
Berichten: 3239
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Beneden Leeuwen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-04 20:46

sjaantje schreef:
Daar is mevrouw/meneer Autodropje dus ook geweest.... Misschien makkelijker dan om uit te vinden wie ze/hij is Knipoog


Ik weet het echt niet, zal er ook nooit achter komen vrees is!
Wel leuk dat die persoon dit al maanden geleden zei en dat hij/zij misschien toch wel gelijk begint te krijgen....

Tyrza

Berichten: 10878
Geregistreerd: 11-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-04 21:19

sjaantje schreef:
Wat leuk zeg voor haar! Echt goed!
Maarre we moeten behalve deze kopgroep ook nog rekening houden met Antoinette hè Haha! en misschien ook nog met Arjen!! Nederland heeft echt een luxeprobleem!! Maar wel leuk *LOL*


Ik had ergens gelezen dat het voor zowel hem als Ellen Bontje voorbij is. Er moet nml een minimaal aantal selektiewedstrijden gereden worden en daar is blijkbaar niet aan voldaan.

Wel sneu voor hen... Scheve mond

Nistria
Berichten: 3239
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Beneden Leeuwen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-04 21:33

jeetje, dat is wel sneu ja!
Maar je kunt inderdaad niet op 1 of 2 selectiewedstrijden bouwen...

Maar je moet toch ook een aantal keer voor O-jurileden gereden hebben?

(ging net iets fout)

Guess001
Berichten: 5160
Geregistreerd: 09-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-04 21:55

Nistria schreef:
jeetje, dat is wel sneu ja!

Maar je moet toch ook een aantal keer voor O-jurileden gereden hebben?



Ja klopt, want ik las ergens (volgens mij in hetzelfde stuk waar het ging over Arjen en Ellen) dat Imke nu in Rotterdam moet starten, zodat ze weer voor O juryleden rijdt. En dat ze zeker nog kans maakt op een plaatsje in het team!

DaniellevA

Berichten: 432
Geregistreerd: 26-01-04
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-04 13:25


hoho
Berichten: 151
Geregistreerd: 29-03-04
Woonplaats: friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-04 23:46

Nou ben het voor verandering met meerdere hier eens over de kaders geloof ik! Imke heeft gewoon heel goed gepresteerd in zo n korte tijd en dat ziet er voor de toekomst denk ik heel goed uit. Laurens heeft gewoon super laten zien wat ie met zijn vos kan (heel knap trouwens), en ja dominique is gewoon een ster in het wedstrijd rijden en het zou niet verstandig zijn om die thuis te laten alhoewel ze internationaal niet altijd punten krijgt van de jury s. Alhoewel ik denk dat ze met Les Burga dat nu wel een keer zal krijgen. Volgens mijn begin ik ook door te krijgen wie autodropje is (blijf je wel opletten ik zal het je op concour wel vragen of je het bent) WATCH OUT!

Tyrza

Berichten: 10878
Geregistreerd: 11-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-04 23:49

Psst Autodropje, zeg je mij dan meteen wie Hoho is? Spreek me maar een keer aan op een wedstrijd Tong uitsteken

Wie gaat er trouwens kijken in Rdam?

hoho
Berichten: 151
Geregistreerd: 29-03-04
Woonplaats: friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-04 23:52

ik ga natuurlijk niet zeggen dat ik hoho ben. en ja ik ben er in rotterdam moet jij ook rijden dan? gaat het weer goed met je airbags dan

Horsedances

Berichten: 857
Geregistreerd: 21-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-04 01:31

Als het erop aankom om voor O-juryleden te rijden, dan kan je dat natuurlijk elke dag doen (is in Duitsland al zo vaak gedaan). Je vraagt gewoon Jan Peeters en Frances Verbeek op een ingelaste ZZGP-wedstrijd et voila. Maar ik denk dat zowel Ellen als Arjen het niet eerlijk vinden tegenover hun paarden, die net herstellende zijn van een blessure. Soms moet je ook NEE durven zeggen.

Theo

Hoipiepeloii

Berichten: 7295
Geregistreerd: 23-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-04 08:36

Tyrza schreef:
Ik had ergens gelezen dat het voor zowel hem als Ellen Bontje voorbij is. Er moet nml een minimaal aantal selektiewedstrijden gereden worden en daar is blijkbaar niet aan voldaan.

Wel sneu voor hen... Scheve mond


Oh dat wist ik niet... Dat is idd wel erg sneu zeg!! Scheve mond

Tyrza

Berichten: 10878
Geregistreerd: 11-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-04 10:10

hoho schreef:
ik ga natuurlijk niet zeggen dat ik hoho ben. en ja ik ben er in rotterdam moet jij ook rijden dan? gaat het weer goed met je airbags dan


Nee, ik rij daar niet. Heb niet de punten gereden die ik moet hebben om me te kwalificeren en bovendien heb ik tot op heden nog niet gereden dus dat ging zowieso over.

Maar ik denk wel dat ik de kür ga kijken dusss, ben benieuwd

olijf

Berichten: 1485
Geregistreerd: 27-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-04 10:34

Ik ga ook de kur kijken en de Zuid Holland cup!!