Met Speedy Conzales (Splash) op wedstrijd...

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Charmaine
Berichten: 1415
Geregistreerd: 28-12-03
Woonplaats: Alphen aan den Rijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-04 23:52

Ik had net een berichtje geplaatst nav het antwoord van Prisca, maar toch maar weer verwijderd. Was nogal lang.

Laat ik het er maar op houden dat ik er best pissig om ben, en het nog steeds niet eens ben met die 30 punten, ook niet na de uitleg van Prisca!

Op naar de volgende wedstrijd meid, en laat ze maar eens zien hoe snel dravers in het L de barrage kunnen rijden

SplashIsLief

Berichten: 33030
Geregistreerd: 01-01-04
Woonplaats: Loon op Zand

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-04 09:09

dat ga ik zeker doen en ik denk/hoop in Odijk L te gaan starten

Zippo
Berichten: 1410
Geregistreerd: 30-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-04 10:15

Prisca"]
[quote="Zippo"][quote="Prisca schreef:
Hee Zippo dan heb ik je ook in de ring gehad leuk. Ik was de omroepster vandaag bij de B.


Zwarte pony, cat. D Knipoog Was jij degene die zei dat ik er een rondje achteraan moest rennen met de prijsuitreiking? Tong uitsteken
[/quote]

Hahahaha was dus een goede aktie bij de juiste persoon Haha! Tong uitsteken.

Schandalig mag je een ereronde te paard rijden doe je het niet tsss .
[/quote]

Ik dacht serieus dat ik geen prijs meer had, omdat er al 2 of 3 mensen sneller waren, en toen moesten er nog mensen, dus ik had der maar op de trailer gezet. Wat zag ik er toch weer charming uit he Tong uitsteken Blouse verkreukeld, haar belabberd, maarja Haha! Ik had ook een balk in de barrage van het klassieke parcours, zaten dus veel goeie mensen bij die foutloze barrage hadden

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-04 15:28

Charmaine schreef:
Ik had net een berichtje geplaatst nav het antwoord van Prisca, maar toch maar weer verwijderd. Was nogal lang.

Laat ik het er maar op houden dat ik er best pissig om ben, en het nog steeds niet eens ben met die 30 punten, ook niet na de uitleg van Prisca!

Op naar de volgende wedstrijd meid, en laat ze maar eens zien hoe snel dravers in het L de barrage kunnen rijden



Tja je kan wel pissig zijn maar wees dan de vorige keer verstandig de jury is tot laat aanwezig geweest was er dan heel gelopen en had verhaal gehaald. Daar leer je van.

Nogmaals het gaat niet om snelheid dat was juist het probleem doordat ze te snel ging ging hij voor galoperen en achter draven daardoor zag het er rommelig uit. Als ze misschien rustig had gereden was er misschien niets aan de hand geweest. Ik wil niet zeggen dat ik de jury gelijk geef maar ik kreeg ook een bepaald beeld. Terwijl ik haar eerder bij ons binnen heb gezien en toen zag het er netjes uit.

SplashIsLief

Berichten: 33030
Geregistreerd: 01-01-04
Woonplaats: Loon op Zand

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-04 15:35

ik wil me der eigenlijk niet mee bemoeien, maar ik kreeg der gewoon niet rustig en daardoor maar gewoon gereden
ja ik heb wellis binnen gereden, maar dan gign het voor mijn gevoel ook niet netjes, maar wel netter
maar we gaan er hard aan oefenen wat meer rust te krijgen

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-04 11:56

Hee koppie op het gaat vast goed komen. Zou toch zonde zijn als het allemaal perfect ging en je geen uitdaging had?. Voor een beestje van 15 ziet ze er super uit dus lekker doorgaan niet opgeven.

Tja andere jury andere ogen. Na al die jaren omroepen is er nog geeneen hetzelfde geweest. Volgende keer met een andere jury win je misschien Haha!.

SplashIsLief

Berichten: 33030
Geregistreerd: 01-01-04
Woonplaats: Loon op Zand

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-04 16:04

we gaan gewoon L rijden heb ik geen last meer van jury's Knipoog
en tuurlijk gaat het goed komen en ook met dressuur hebben we nog een uitdaging
*trots* ik hoor heel veel mensen die dneken dat splash een jaar of 5/6 is ofzo, toch wel een compliment (denk ik Tong uitsteken )