vraagje voor juryleden/wedstrijdmensen

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Scum

Berichten: 33099
Geregistreerd: 11-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-04 10:19

Op de bijscholing van de jurycursus heeft zich iets soortgelijks voorgedaan. Verschillende mensen gaven toen een 0 en de cursusleider heeft toen uitgelegd dat het geen 0 mocht zijn. Er was nog wel iets van het gevraagde getoond.

WestBest
Berichten: 2458
Geregistreerd: 19-12-03
Woonplaats: A1-lokatie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-04 10:31

okee, ik zal eraan denken. Die vier punten hadden bij die persoon toch niet meer uitgemaakt Lachen

Desiree83

Berichten: 352
Geregistreerd: 26-08-03
Woonplaats: NB

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-04 10:49

rachel15 schreef:
hoi,
ik ga in september met een paard op wedstrijd en ik rij dan B dress.
ik moet dus galopperen maar die bakken op die wedstrijd lopen altijd iets schuin af. vorig jaar was die wedstrijd er regenachtig en is het
paard bijna onderuit gegaan met de galop. nu wil ik deze
wedstrijd dus weer rijden met haar alleen als het dus glad is niet galopperen. hoeveel punten aftrek krijg je dan voor de galop als je
gewoon blijft draven omdat het glad is.


In mijn ogen kun je dan net zo goed niet gaan... spaar je paard en schrijf je gewoon ergens anders in

Emeraldo
Berichten: 3024
Geregistreerd: 16-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-04 12:42

Op nat gras vind ik het gevaarlijker om halt te houden (vanuit draf) en middendraf te rijden. Galoperen gaat toch altijd wel goed, zeker in de B.
Als je niet wilt galoperen door dat het glad is, kun je beter die andere onderdelen ook niet rijden, en uiteindelijk kun je dan beter thuis blijven of een andere wedstrijd zoeken.

_10_

Berichten: 7295
Geregistreerd: 11-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-04 12:46

Desiree83 schreef:
In mijn ogen kun je dan net zo goed niet gaan... spaar je paard en schrijf je gewoon ergens anders in

Dat dacht ik ook gelijk, als je toch je proef niet naar behoren wilt rijden start je toch niet

Er zijn genoeg wedstrijden waar de bak wel goed is