Springwedstrijd, 1e!!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Melissa

Berichten: 5812
Geregistreerd: 23-06-01

Springwedstrijd, 1e!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-05-04 15:13

Vanmorgen vroeg opgestaan om de paarden op stage te voeren, ik rij daar al 9 jaar en vandaag was er een onderlinge springwedstrijd: 4 rubrieken.

De 1e rubriek was pony's met ruiters die aardig kunnen rijden en in de springles reden,
Rubriek 2 was ook ponys maar met kinderen die nog niet zo vaak hadden gesprongen
Rubriek 3 was paarden voor mensen die nog niet zo vaak hadden gesprongen
Rubriek 4 was voor de mensen van de springles die sprongen ook het hoogst!

Ik reed in rubriek 4 en moest als 2e. De eerste had op de laatste een bals, Morrtje sprong super en we waren foutloos! 3e had volgens mij een weigering en de 4e ook. Ik was dus sowieso al 1e van onze rubriek nou moest ik alleen een barrage voor de wisselbeker rijden. Flink gas gegeven alleen struikelde ze in de hoek en kon ik haar niet meer goed ervoor rijden, jammer dan dus rondje doorgereden en maar tempo weer wat terug gehaald Lachen

We zijn van onze rubriek toch mooi 1e in een 70/80/90 parcour! En dat voor een paardje die eerst nieteens over een kruisje van 30 cm wou!!

haike
Berichten: 13519
Geregistreerd: 06-10-01
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-04 15:30

Gefeliciteerd!

Tessol
Berichten: 39
Geregistreerd: 03-05-03
Woonplaats: hilversum

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-04 15:35

was je toch beter dan peter goed gedaan joh!

Nintu

Berichten: 4304
Geregistreerd: 16-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-04 18:17

Gefeliciteerd Haha!

Hebben jullie op de manege aparte rubrieken voor mensen uit de springles en mensen die niet in de springles rijden?
Wij hebben gewoon de N (laagste), B en de L. In de L rijd geloof ik maar 1 iemand Haha! In de barrage bij de B zitten meestal (niet altijd) alleenmaar mensen die in de (donderdag) springles rijden, best grappig Schijnheilig

Wat ik wel jammer vind is dat wij niet aparte klassen hebben van eigen ponys/paarden en manegepony/paarden. In de B valt het wel mee, maar in de L is het best wel hoog en eigen paarden kunnen over het algemeen wat beter springen dan de manegepaarden. Maarja, op zich niet zo erg verder Tong uitsteken

Monster

Berichten: 9515
Geregistreerd: 04-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-04 19:07

gaaf gefeliciteerd!

RanouK

Berichten: 3571
Geregistreerd: 30-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-04 19:46

Voor een paardje dat niet over een kruisje wou is dit zeker goed gepresteerd!
En een topic als deze hoort beter bij WD. Knipoog

Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-04 20:11

Ik zal dit topic verhuizen naar WD

gretoes
Berichten: 1057
Geregistreerd: 25-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-04 20:38

heey melis!!!

Goed man!! gefeliciteerd!!!!!
Ik zei toch: Dat kan jij??!! En zie............... 1e!!! Echt leuk!!!!!!!!!!!!
kuzzzzzz

Georgette

Berichten: 11632
Geregistreerd: 20-03-03
Woonplaats: Hilversum

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-04 20:38

Gefeliciteerd Melis! Ik vind het echt heel knap dat je dit voor elkaar hebt gekregen met Moortje!

Melissa

Berichten: 5812
Geregistreerd: 23-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-05-04 20:42

Bedankt Bloos!

Ik ben ook echt supertrots op Moortje, ze heeft het super gedaan!
Bij die andere deed ze echt minder goed haar best Bloos! Maar ik doe nu de laatste tijd ook veel met haar: Meegeweest naar de orun, voer haar gooi haar los en spring sowieso elke donderdag met haar etc. en het klikt gewoon ben echt supertrots op haar en zal haar morgen extra verwennen! Nou maar hopen dat ik ooit de loterij win Schijnheilig