Nog maar 1 puntje nodig!!!!!!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Ladyspot
Berichten: 497
Geregistreerd: 30-01-04
Woonplaats: Hoofddorp

Nog maar 1 puntje nodig!!!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-05-04 18:56

Dit weekend 2 wedstrijden gehad.

Zaterdag moest ik al om kwart over negen starten, toch best wel vroeg, dus 5 uur op. Het was op gras, maar mijn haffie heeft geen ijzers onder en het bleek best wel glad te zijn. Het inrijden ging ook niet echt lekker. Ze gleed af en toe een paar keer een beetje weg tijdens het eerste proefje. Heb dus erg voorzichtig gereden. Het tweede proefje helemaal, hoeken een beetje afgesneden, want anders vond ik het te gevaarlijk worden. Paard eerst lekker naar huis gebracht, want de prijsuitreiking was pas om 13.00 uur. de punten gekregen. Eerste proefje 156 en het tweede proefje 151. Toch nog een winstpunt gereden terwijl ik die niet had verwacht.

Zondag ook wedstrijd gehad. Kwam daar sochtends om te betalen en toen zeiden ze dat het zou inlopen en ik kwam daar en was aan het losrijden en toen liep het ineens weer uit. Ze liep erg fijn met losrijden, maar doordat het zo lang duurde werd ze het zat. Toen kon ik eindelijk beginnen aan mijn proefjes. Alletwee na elkaar. Voor mijn gevoel ging het goed ondanks een paar foutjes. We waren maar in een groep van 4 dus de prijsuitreiking was niet zo lang wachten. Het jurylid wat ik voor het eerste proefje had, had ik een maand geleden ook en gaf toen commentaar van een haflinger kan je ook invlechten. Heb dat dus gedaan en geprobeerd en zie hieronder ook het resultaat.

Toen de uitslag: 2 keer eerste met 161 en 159 punten!!!!!!!!!!!!!!!!!!! weer 2 winstpunten erbij. Sta nu op 9, nog 1 en dan ga ik L1 starten. Hieronder foto's van zondag

Losrijden
Afbeelding
Afbeelding

Tijdens de proefjes
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

En na de prijsuitreiking
Afbeelding

-xxx- Wendy

valencia
Berichten: 562
Geregistreerd: 14-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-04 19:03

hoi wendy,

goed man!! *LOL* gefeliciteerd, nog 1tje en je bent ook L!!
je was zo te zien weer in haarlem. maare, wat betreft dat invlechten. Dat kan natuurlijk, maar officieel hoeft dat helemaal niet bij een haf!

maar goed, het ziet er netjes uit hoor!! OK dan!

LePopp

Berichten: 1111
Geregistreerd: 17-03-04
Woonplaats: Joure

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-04 20:04

Mooie foto's! Succes met het halen van je laatste winstpunt!

alexandra15

Berichten: 2591
Geregistreerd: 09-05-04
Woonplaats: Zeist (vlakbij Utrecht). Spullen daar op te halen, of in Delft, Leiden, Arnhem,Velp, Den Haag, R'dam

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-04 20:18

Wat een goede punten zeg! Jullie zien er als team leuk,vrolijk en met plezier rijdend uit!!!! ECHT GOED VAN JE, 3 WINSTPUNTEN IN 1 WEEKEIND!!