Kur op Muziek in Steenwijk

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
hesterv

Berichten: 2853
Geregistreerd: 03-10-02
Woonplaats: Bitgummole

Kur op Muziek in Steenwijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-05-04 18:06

Heeey!!

Nou ik heb het gehad!! Het was echt weer eens wat anders. Vandaag heb ik namelijk voor het eerst een kur op muziek gereden. Het was gewoon in mn eigen klasse dus klasse M, een vrije kur op muziek. Dus zelf een kurtje bedacht, muziek erbij gezocht en eronder gezocht (wat een werk joh) Bloos! . En vandaag was het zover!

Het was er echt een superterrein daar in Steenwijk, rond 13.15 losgereden en Lars liep vrij goed. Er kwam al veel geweld (ehh zeg maar Z'ers) aanrijden en zo. En verder waren er Bixie en Groene Wedstrijden (echt leuk joh ). Ik moest als nr. 3 en twas best wel warm. Dus Lars deed haast niks meer!! Wel superjammer maar ook mn eigen schuld. Ik moet hem echt meer aan het werk gaan zetten!! Maar goed, de kur zelf ging wel redelijk. (Zeg maar --> Niks vergeten Schijnheilig ) Meestal ook wel redelijk gelijk met de muziek en mijn spetterende einde (bij A afwenden daarna middendraf en dan rond G halthouden groeten met een superpassend muziekje) was in ieder geval wel erg geslaagd!!

Ik had een eindtotaal van 62% dus ook wel tevreden. Helaas geen prijs maar das niet zo'n ramp. Er waren eigenlijk alleen prijzen voor prof's maar dat was ook niet zo gek. Die hadden gewoon super kuren!! Eerste was een supermooie vos die op muziek reed van the Sound of Music. En tweede was een heerlijk lopende schimmel op James Bond muziek. Derde weet ik zo niet.

Maar het is zeker een aanrader om eens mee te doen aan zoiets al is het voor de ervaring of echt alleen het meedoen. Het werd ook gejureeerd door een officiele kurmuziek jury zeg maar. (Trouwens vanaf L2 niveau).

Maar echt cool en super geslaagd!!! Cool Haha!

Groetjes Hester die volgende week weer lekker gaat springen Tong uitsteken

Frits [Silverstone x Casantos]
Celoma De La Tourbe [Whitesnake x Zuidhorn]
VERKOCHT
Gediplomeerd ORUN instructrice (niveau 2)


Vora

Berichten: 810
Geregistreerd: 09-11-01
Woonplaats: Hoogezand

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-04 18:37

hey super leuk dat je dat eens kunt proberen op zo'n concours.
Ik ga morgen naar Steenwijk, voor het eerst Z met dit paard. Ik heb nog geen kur, maar ga er wel snel een maken. Lijkt me super om eens te doen.

Soms is't niet erg iets moois te verliezen, beter verliezen dan dat je het nooit hebt gehad heilige Anthonius
Rust zacht lieve Eldi.......

Bella

Berichten: 4051
Geregistreerd: 18-01-02
Woonplaats: Wanneperveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-04 21:41

Hej...als ik dat had geweten had ik even extra opgelet vandaag....Even foto's in je profiel bekeken, maar kan het wezen dat die van jou momenteel erg donker oogt?? Nog wel zitten genieten namelijk van een paardje met ong. net zo'n vorm bles...alleen was die vrij donker..

Verder is inderdaad het terrein hier super, andere terrein wat we hiervoor altijd hadden was ook mooi, maar toch niet super....dit wel!

En die groentjes...tjah hoorde dit tutje ook bij, maja, ging weer prut, jammer. Morgen maar eens zien hoe het wel hoort...Tong uitsteken Haha!

WWW.BVANDENBERG.NL
Kekke design voor een te gekke prijs! - www.abellistic.com - Feel invited!
Geluk is de vrucht van intens werk.

HedwigG

Berichten: 1403
Geregistreerd: 05-07-02
Woonplaats: Aalzum, Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-04 17:39

wat leuk!! zijn er dan vaak wedstrijden voor kur op muziek? lijkt mij ook wel leuk eigenlijk Tong uitsteken !
waar moet je volgende week heen te springen?

*

SelenaV

Berichten: 2066
Geregistreerd: 01-09-03
Woonplaats: Kollumerzwaag

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-04 19:13

Cooll!! JA dat wil ik ook wel eens. Je moet volgende week in oosterwolde springen en dressuren?:P haha We rijden in de zelfde klasse dresuur Lachen

hesterv

Berichten: 2853
Geregistreerd: 03-10-02
Woonplaats: Bitgummole

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-05-04 10:49

Heey thanx voor de redacties!! En ehh, het kan best zijn dat Lars wat donker oogt jah,ik was trouwens als derde, moest na een licht vosje en voor de Z1 'ers.

En ik geloof dat ik in Raerd op de kringwedstrijd alleen ga springen en waarschijnlijk in Oosterwolde niet. En ehh kdenk ook dat wij wel samen in een baan zitten Selena Haha!

Groetjes Hester

Frits [Silverstone x Casantos]
Celoma De La Tourbe [Whitesnake x Zuidhorn]
VERKOCHT
Gediplomeerd ORUN instructrice (niveau 2)


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Trendiction en 63 bezoekers