abcoude verslagje

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

abcoude verslagje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-05-04 17:54

de klok is precies rond! man ik ben bekaf! vanochtend begon het M springen. Tobias liep werkelijk super, volgens mij heb ik wel ene sprong van 1.30 gemaakt Haha! Bloos en dat tussen de paarden het parcours zag er wel mooi uit(dat kennen wij hier niet) helaas ook dikke oxers...dan moet Tobias wel ergggggg strekken! maar ik heb geen 1 hindernis gehad helaas, het was net zoals in Lisse, een donkere hindernis met een flink bord eronder....en nu was het al hindenris 1!!~nog helemaal niet in het ritme, hij vond het werkelijk doodeng, vette sliding Knipoog dus toen ging de bel en ik heb ik lekker door het parcours gedraafd, btje ontspannen! en snel gevraagd of ik B HC mocht starten(liever L, maja de B was toen bezig en ik moest oet in het L springen) naja dan maar B, daar was ik foutloos, was meer een balkenparcours, impv van borden op 3 stond een bord, dat vond hij toch wel een btje eng. terwijl die 2 weken geleden in heerhugowaard helemaal niet keek op de borden Verward maar ik was blij dat hij sprong,hij loopt gewoon goed, maar het blijft een btje een stresskip Tong uitsteken

toen met Oeterma in het L, maar liefst 55 deelnemers Bloos! ik kom nooit verder dan 26 deelnemers...maar het was wel leuk! super glad op het terrein, maar ik was foutloos, ook de barrage, helaas gleed hij uit, en kwam op zijn kont terecht,dus dat kostte mij onwijs veel tijd, maar dat ik de ring uitkwam stond ik 1e(na 16 deelnemers) uiteindelijk had ik toch een 8e prijs, ben echt super blij! maar het gaat ook wel erg snel! na 5 wedstrijden(ja ik pas mijn onderschrift weer aan Tong uitsteken ) 13 wp! Cool

toen nog 2x L2 proef gereden, op zich best braaf, beter dan donderdag, had alleen de zelfde jury(tjoh denk je eens ver weg te gaan rijden Bloos )
maja de punten weet ik nog niet, we gingen meteen naar huis!

ik heb 2 hele mooie springfoto's van de fotograaf en verder zijn er wat dressuurfoto's geschoten en ik heb paar springfoto's,dus die komen eraan!

"There is something about jumping a horse over a fence, something that makes you feel good. Perhaps it's the risk, the gamble. In any event it's a thing I need."


Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-05-04 20:20

ik had 149 en 150 punten

"There is something about jumping a horse over a fence, something that makes you feel good. Perhaps it's the risk, the gamble. In any event it's a thing I need."

Manon

Berichten: 5495
Geregistreerd: 25-06-01
Woonplaats: IJsselstein

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-04 22:09

Gefeliciteerd met je prijs!!
Heb je al veel wp's in de dressuur of niet? Ach, volgende keer zijn je punten gewoon weer hoger Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-04 22:36

Ik was er vanmorgen ook al vroeg, maar ik heb je niet zien rijden geloof ik Verward.

Vanmiddag was er in t Z ook weer iets fijns, er liep gewoon een hond los door de hoofdring terwijl iemand een proefje aan het springen was... Die ruiter (ben even kwijt wie dat was) was echt loeikwaad, en terecht.
Het weer viel mee hè, ik heb zelfs weer wat kleur gekregen.

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-05-04 22:46

heb jij ook meegreden?ik had ene blauw chabrakje onder...bij HAW staan wat foto's, maar dat is geen springen

ik ben trouwens benieuwd wie die springruiter was....ik hoorde het wel dat er een hond liep, lekker dom!!

"There is something about jumping a horse over a fence, something that makes you feel good. Perhaps it's the risk, the gamble. In any event it's a thing I need."

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-04 22:49

Nee, ik heb zelf niet gestart hoor, ik was groomen.

Aimee

Berichten: 11805
Geregistreerd: 24-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-04 01:34

Gefeliciteerd!!! OK dan! En mag ik je wat vragen over Oeterma... komt die uit de Cerma/Derma-stam?

Alles gaat weg! Nieuw LeMieux dekje, Veredus beschermers, drie keer gedragen Juuls wedstrijdjasje, Döbert en Stübben hoofdstellen, Neue Schule en andere bitten, Trust flexi watertrens, dekens, Schleese dressuursingels.

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-05-04 09:14

Aimee schreef:
Gefeliciteerd!!! OK dan! En mag ik je wat vragen over Oeterma... komt die uit de Cerma/Derma-stam?


dat zou best kunnen! ieder geval een erma stam Haha! moet je anders even aan Gomir vragen, die heeft ook zo' familiepaardje Tong uitsteken

"There is something about jumping a horse over a fence, something that makes you feel good. Perhaps it's the risk, the gamble. In any event it's a thing I need."

gomir

Berichten: 25533
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-04 09:17

Ik was op het losrijterrein bezig toen ik iemand heel hard hoorde vloeken over een hond in de ring Knipoog Die man was erg kwaad...en terecht!

Oeterma komt uit derma-stam aimee Is familie van mijn Otermo *LOL*
En ze lijken toch op elkaar in karakter Knipoog (ik zie net dat reddytobias en ik tegelijk aan het tikken waren *LOL* )

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*

Aimee

Berichten: 11805
Geregistreerd: 24-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-04 15:16

Hé wat leuk zeg! Weer een paardje uit de zelfde merrielijn, gaaf... OK dan!

Alles gaat weg! Nieuw LeMieux dekje, Veredus beschermers, drie keer gedragen Juuls wedstrijdjasje, Döbert en Stübben hoofdstellen, Neue Schule en andere bitten, Trust flexi watertrens, dekens, Schleese dressuursingels.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 39 bezoekers