met een hoedje rijden

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Dribbelkont

Berichten: 7350
Geregistreerd: 24-04-03

met een hoedje rijden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-05-04 22:24

wanneer mag dat?


Exit13

Berichten: 7748
Geregistreerd: 29-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-04 22:26

Bij de pony's vanaf het Z, bij de paarden in alle klasses.

Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-04 22:27

ik neem aan dat je op wedstrijden bedoeld (is ook een apart forum voor)

Bij de paarden wanneer je wil, bij de pony's in het Z

Sylhouet

Berichten: 4532
Geregistreerd: 17-06-03
Woonplaats: Vierhouten

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-04 22:29

runningkawa schreef:
ik neem aan dat je op wedstrijden bedoeld


Haha! Haha! Haha!

Het antwoord is inmiddels al gegeven Knipoog maar ik moest ontzettend lachen om deze opmerking van runningkawa ! Geweldig.

Check http://www.vivalaveluwe.nl : onze Bed & Breakfast en Vakantiewoning op unieke locatie midden in het bos op de Veluwe! Veel wild rondom ons terrein, en volop wandel- en fietsmogelijkheden. Ook ideaal voor natuurfotografen! Open vanaf maart 2015 :).

Dribbelkont

Berichten: 7350
Geregistreerd: 24-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-05-04 22:30

ook al start je B met je paard?
niet dat ik met een hoedje ga rijden in de B vindt ik belaggelijk maar had met iemand deze vraag.

Exit13

Berichten: 7748
Geregistreerd: 29-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-04 22:30

grandeur"]
[quote="runningkawa schreef:
ik neem aan dat je op wedstrijden bedoeld


Haha! Haha! Haha!

Het antwoord is inmiddels al gegeven Knipoog maar ik moest ontzettend lachen om deze opmerking van runningkawa ! Geweldig.
[/quote]

Tijdens de training kan je toch ook met hoedje rijden, niet zo zwaar als een cap Haha!

Edit: ja ook in de b mag het bij de paarden

Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei!

valencia
Berichten: 562
Geregistreerd: 14-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-04 15:00

wanneer het mag is 1, maar ik vind zelf dat je een hoedje moet verdienen. Je kan wel leuk met je hoedje gaan rijden in de B of L ofzow, maar wat krijg je daarvoor? Echt geen hogere beoordeling hoor!

In de z vind ik dat je het echt verdient hebt. Je hebt dan laten zien dat jij met je paard/pony echt kan presteren, en dat mag je dan met je hoedje er nog beter uit laten komen!

Maarja, dat is mijn mening, ieder moet het zelf weten!

.....

Peppertree
Berichten: 3389
Geregistreerd: 07-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-04 15:07

Op zich ben ik het met je eens, Valencia.....maar ik vind het moeilijk om te zeggen wanneer het 'mag'. Ik kan me voorstellen dat wanneer je een paard hebt waarmee je Z hebt gereden, en er een duur hoedje voor hebt aangeschaft, dat je het dan zonde vind om dat ding in de kast te laten liggen, als je met een ander paard in het L rijdt.
Naar mijn idee is het handiger om bij de paarden te zeggen dat je vanaf de M1 met hoedje mag rijden.

Vind het echt een raar idee dat haast overal op maneges en verenigingen caps verplicht worden gesteld, maar dat een willekeurige B-combinatie de eerste wedstrijd al met een hoedje mag rondfladderen........

YvonneS
Berichten: 3303
Geregistreerd: 28-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-04 15:12

Over deze discussie zijn al erg veel topics. Er is er pas nog een geweest.

valencia
Berichten: 562
Geregistreerd: 14-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-04 18:39

Gertruud1984, Nu ben ik het ook wel weer met jou eens jah, wat betreft de hoed ipv cap in de B! *LOL* DAt is gewoon onzin jah, dat cap verplicht is, maar wedstrijden hoeven dan niet, terwijl paarden dan vaak veel schrikkeriger zijn of ineens weg springen ofzo.... Verward KNHS vind ik soms raar geregeld, maarja...

Maar al ben je Z geweest, en je rijdt nu met een ander paard in de L met hoedje. Das toch raar, dat hoedje heb je eigenlijk met een ander paard "verdient" Bij het volgende paard moet nog maar blijken of hij het allemaal aan kan. En jah, tuurlijk is het dan zonde, maar wie weet zit je zo in de M/Z ofzow, en kan je toch met fatsoen je hoedje op!! Haha!

.....


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 59 bezoekers