1e en 2e in de L2!

Moderators: A_nouk, chocobroodje

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Effy

1e en 2e in de L2!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-05-04 17:25

Vandaag had ik wedstrijd in Den Haag op manege Berestein, met allebei m'n wedstrijdtoppers Knipoog Met Tom in de B en met Jolina in de L2.

Met Tom ging alles matig. Hij was braver dan de vorige keer bij ons thuis op wedstrijd, maar toch nog iets té afgeleid en tsja, die vliegen... Daar wordt ie dus para van Vliegenspray hielp weinig, dus dat resulteerde in heel wat hoofdschudden. Afgezien van een paar grove slordigheden en uitbarstingen van meneer, vond ik het toch nog aardig gaan. Ik had 148 en 152 punten, ik had ook niet meer verwacht. Kan ook niet want 'mijn baby'tje' is nog geen jaar onder het zadel en gewoon een ontzettend heethoofd Pling Volgende keer beter!

Met Jolina startte ik vandaag voor de tweede keer in de L2. Eens even kijken of ik die winstpunt van vorige keer nog eens na kon doen Lachen En jawel, na rampzalig te hebben losgereden (ik schaam mij diep, ik was niet zo vriendelijk voor paardlief) reed ik in m'n eerste proef 162 punten bij elkaar en in de tweede (bij een andere jury) 158 punten! 2 winst dus en zoals de toptic-titel al zegt een 2e (de 162) en een 1e (de 158) plaats! En dat terwijl ik naar mijn gevoel nog niet eens super reed Scheve mond

Hier een paar foto's van vandaag (doen ze het?)

Tom staat vierkant *LOL*
Afbeelding

Hak uitdrukken, I know.
Afbeelding

Na de wedstrijd, met zweet en al Knipoog
Afbeelding

Jolina Cool
Afbeelding

Lekker nekkie Knipoog
Afbeelding

Gekke bekken trekken kan het ezeltje ook!
Afbeelding

Met lezer en al!
Afbeelding

Deze vind ik mooi... Bloos (alleen, m'n voet...)
Afbeelding

Lollig, wazig, maar lollig.
Afbeelding

Halthouden op X op de diagonaal.
Afbeelding

En ja, ik moet nodig een dressuurzadel hebben, vooral op de laatste foto zag ik erg goed dat m'n benen erg naar voren liggen. Ik merk het trouwens ook met rijden, hoe hoger ik dressuur en train, hoe meer dit zadel m'n beenligging belemmert. Dit is overigens geen springzadel hoor, maar een veelzijdigheid naar spring toe. Dus ik ben nog niet helemáál vaag bezig Knipoog Maar ja, omdat ik ook altijd sprong met Jo, heb ik dus een VZH springgericht. Nu mag ze voorlopig niet meer springen, dus komen we steeds verder met dressuur. Ben nu dus ook naarstig op zoek naar een 2e-hands dressuurzadel tegen redelijke prijs... Dus als iemand wat weet...?

*Hé hallo, kijk me eens het gras zien groeien. En iedereen maar denken da 'k niets doe...*

alexandra15

Woonplaats: Zeist (vlakbij Utrecht). Spullen daar op te halen, of in Delft, Leiden, Arnhem,Velp, Den Haag, R'dam

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-04 17:31

Ik heb een passier dressuurzadel, type psl, in goede staat, maar natuurlijk wel gebruiikt. Ook voor paarden met hoge schoft. Het heeft op mijn kwpner gelegen die een beetje op jou paard leek, qua bouw, maar ik doe het weg ivm overgang naar vzh-zadel

Ik heb heeel veel spullen te koop door verkoop van mijn paard, oa lamsvellen onderlegger, prestige borsttuig, dekens, dekjes, etc. bieden vanaf 1 euro tot morgen-of dinsdagavond! viewtopic.php?f=63&t=789738&start=25

Effy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-05-04 18:55

Wat vraag je ervoor? En hoe oud is het zadel? Vaak gebruikt (elke dag)?

Enne, commentaar op m'n berichtje en de foto's mag hoor mensen Knipoog

*Hé hallo, kijk me eens het gras zien groeien. En iedereen maar denken da 'k niets doe...*

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie