Succesvolle afsluiting van de B

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Pjelk

Berichten: 1957
Geregistreerd: 06-06-02
Woonplaats: Warffum

Succesvolle afsluiting van de B

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-05-04 00:03

Vandaag had ik een wedstrijd in Haren. Het begon niet zo best toen een kennis die me er heen reed een half uur te laat kwam Scheve mond . Maar gelukkig had ik dat halfuur ook ingepland voor het inladen van Pjelk ( die is nog wel eens erg lastig) maar gelukkig liep hij er nu zo op OK dan! ! Hierdoor lagen we weer prima op schema en waren keurig op tijd in Haren.

De proefjes gingen goed. Want ook al vond ik Pjelk wat sloom en weinig spectaculair lopen had ik goede punten.
Namelijk: ring twee 157
en... na heel lang wachten ook de punten van ring 2 nl. 174!!! en een derde plaats! Dat was wel een absoluut record want mijn hoogste tot nu toe was 170 (bij dezelfde jury Haha! ).
Pjelk liep ook de terugweg na slechts twee pogingen al de trailer op dus ook in dat opzicht ben ik erg tevreden Party!! .

Nu ben ik B plus 11 en mag dus over. Ik heb nog een wedstrijd in de B en daarna ga ik dan toch echt L starten.
Laatst bijgewerkt door Pjelk op 16-05-04 00:07, in het totaal 1 keer bewerkt


Mirkim

Berichten: 6142
Geregistreerd: 01-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-04 00:06

super mellien! laat me raden, gejureerd door Eltjo?! Die geeft altijd van die mega punten weg als je een goede proef rijd!!!

wanneer over?! En zien we je nog in Kloosterburen?!

(ik zit nu overigens al op 9 wp's) tegen die tijd dat jij overgaat, ga ik ook over )

:){

Pjelk

Berichten: 1957
Geregistreerd: 06-06-02
Woonplaats: Warffum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-05-04 00:10

idd Eltjo (anders waren het ook echt niet zoveel punten geweest Bloos! ).
Ik doe nog wel mee in Kloosterburen. Wel een beetje zinloos eigenlijk nu maar het lijkt me wel een erg leuk concours en in de L zal ik wel niet meer kunnen.
Super dat jij ook al haast over kan! He ben je me WEER een klasse voor Scheve mond Haha! .


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Esperanza en 4 bezoekers