Dressuur >> reglement artikel 10?????

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
YvonneS
Berichten: 3303
Geregistreerd: 28-04-03

Dressuur >> reglement artikel 10?????

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-05-04 18:26

In veel vraagprogramma's staat dat er na sluitingsdatum betaald moet worden comform artikel 10 van het reglement. Nou ik doe dus sinds kort het ws secretariaat van onze RV dus ik denk ff kijken in dat blauwe mapje wat dat is voor reglement.
Dit reglement gaat daarin dus over het aflassen van een ws. Dit heeft imo niks te maken met betalen na sluiting.

Nu vroeg ik me dus af of de reglement indeling is veranderd sinds knhs en wie kan voor mij ff dit reglement overtypen of een link geven naar dit reglement????

Alvast bedankt!!


Lielle

Berichten: 66254
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-04 18:30

algemeen reglement KNHS (www.knhs.nl)
Citaat:
HOOFDSTUK 10 - DEELNEMERS AAN WEDSTRIJDEN
Artikel 10 - voorwaarden voor deelname
3. Deelnemers mogen hun inschrijving tot een week voor de datum waarop de wedstrijd zal beginnen intrekken. De verplichting tot het betalen van het inschrijfgeld en/of waarborgsommen en/of gereserveerde stallen blijft bestaan.
In geval bij een afmelding buiten de gestelde termijn een verklaring van een arts of dierenarts kan worden overlegd waaruit blijkt dat de deelnemer of zijn paard niet kan deelnemen zal geen straf worden opgelegd. Deze verklaring dient uiterlijk op de dag waarop de wedstrijd begint, in het bezit te zijn van de wedstrijdgevende organisatie of de KNHS. Tijdens de wedstrijddag kan de Federatievertegenwoordiger, nadat de deelnemer hem in kennis heeft gesteld van de onmogelijkheid om aan de wedstrijd deel te nemen, een en ander accepteren. Accepteert hij dit niet dan zal op niet starten een straf volgen.
Bedoelde ontheffing door de vertegenwoordiger van de KNHS te worden verleend, nadat de deelnemer de wedstrijdgevende organisatie telefonisch in kennis heeft gesteld van de onmogelijkheid om deel te nemen aan de wedstrijd en/of show , welke verklaring binnen achtenveertig uur schriftelijk dient teworden bevestigd door een arts of dierenarts.
Voor de discipline eventing wordt van deze regeling uitgesloten.
4. Voor afmeldingen welke plaats vinden voor de sluitingsdatum van inschrijving (zoals vastgelegd in het vraagprogramma) is geen inschrijfgeld verschuldigd.


YvonneS
Berichten: 3303
Geregistreerd: 28-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-05-04 18:36

Thanxxxx
dit wou ik dus ff weten, snapte er al niks van!

Fitzroy

Berichten: 25094
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-04 10:10

Misschien is het handig als je bij de KNHS een up-to-date wedstrijdreglement aanvraagt Knipoog, je werkt nog met een oude.
Dat blauwe boekje is per 1 april 2003 vervallen.

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Trendiction en 30 bezoekers