Créme of wit???

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
Gulpje

Berichten: 8071
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: In Uranus

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-04 12:11

LuvdaTossa schreef:
Carmen Grondsma hier in de buurt, heeft ook een tijd in het licht geel gereden. Nu niet meer, weet niet precies waarom.


Rijden er verder eigenlijk veel mensen in het geel?? Niet echt he?

The nights are long, but the years are short when you're alive

[ITP] Ode aan onze bijna 25-jarige Daisy


Pascha

Berichten: 4289
Geregistreerd: 20-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-04 13:16

Er rijden er best veel in het creme hoor, ik heb er dit weekend ook weer wat gezien.
Laatst zag ik er ook een, met een creme dekje en een witte rijbroek. Dat ziet er dus niet uit. Als je in creme gaat, moet je alles in creme doen, niet half-half!!

lovesfjords
Berichten: 101
Geregistreerd: 14-05-04
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-04 13:35

nog nooit gezien blauw met creme maar klinkt heel erg leukk OK dan!

http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=16&t=372737
>> Wie gaan dr 2 april naar de hengstenkeuring in Hoenderloo???

lovesfjords
Berichten: 101
Geregistreerd: 14-05-04
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-04 13:35

nog nooit gezien blauw met creme maar klinkt heel erg leukk OK dan!

http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=16&t=372737
>> Wie gaan dr 2 april naar de hengstenkeuring in Hoenderloo???

Supertje

Berichten: 7090
Geregistreerd: 03-10-02
Woonplaats: Hoekse waard

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-04 14:00

Missouri schreef:
Vos/lichtbruin/palomino/bont paard: zwart met wit Haha!


Ik heb ook een (zwart)bonte. Ik voel me al net een pinguin in het zwart-wit, en met een zwartbont paard is dat 'extra' zwart wit.... Bovendien, als ik er een wit dekje op leg lijkt vaak óf mijn paard geel, of mijn dekje lijkt roze.... Maar dat laatste zal wel aan mijn was-kwaliteiten liggen Haha!

Ik heb hier pas ook iemand in het zwart met geel (dus geen beige, maar echt lichtgeel) zien rijden, dat vond ik dus echt geen porum.

Run free Jordy.... 1997 - 2021

Bayja

Berichten: 4268
Geregistreerd: 07-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-04 14:00

Ikzelf ben niet zo kapot van de vanille kleur. Vind blauw wel heel erg chique staan.
Ooit zag ik een keer iemand die reed in blauw/vanille en het paard had een neusriem om dat ook vanille onderlegd was. Dat vond ik wel weer erg verzorgd staan.

Ik zou ook inderdaad alles dan vanille kleur doen want een mengeling vind ik echt niet mooi. Ik hou het ook gewoon bij zwart, wit en de accenten goud. (moet je ook van houden haha Haha! )

Ik heb bijvoorbeeld ook gouden elastiekjes in de manen, gouden knopen, hoofdstel met gouden gespen en neusriemaccenten, zwart/gouden bies om shabrak. Zullen ongetwijfeld ook mensen zijn die dat vreselijk vinden.

Ga voor datgene wat jij mooi vind!

^&+ 20 mei 2016

patos

Berichten: 4502
Geregistreerd: 23-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-04 14:41

Hier in de buurt zie je redelijk vaak vanille/champagne met blauwe rijkleding op de wedstrijden. Vind het op zich best chique, maar vaak zijn het wel bepaalde 'types'. Niet kwaad bedoelt, want ik vind het wel mooi staan. Probleem is wel dat heel vaak de bijelkaar gezochte spullen niet mooi op elkaar aansluiten. Dan is de broek bijvoorbeeld een net iets andere tint dan het dekje, waardoor een van de twee er erg smoezelig uit ziet. Dus ik kan je wel aanraden om goed op te letten dat vooral de vanille tinten heel dicht bij elkaar liggen. Zelf houd ik het gewoon bij zwart-wit, daar voel ik me het best in thuis, maar soms kom ik wel eens zo'n vanille-blauwe combi tegen waarvan ik echt kwijlend van mijn paard val.

RUBYWHITE
Berichten: 6916
Geregistreerd: 10-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-04 17:01

[quote="Missouri"]bont paard: zwart met wit Haha![quote]


Dacht het niet hè Haha!

Natalie heeft een blauw rijjasje met blauwe cap en champagne kleurige rijbroek/blouse/plastron en handschoenen....op haar en mijn paard ligt een zelfde kleur blauwe fluwelen chabrak met champagne kleurige opdruk...om het nog een graad erger te maken, de wedstrijddekens zijn in dezelfde kleur met opdruk, jassen en bodywarmer ook Haha! Vooral op een bonte vind ik dit heel erg chique staan, dat zwart wit is zo kleurloos...

Haha!

biepp

Berichten: 1510
Geregistreerd: 17-03-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-04 17:07

creme vloekt bij mijn palomino, dus dan maar wit Lachen
maar soms vind ik creme ook heel chique!

:)

valencia
Berichten: 562
Geregistreerd: 14-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-04 17:50

bij mijn vosje doe ik altijd gewoon: zwart/wit! dat vind ik gewoon cique staan, en met losrijden de witte bandages er ook nog bij....dan heb je al een nette indruk gemaakt!

maar, je moet gewoon doen wat jij denkt dat het mooiste is, het gaat natuurlijk om het hele plaatje, als dat maar mooi verzorgd is! Lachen

.....

LegallyBlond
Berichten: 199
Geregistreerd: 19-12-03
Woonplaats: Huizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-04 20:44

Ikzelf ga voor zwart-wit, ik hou niet echt van donkerblauwe cap en jasje, want dat past dan weer niet bij je zadel en hoofdstel en laarzen.. (als die, zoals gewoonlijk, zwart zijn dan) Maar ik vind creme wel heel mooi hoor. Creme met zwart lijkt me ook wel mooi opzich, maar dan moet het echt licht creme zijn, soort gebroken-wit. Dan vind ik het denk ik echt mooi.

[..>>Wietse fan de Slachtedijck Lovers Valla<<..]

_Romana_
Berichten: 3188
Geregistreerd: 01-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-05-04 20:50

Ik vind zoals Inkie al zei ook wel mooi met gouden accenten, goud onderlegt hoofstel enz.Maar dan wil ik ook aan aurigan bitje, aurigaan sporen en stijgbeugels Haha!

En qua hoofdstellen goud onderlegt heb je die van kieffer maar ik wil saumur sluitingen (zo heten ze toch??) en die heeft kieffer salzgeber niet en die schumacher heb je nog maar die vind ik weer te duur gewoon. Daarbij komt ook dat ik graag een brede neusriem wil. Dus weet iemand een hoofdstel met brede neusriem, saumur sluitingen en gedeelt kopstuk en wit onderlegt, Laat me ff t merk weten! Knipoog

RUBYWHITE
Berichten: 6916
Geregistreerd: 10-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-04 10:38

LegallyBlond schreef:
Ikzelf ga voor zwart-wit, ik hou niet echt van donkerblauwe cap en jasje, want dat past dan weer niet bij je zadel en hoofdstel en laarzen.. (als die, zoals gewoonlijk, zwart zijn dan) Maar ik vind creme wel heel mooi hoor. Creme met zwart lijkt me ook wel mooi opzich, maar dan moet het echt licht creme zijn, soort gebroken-wit. Dan vind ik het denk ik echt mooi.



Ja om nu ook een blauw leren zadel, hoofdstel en laarzen te kopen vind ik wel een tikkie overdreven...diegene heeft ECHT een setjes tich Haha! Haha! Haha!

Haha!

_Romana_
Berichten: 3188
Geregistreerd: 01-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-05-04 12:44

Bestaat een blauw leren zadel en hoofdstel dan?? Ik vind dat trouwens niet eens mooi Knipoog Hou het ook gewoon bij zwarte laarzen, kan best vind ik.

Zahlina

Berichten: 2640
Geregistreerd: 27-10-03
Woonplaats: Bandabou Curacao

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-04 15:32

Ik rij in het creme en het zwart.
Heb dit allemaal in Engeland gekocht.
Heb alleen nog geen sjabrak ik de juiste kleur gevonden...

Maar creme en blauw lijkt mij wel een mooie combi.

happyjoyce

Berichten: 4495
Geregistreerd: 01-06-03
Woonplaats: Stuifzand

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-04 17:52

Bij ons rijden er best veel mensen in creme en blauw. Ik vind het heel mooi! Ik heb zelf een blauw jasje en een blauwe cap. Ik wil zelf alles ook wel in het creme maar dan moet ik alles overnieuw kopen en dat is nou ook niet goedkoop!

HorseMoments

Berichten: 6146
Geregistreerd: 21-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-04 18:24

Het is idd heel erg mooi maar ik blijf voor wedstrijden de voorkeur hebben voor wit. Donkerblauw vindt ik echter wel weer heel mooi op wedstrijd.

Pascha

Berichten: 4289
Geregistreerd: 20-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-04 20:52

Anky rijdt toch ook in het blauw, of niet?

patos

Berichten: 4502
Geregistreerd: 23-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-04 11:29

Blauwe hoofdstellen bestaan iig wel, van kieffer.

jackim

Berichten: 596
Geregistreerd: 19-07-03
Woonplaats: hoofddorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-04 19:48

hmm, ik zit ook te twijfelen of ik een wit of creme dekje voor mijn bonte neem, maar mijn hoofdstel is zwart met zilver onderlegd, en sporen/bit zijn ook "zilver" . En ik heb geen idee hoe créme met zilver staat :S?

Don't take life to serious, you never get out of it alive...


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Mnoonn, Selina en 32 bezoekers