Soms... je snapt er niks van!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Lame

Berichten: 3570
Geregistreerd: 25-06-04
Woonplaats: Noorden van het land

Soms... je snapt er niks van!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-11-04 11:14

Vorige week wedstrijd gehad in Balkbrug, had super gereden voor mijn gevoel, 155 punten..

Afgelopen vrijdag Veeningen, niet zo netjes, ze was wat gespannen, ik reed een beetje slordig... 173 punten, 1ste prijs..

Nou echt af en toe, dan zakt m'n broek er vanaf.. Geen commentaar, dus je hebt geen idee waar op gelet is.. Ik moet dus voortaan maar op mijn tegengestelde gevoel afgaan..

Rijd ik goed, dan heb ik slechte punten.. rijd ik slecht, dan zit ik bij de prijzen..

Hebben jullie dit ook vaak?

Belli

Berichten: 806
Geregistreerd: 16-11-04
Woonplaats: Brasschaat

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-04 11:36

Is me vroeger ook al eens overkomen hoor :d alle jury's zijn anders he...
spijtig genoeg, je moet altijd proberen (naar mijn mening toch) goed te rijden voor jezelf en vergelijk je uitslag anders eens per oefening...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-04 12:50

Soms is je gevoel inderdaad anders dan de uitslag.
Helaas heet dit daarom een jurysport.
Nog wel gefeliciteerd met je punten.

Sjel

Berichten: 3542
Geregistreerd: 04-05-04
Woonplaats: Zaandam

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-04 13:54

Ja!
Heb ik ook heel vaak gehad, als het voor mijn gevoel goed ging dan was het er niet aan de punten af te zien, en als ik hoge punten had ging het voor mn gevoel bar slecht.
Gefeliciteerd nog!

Liselot

Berichten: 32191
Geregistreerd: 18-06-01
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-04 13:56

ik heb dat met tentamens ook altijd Haha! als ik denk dat ik hem goed gemaakt heb zit ik vaak rond de 5 of zelfs nog lager en als ik denk dat hij slecht ging heb ik ineens een 8 Verward

Lame

Berichten: 3570
Geregistreerd: 25-06-04
Woonplaats: Noorden van het land

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-11-04 17:02

Belli schreef:
Is me vroeger ook al eens overkomen hoor :d alle jury's zijn anders he...
spijtig genoeg, je moet altijd proberen (naar mijn mening toch) goed te rijden voor jezelf en vergelijk je uitslag anders eens per oefening...


Ja, dat doe ik altijd wel.. maar dan wordt het niet echt duidelijker van.. Ik had vrijdag een 8 voor uitgestrekte draf... ze kon niet meeeeer op de voorhand lopen dan toen.. we duikelde bijna voorover... En daar krijg je dan een acht voor....

Ja..ja.. het blijft een mysterie dat dressuur rijden...

SandraR

Berichten: 421
Geregistreerd: 08-08-04
Woonplaats: Heijen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-04 11:29

DAt is altijd bij dei jury's bij veel teminste... Rijd je zow in de prijzen en je bakt er helemaal niks van... Dat hoor ik iedereen zeggen...